Mam taki oto dylemat.
Do E32 bez fabrycznego alarmu zawsze było 4 kluczyki:
- kluczyk główny (z podświetleniem)
- kluczyk główny (bez podświetlenia)
- kluczyk zapasowy (do noszenia np. w portfelu)
- kluczyk serwisowy (nieotwierający schowki i bagażnik)
W przypadku występowania fabrycznego alarmu (opcja S302A) zawsze dodatkowo był jeszcze kluczyk z pilotem na podczerwień.
Przy czym było ich dwa rodzaje (w zależności od rocznika):
- do 09/1992 - duży scyzoryk z dwoma przyciskami (jeden jest dwupozycyjny) - czujnik podczerwieni umieszczony w podsufitce obok lampki
- od 09/1992 - dwuprzyciskowy zwykły kluczyk - tzw. "gitara" - czujnik podczerwieni umieszczony w pokrętle lusterka wstecznego
I teraz najważniejsze pytanie: w przypadku występowania fabrycznego alarmu ile auto miało łącznie kluczyków:
- 4 standardowe + 1 z pilotem
- 4 standardowe + 2 z pilotami
- 2 standardowe (zapasowy i serwisowy) + 2 z pilotami
- 3 standardowe (główny bez podświetlenia, zapasowy i serwisowy) + 1 z pilotem
Oczywiście mam na myśli fabryczne wyposażenie - przy kupnie auta w salonie.
Oryginalna instrukcja obsługi na ten temat nic nie mówi.