Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy ... 3456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 60

Wątek: 750iL nierówna praca

  1. #41
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2016
    Posty
    607
    BMW
    750ia, CL600
    Skąd
    B-B

    Post







    jednak jest nierowno na obu stronach, i wystepuje to losowo, zalezy jak zrestartuje adaptacje, cylindry sie zamieniaja

    wiec najwyrazniej u mnie jest jakis problem ogolny z paliwem albo z powietrzem a nie z konkrentnym cylindrem

    dodatkowo co jakis czas wywala mi blad, nieprawdlowy sklad mieszanki
    jak lookalem w dokumentacje to podane tam blyo rozwiazanie, ze regulkator cisnienia badz pompa paliwa
    i to tez zkaupilem, choc nie wymienilem
    choc mysle ze ,moze to przeplywomierze, podaja za duzo, i dostaje za duza dawke paliwa

    sondy mam nowe, przeplywki niby tez, choc to zamienniki, cala reszta bez nieszczelnosci, bo nowe uszczelki

    jak znajde czas to oddam auto do wymiany tej pompy i regulatora, nastepne to zainwestuje 2 kola w nowe przeplywki


    a tu mam poprzedni wykres na starych sondach, pare miesiecy temu


    jak jutro zrobie zrzut o pewnie bedzie jeszcze inaczej, sprawdze to
    Ostatnio edytowane przez Franco750 ; 03-04-2017 o 20:26

  2. #42
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    itd. itd. :)

    zobacz na v power racing, to dobre niemieckie paliwo

    M70 na tym paliwie chodzi o klasę lepiej
    pozdrawiam Bartek

  3. #43
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    650
    BMW
    F01 750d RWD
    Skąd
    ...
    Franco750 przepływki idzie dostać za 1200zł obydwie sztuki i to ori ;) Jest pewien myk, ale działa :D

  4. #44
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2016
    Posty
    607
    BMW
    750ia, CL600
    Skąd
    B-B
    w znanym sklepie z czesciami bmw 1000zl sztuka za boscha

    ja kupilem jakies wklady z hiszpani za 250zl sztuka, ale nie jestem ich pewien

    napisz co to za myk

    pewnie wklady sa takie same w jakims innym przeplywomierzu? w jakim? :)
    to okragle stare wtyczki, chyba wszystkie z takimi sa drogie
    Ostatnio edytowane przez Franco750 ; 03-04-2017 o 21:16

  5. #45
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    650
    BMW
    F01 750d RWD
    Skąd
    ...
    Nr przepływomierza 0280217800 i przekładasz wkład. U mnie w hurcie 600zł sztuka. Franco750 jaki Ty masz u siebie dokładnie motor M73 czy M73N?

  6. #46
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2016
    Posty
    607
    BMW
    750ia, CL600
    Skąd
    B-B
    N
    po lifcie znaczy

  7. #47
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2015
    Posty
    244
    BMW
    E38 750iL 2001
    Skąd
    Bydgoszcz
    Wymieniłem czujniki wałka, wału i temperatury, skasowałem adaptacje i przejechałem kilkadziesiąt kilometrów. Bez zmian. Wieczorem wrzucę świeże screeny z inpy.

  8. #48
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2015
    Posty
    244
    BMW
    E38 750iL 2001
    Skąd
    Bydgoszcz
    No to ostatnie podejście przed zwaleniem głowic. Upewnię się, że cały układ podciśnienia jest w porządku. Do wymiany idą:
    http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...28#13531435603 - #5 i #7
    serwo hamulca
    http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...01#13901433603 - #1
    http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=11_1496 - #1

    Czy coś przeoczyłem? Ewentualnie czy może jest w tym coś nadmiarowego? Szukam elementów, które mogą wpływać tylko na 1 stronę.

    Przy okazji - czy ktoś miał doświadczenie z głowicami w M73? Trzeba do tego wytargać cały silnik? Czy da się po prostu zdjąć?

  9. #49
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2016
    Posty
    607
    BMW
    750ia, CL600
    Skąd
    B-B
    da sie zdjac normlanie

    a te zawory egr co z nimi? po prostu wyczuscic je i tyle, to nie diesel ze moze sie zasyfic nagarem chyba

    u mnie zauwazylem, ze jak silnik sie nagrzeje to jest lepiej, jaki to moze byc powod??

    niby mowia ze to uszczelki, jak sie nagrzewaja sie rozszerzaja i lepiej trzymaja
    ale ja mam wszydstkie uszczelki nowe, nie mam zadnych wyciekow podcisnienia czy powietrza


    moze to kwestia czegos co dziala w oparciu o temeratrure, moze za duzo dawkuje paliwa jak silnik chlodny?

    a moze to katalizatory? chcialem zamontowac emulatory na sondy za katem, ale musze kupic katowe, bo zwykle ponoc sie nie mieszcza a mialem zwykle
    moze kupie i sprawdze z ciekawosci jaki bedzie efekt
    no i te nowe przeplywki
    SKEYT, te przepylwki to do m73N tez pasuja?
    U ciebie mozna kupic? 2 sztuki po 600 sztuka?
    Ostatnio edytowane przez Franco750 ; 05-04-2017 o 13:32

  10. #50
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2015
    Posty
    244
    BMW
    E38 750iL 2001
    Skąd
    Bydgoszcz
    Zawory EGR są sterowane podciśnieniem więc coś tam może uciekać. No i jest po 1 na każdy bank, pewnie jak źle działają to mogą wpływać na ciśnienie w wydechu czy inne nie wiem co :)

    Może masz jakieś mikropęknięcie? Jak się nagrzewa to się rozszerza i uszczelnia.

Podobne wątki

  1. [silnik] Nierówna praca m30b35
    Przez bumere32 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 07-04-2015, 21:01
  2. [silnik] nierówna praca na PB
    Przez pooh w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 12-09-2013, 20:45
  3. Nierówna praca v12
    Przez jokerow750 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 17-06-2011, 06:51
  4. Nierówna praca na LPG :(
    Przez Individual23 w dziale LPG / CNG
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 09-03-2009, 16:12
  5. Nierówna praca
    Przez Johny w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 54
    Ostatni post / autor: 07-11-2007, 19:51

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •