Zamieszczone przez NikosWariat
A jak poznać te japońskie wtryski? Reduktor mam chyba jeden, to taki sześcian 20x20 cm???
Mam na nim jakieś napisy MTM czy coś? Zrobie fote i wrzuce.
Zamieszczone przez NikosWariat
A jak poznać te japońskie wtryski? Reduktor mam chyba jeden, to taki sześcian 20x20 cm???
Mam na nim jakieś napisy MTM czy coś? Zrobie fote i wrzuce.
X5 4,8 i , poszukiwana E38 750 V12
japońskie wtryski to kehiny (takie same jak w w prinsie) a włoskie to brc
reduktor prawdopodobnie masz BRC MAX (czarna cegła)
przykro mi kolego ale niestety przy tym jednym reduktorze gaz zamarznie i przełączy na benzyne (wskaznik od gazu bedzie sie swiecil ze jedziesz na gazie)
niestety reduktor brc max okazuje się że ledwo wytrzymuje 193 konie (silnik 2,8) jest to sprawdzone przy dłuższej trasie temp reduktora jest 75 stopni (z jazda powyzej 200km/h) a temp gazu 5~7 stopni o spadku ciśnienienia nie wspomnę
więc nie uwierzę (i nie muszę nawet sprawdzać) iż ten reduktor żetelnie obsłuży 286 koni
przykro mi kolego ale twoja instalacja podpiera się benzyną i nie jestes wolny od problemów z gazem , po porstu masz lekka nogę i przy lekkiej nodzę problemow nie widać
i proszę nie kluć sie że nie podpiera się benzyna itp
bo wg mnie to nie jest wada bo jak ma wypalać głowice od ubogiej mieszanki lepiej niech zje kilka kropelek benzyny
Pozdrowienia Dla Wyznawców Wiary W Niutonometra Wielkiego Czyli Wszystkich Traktorów (Diesli)
Dieslu, jeśli Cie wyprzedzam, to nie dlatego że chce się ścigać, ale dlatego że śmierdzi !
Nie robiłem foty bo nie jest potrzebna, reduktor to czarna cegła MTM Genius MAX, a wtryski są kehiny czy coś takiego.
Nie zauważyłem zużycia paliwa podczas jazdy na gazie, co do nogi to nie jezdze jak wariat, ale też nie oszczędzam auta jeśli muszę wyprzedzać lub pojechać dynamiczniej.
Czy można zmienić reduktor lub dodać drugi? Co byś polecał Nikoś? Bo trochę głupio wtryski japońskie a reduktor słaby.
X5 4,8 i , poszukiwana E38 750 V12
pomimo iż reduktor twój BRC nie obsługuje zadeklarowanych mocy i nie jest najlepszy ma za to inna zaletę jest bardzo trwały uważam że słusznym rozwiązaniem było by dołożenie 2 takiego samego
Pozdrowienia Dla Wyznawców Wiary W Niutonometra Wielkiego Czyli Wszystkich Traktorów (Diesli)
Dieslu, jeśli Cie wyprzedzam, to nie dlatego że chce się ścigać, ale dlatego że śmierdzi !
nikoś - nie każdy gniecie samochód ile fabryka dała - niektórzy jeżdżą spokojnie ...
Mój kolega ma 528n e39 - czerwone valteki , silvera i rurkę 6mm - i jest zadowolony - nie czuje róźnicy między PB a LPG i się cieszy
A inny ma e36 325 vanos - golda , magic jety , rurkę 8mm , filtr valtek BFC , całkowicie rozwiercony wielozawór ( nie ma w środku żadnych zaworów, nawet rurkę w butli zmieniał na większą ) - i mu mało ...
Nikoś a skąd wiesz że ten reduktor nie daje rady? Sprawdzałeś to, mierzyłeś ?itpZamieszczone przez NikosWariat
Przeczytałem opis techniczny : http://www.czakram.pl/grafika/pdf/folder_sequent_56.pdf
Z którego wynika że powyższy reduktor daję rade do 326 kM, no powiedzmy że nawet niech będzie te 300.
Z ciekawości spróbuje pojeździć trochę dynamicznej z dużą ilością kick-downa i ostrymi przyspieszeniami, zobaczymy co wyjdzie.
PS. jakie są objawy niedającego radę reduktora po takiej dynamicznej jeździe? Czy po prostu wyczuje to w pewnym momencie?
X5 4,8 i , poszukiwana E38 750 V12
czytaj uważnie moj poprzedni postNikoś a skąd wiesz że ten reduktor nie daje rady? Sprawdzałeś to, mierzyłeś ?itp
Przeczytałem opis techniczny : http://www.czakram.pl/grafika/pdf/folder_sequent_56.pdf
Z którego wynika że powyższy reduktor daję rade do 326 kM, no powiedzmy że nawet niech będzie te 300.
niestety reduktor brc max okazuje się że ledwo wytrzymuje 193 konie (silnik 2,8) jest to sprawdzone przy dłuższej trasie temp reduktora jest 75 stopni (z jazda powyzej 200km/h) a temp gazu 5~7 stopni o spadku ciśnienienia nie wspomnę
poczujesz ubywanie benzynyZ ciekawości spróbuje pojeździć trochę dynamicznej z dużą ilością kick-downa i ostrymi przyspieszeniami, zobaczymy co wyjdzie.
PS. jakie są objawy niedającego radę reduktora po takiej dynamicznej jeździe? Czy po prostu wyczuje to w pewnym momencie?
Pozdrowienia Dla Wyznawców Wiary W Niutonometra Wielkiego Czyli Wszystkich Traktorów (Diesli)
Dieslu, jeśli Cie wyprzedzam, to nie dlatego że chce się ścigać, ale dlatego że śmierdzi !
Nikos tu nie masz racji- sam mam BRC maxa i jak sama nazwa wskazuje gniote go na maxa :D i nic- zero spadkow mocy, zero zdychan na gazie, zero zuzycia benzyny, 4,4 auto na Pb zostaje na 400m o 1,5 dlugosci ;)
Cisnienie robocze ostatnio podnioslem wczesniej mialem 1,7-1,8 teraz mam w okolicach 2-2,2 i hula jak trzeba :] takze 286koni obsluguje bez zarzutu :)
Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!
BOSS nie mogę się zgodzić z Twoja wypowiedzią
osobiście testowałem Reduktor BRC Genius MAX
w Audi TT 1.8 Turbo 240 konnym z 2006 roku o kodzie silnika BFV
temperatura gazu spadała sporo poniżej 0 mimo gorącego reduktora
a ciśnienie potrafiło opaść nawet na 0,3 bara
auto było 100% seria i nie było problemu z doprowadzeniem gazu ani z podpięciem wody
wymiana na 2 reduktor taki sam nie przyniosła efektu
wymiana na inny sprwadzony reduktor przyniosła dopiero oczekiwany efekt
jak pisałem wcześniej o koledze z e39 528 193 kuce też mu nie dawał rady
więc mit że daje rade przy 286 koniach można se w buty wsadzić
co prawda widzę częściowe rozwiązanie problemu
można dać sporo mega wydajne wtryskiwacze
które zrekompensują spadek ciśnienie (nie do końca)
ale temp gazu nie oszukasz , fakt nagrzeje się w wężach od komory silnika
co prawda tempu gazu niska powoduję że jest go więcej i po części zrekompensuje spadek ciśnienia
i wtedy faktycznie auto wg ciebie BOSS prawidłowo jedzie na gazie
ale nie jest to normalna praca instalacji gazowej !
pójdź na jakiekolwiek szkolenie BRC a dowiesz się że podpieranie się benzyną to jest normalne
Pozdrowienia Dla Wyznawców Wiary W Niutonometra Wielkiego Czyli Wszystkich Traktorów (Diesli)
Dieslu, jeśli Cie wyprzedzam, to nie dlatego że chce się ścigać, ale dlatego że śmierdzi !
Czy temp gazu spada, czy nie, lub o ile, tego niestety dokladnie nie moge sprawdzic (nie mam odpowiedniego sprzetu do tego)- osobiscie uzytkuje wlasnie taki reduktor w swoim aucie juz ponad 2 lata i z jego strony nigdy nie bylo najmniejszych problemow- nie wiem moze BRC cos "ulepszylo" w tych reduktorach i nowsze o tej samej nazwie sa mniej wydajne- nie mam pojecia.
Faktem jednak jest ze ten co mam bez problemu daje rade "wykarmic" moje V8 i daj wiare ze naprawde nie ma lekkiego zycia :D (wtryski Valtek 3ohm /zadna rewelacja ;) / a calosc sterowana komputerem ESGI, mapsensor Bosch`a)
Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!