Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 46

Wątek: 740 i Wymiana uszczelek dolotu, odmy i pod pokrywami zaworów.

  1. #11
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    12,306
    BMW
    E32 740iA
    Skąd
    ONA --> DW
    Blog
    1
    Masz ASC? Jeśli tak to ja nie pomogę, bo nie mam, a jeśli nie masz to tych wężyków tam być nie powinno.

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2015
    Posty
    161
    BMW
    E 32 740 I
    Skąd
    Marki / Kozienice

    Post

    Co to jest ASC?
    System kontroli trakcji?
    To nie mam.
    Czyli na dolocie oprócz listwy wtryskowej i tych puszek z elektryką nie powinno nic być?
    A jak są podłączone u Ciebie te 2 przewody wchodzące w przepustnicę.
    One wychodzą z lewej strony w okolicach lampy i wchodzą bezpośrednie w przepustnicę?
    Jeden jest w takim oplocie spiralnym jak by z jakiejś gumy chyba zakończony metalową rurką i dopiero łączy się z gumowy przewodem krótkim wychodzącym z dołu przepustnicy chyba albo z dolotu?
    Ostatnio edytowane przez puszczu84 ; 20-10-2016 o 11:38

  3. #13
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    12,306
    BMW
    E32 740iA
    Skąd
    ONA --> DW
    Blog
    1
    Właśnie dlatego pytam - w zwykłej przepustnicy nie ma żadnych dodatkowych wężyków i otworów oprócz dolotu powietrza i silnika krokowego. Jest jeszcze czujnik temperatury powietrza, ale to wszytko.

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2015
    Posty
    161
    BMW
    E 32 740 I
    Skąd
    Marki / Kozienice
    https://zapodaj.net/0640bee90f645.jpg.html
    https://zapodaj.net/f293c45271bc5.jpg.html
    https://zapodaj.net/1a79e198d8556.jpg.html

    z dodawaniem zdjęć na forum mam problem więc podaje link, działa...
    Na czerwono zaznaczyłem te gumowe przewody na dolocie, ten idący w prawą stronę jest po prostu zaślepiony na stałe.
    Na zielono zaznaczony przewód idące do przepustnicy, sztywny wchodzi w gumę wychodzącą z przepustnicy.
    Z żółtym w oplocie łączy się czerwony i dopiero wpada na łącznik na przepustnicy.
    Wydaje mi się że cały ten czerwony właśnie jest od tego systemu obniżenia emisji spalin zwanego u mnie EGS, na tej małej puszcze elektrycznej jest taki napis...
    Chyba trzeba to po prosu wywalić a żółty przewód wpiąć bezpośrednio do przepustnicy.
    Tylko od czego są te przewody ( zielony żółty )
    Nie wiem jakie były przepustnice, moja ma dwa wejścia na węże na dole , dolot, krokowy i czujnik...
    Ostatnio edytowane przez puszczu84 ; 20-10-2016 o 14:05

  5. #15
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    12,306
    BMW
    E32 740iA
    Skąd
    ONA --> DW
    Blog
    1
    Może to jest coś związanego z odpowietrzaniem zbiornika i w związku z tym spalaniem oparów benzyny?

    https://www.realoem.com/bmw/pl/showp...diagId=13_1381

  6. #16
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2015
    Posty
    161
    BMW
    E 32 740 I
    Skąd
    Marki / Kozienice
    No to jeszcze link do zdjęć z instrukcją którą posiadam tego EGS
    Z niemieckiego nic nie czaje a tłumacze w necie też dziwnie tłumaczą...
    Z tego co widzę to chyba ten system steruje jakimś podciśnieniem...
    https://zapodaj.net/a5a8ae4d7f1e7.jpg.html
    https://zapodaj.net/589243d3537a0.jpg.html
    https://zapodaj.net/9cef51fc93f74.jpg.html

  7. #17
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    12,306
    BMW
    E32 740iA
    Skąd
    ONA --> DW
    Blog
    1
    Nie mam pojęcia co to za wydumka. Niemieckiego też nie znam.

  8. #18
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2015
    Posty
    161
    BMW
    E 32 740 I
    Skąd
    Marki / Kozienice
    Dobra, zostawmy temat EGS.
    Kolektor zdjąłem bez problemu, pokrywy również, webasto nie stanowi żadnej przeszkody w zdjęciu pokrywy.
    O ringi na rurce od odmy prawie nie trzymały.
    Płaszcz wodny raczej zostawię w spokoju...
    Podczas odchylania zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego jeden weżyk biegnący wzdłuż podszybia w stronę pasażera wyszedł mi tak jak by był do niczego nie przymocowany.
    To jakieś odpowietrzenie?

  9. #19
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    12,306
    BMW
    E32 740iA
    Skąd
    ONA --> DW
    Blog
    1
    Kurde, nie pamiętam. A miałeś wężyk podciśnienia włożony w odmę? No i jak stan czujników spalania stukowego? Nie są rozsypane?

  10. #20
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Tak ma być, to jest upust jak wyrzuci korek zbiornika wyrównawczego.
    pozdrawiam Bartek

Podobne wątki

  1. [silnik] Wymiana uszczelek pod pokrywami zaworów BMW e38 750 v12
    Przez paris16 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 15-05-2018, 22:18
  2. 735i wymiana uszczelek pod pokrywami zaworów i innych
    Przez MarcinByd w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 13-09-2015, 23:06
  3. [silnik] Zmiana uszczelek pod pokrywami zaworów
    Przez tomaszeklolek w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 09-11-2012, 12:41
  4. Wymiana uszczelek pod deklami zaworów w V8
    Przez Gwozdziu w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 02-03-2011, 20:08
  5. wymiana uszczelek pod pokrywami rozrzadu
    Przez kamiltar w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 21-09-2009, 23:51

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •