Masz ASC? Jeśli tak to ja nie pomogę, bo nie mam, a jeśli nie masz to tych wężyków tam być nie powinno.
Masz ASC? Jeśli tak to ja nie pomogę, bo nie mam, a jeśli nie masz to tych wężyków tam być nie powinno.
Co to jest ASC?
System kontroli trakcji?
To nie mam.
Czyli na dolocie oprócz listwy wtryskowej i tych puszek z elektryką nie powinno nic być?
A jak są podłączone u Ciebie te 2 przewody wchodzące w przepustnicę.
One wychodzą z lewej strony w okolicach lampy i wchodzą bezpośrednie w przepustnicę?
Jeden jest w takim oplocie spiralnym jak by z jakiejś gumy chyba zakończony metalową rurką i dopiero łączy się z gumowy przewodem krótkim wychodzącym z dołu przepustnicy chyba albo z dolotu?
Ostatnio edytowane przez puszczu84 ; 20-10-2016 o 11:38
Właśnie dlatego pytam - w zwykłej przepustnicy nie ma żadnych dodatkowych wężyków i otworów oprócz dolotu powietrza i silnika krokowego. Jest jeszcze czujnik temperatury powietrza, ale to wszytko.
https://zapodaj.net/0640bee90f645.jpg.html
https://zapodaj.net/f293c45271bc5.jpg.html
https://zapodaj.net/1a79e198d8556.jpg.html
z dodawaniem zdjęć na forum mam problem więc podaje link, działa...
Na czerwono zaznaczyłem te gumowe przewody na dolocie, ten idący w prawą stronę jest po prostu zaślepiony na stałe.
Na zielono zaznaczony przewód idące do przepustnicy, sztywny wchodzi w gumę wychodzącą z przepustnicy.
Z żółtym w oplocie łączy się czerwony i dopiero wpada na łącznik na przepustnicy.
Wydaje mi się że cały ten czerwony właśnie jest od tego systemu obniżenia emisji spalin zwanego u mnie EGS, na tej małej puszcze elektrycznej jest taki napis...
Chyba trzeba to po prosu wywalić a żółty przewód wpiąć bezpośrednio do przepustnicy.
Tylko od czego są te przewody ( zielony żółty )
Nie wiem jakie były przepustnice, moja ma dwa wejścia na węże na dole , dolot, krokowy i czujnik...
Ostatnio edytowane przez puszczu84 ; 20-10-2016 o 14:05
Może to jest coś związanego z odpowietrzaniem zbiornika i w związku z tym spalaniem oparów benzyny?
https://www.realoem.com/bmw/pl/showp...diagId=13_1381
No to jeszcze link do zdjęć z instrukcją którą posiadam tego EGS
Z niemieckiego nic nie czaje a tłumacze w necie też dziwnie tłumaczą...
Z tego co widzę to chyba ten system steruje jakimś podciśnieniem...
https://zapodaj.net/a5a8ae4d7f1e7.jpg.html
https://zapodaj.net/589243d3537a0.jpg.html
https://zapodaj.net/9cef51fc93f74.jpg.html
Nie mam pojęcia co to za wydumka. Niemieckiego też nie znam.
Dobra, zostawmy temat EGS.
Kolektor zdjąłem bez problemu, pokrywy również, webasto nie stanowi żadnej przeszkody w zdjęciu pokrywy.
O ringi na rurce od odmy prawie nie trzymały.
Płaszcz wodny raczej zostawię w spokoju...
Podczas odchylania zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego jeden weżyk biegnący wzdłuż podszybia w stronę pasażera wyszedł mi tak jak by był do niczego nie przymocowany.
To jakieś odpowietrzenie?
Kurde, nie pamiętam. A miałeś wężyk podciśnienia włożony w odmę? No i jak stan czujników spalania stukowego? Nie są rozsypane?
Tak ma być, to jest upust jak wyrzuci korek zbiornika wyrównawczego.
pozdrawiam Bartek