Strona 7 z 8 PierwszyPierwszy ... 5678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 72

Wątek: 750i problem po zakupie

  1. #61
    Doświadczony Użytkownik Awatar Supermen
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    2,108
    BMW
    e38 750iL
    Skąd
    Chojnice
    Taa a znajomy na pewno za 4 paka rozbierze i wymieni uszczelki pod głowicę. I jeszcze za swoje da to planowania
    Chyba, że to ekscentryczny bogacz i faktycznie zrobi za free z nudów.

    Nastaw się na 4 cyfrową kwotę za naprawę i zaręczam, że to dopiero początek. Jeszcze, żeby to był jakiś individual warty ratowania to bym pisał ratować. No ale nic za tym nie przemawia. Goły jak smok angol i jeszcze z LPG... No chyba gorszego miksu nie ma.

    Nie obraź się, ale taka jest prawda. Sprzedaj to jak najszybciej pozbędziesz się problemu. Dozbieraj trochę kasy i pomożemy tu na forum znaleźć coś wartego grzechu.
    Prowadzenie BMW serii 7 nie sprowadza się do jazdy do celu
    lecz jest celem samym w sobie.

    https://www.facebook.com/Chojnickie-Muzeum-Motoryzacji-i-Techniki-1624705857838311/



  2. #62
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2016
    Posty
    217
    BMW
    Rozglądam się za e66 750 Li
    Skąd
    BSK
    Patrzę chcesz brnąć w remont na grubo za skrzynkę wódki, jak wolisz, ja na Twoim miejscu rozebrał bym na części sprzedał co się nadaje do sprzedaży, a resztę zawiózł na złom, jak wszystko nie jest dobite to jest nadzieja, że uda się odzyskać trochę mamony, choć może nie wszystko. Nie zdziwił bym się, że przekładka robiona po taniości i niedługo wszystko zacznie lecieć i siadać, moim zdaniem temu egzemplarzowi bliżej huty niż drogi, stało się stało, ale myśl jak stracić jak najmniej a nie dokładać do gruzu, który gruzem zostanie.

  3. #63
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2010
    Posty
    31
    BMW
    730v8
    Skąd
    czechowice dziedzice
    Nikt ci kopa nie daje ale mogłeś poczytać przed zakupem na co zwrócić uwagę poprosić kogoś o opinię na temat tego auta a jak już chciałeś e 38 to lepszym rozwiązaniem byłoby jakieś 2.8 na początek z gazem może słabe ale koszty utrzymania relatywnie niskie i prostsza konstrukcja

  4. #64
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    1,569
    BMW
    E38 750i 1997 rok
    Skąd
    Opolskie
    Moim zdaniem masło pod korkiem to efekt niedogrzania silnika i krótkich dystansów.
    Podejdz do tego ze spokojem.Wymień olej,płyn chłodniczy(albo nawet nie wymieniaj).Zdemontuj całkowicie instalacje gazową,zrób żeby ten przód nie stukał.Ładnie umyj i odkurz wewnątrz i wystaw na allegro za 6500zł pisząc,że auto jeździ i jest do wkladu pieniężnego.Jak trafi się chętny za 5500 lub 5 tyś to sprzedaj ten samochód w pizdu i tyle.
    Taka moja rada.

    Cytat Zamieszczone przez sebastian735 Zobacz posta
    Kolego przeczytałem twoje przywitanie które bylo wczoraj i w nim napisałeś (4tysiące ??? chyba się kolego nie znasz na v12 ??? tyle to ja za sam motor wezmę w razie czego :P ale nie ma się co sprzeczać :D jutro jadę na przegląd zobaczymy co powie diagnosta i czy podbije bez wkładki na flaszkę :D jutro powiem co i jak trzymajcie się hej.) Obrażając kolege który ma ładne i zdrowe 750 a dziś co jest taki znawca byłeś przy zakupie a teraz co Ratunku Pomożecie bo kupiłem kupe złomu!!!!
    Byłem u Ciebie w tym tygodniu po tylne drzwi do mojej "ładnej" 750i kupionej za 3800zł hehe.Jestem chyba rekordzistą jeśli chodzi o cene zakupu.:-))
    Ostatnio edytowane przez impex ; 19-10-2016 o 19:48

  5. #65
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    Przeczytałem i się uśmiałem.
    Jak można być tak naiwnym. Ten temat powinien mieć tytuł " Jak zostałem ukarany za swoją naiwność "
    Jedz przeproś sprzedającego ,że nie przyjąłeś 4 tys a teraz to chętnie zrobisz i podziękuj mu za lekcję życia . Te 2.7 tys co stracisz powinno Cię coś nauczyć.
    Widać ,że sie nie znasz bo kupiłeś mega schrott więc domniemam ,że nigdy tego auta nie ogarniesz ze swoją wiedzą . ( Chyba ,że masz przeznaczone ze 30-40 tysi na to i oddasz fachowcom. )

  6. #66
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2016
    Posty
    607
    BMW
    750ia, CL600
    Skąd
    B-B

    Post

    Cytat Zamieszczone przez Supermen Zobacz posta
    Taa a znajomy na pewno za 4 paka rozbierze i wymieni uszczelki pod głowicę. I jeszcze za swoje da to planowania
    Chyba, że to ekscentryczny bogacz i faktycznie zrobi za free z nudów.

    Nastaw się na 4 cyfrową kwotę za naprawę i zaręczam, że to dopiero początek. Jeszcze, żeby to był jakiś individual warty ratowania to bym pisał ratować. No ale nic za tym nie przemawia. Goły jak smok angol i jeszcze z LPG... No chyba gorszego miksu nie ma.

    Nie obraź się, ale taka jest prawda. Sprzedaj to jak najszybciej pozbędziesz się problemu. Dozbieraj trochę kasy i pomożemy tu na forum znaleźć coś wartego grzechu.
    no ja koledze poradzilem wariant z 4 tys, nie musi planowac jesli po sprawdzeniu beda ok, mozna wyczyscic chemia powierzchnie
    jak zalozy to co bylo tylko wymieni uszczelki pod glowicami, sruby, uszczleki pod dekle nowe
    swieczki i ewentualnie odmy

    + robocizna

    minimalistyczny pakiet ale w miare po ludzku
    zmiesci sie, 2ka robota jak znajdzie super taniego mechaniora, 2ka czesci
    ale to tak chalupniczo i po totalnej taniosci i przy szczesciu ze glowce beda sprawne, przewody sprawne i uszczelki pod kolektorami ok, a reszta uczelek ta co byla w nadzieji ze jako tako bedzie to trzymac :)

    ja sam wydalem 20dychy na podobne ogarniecie, no ale wiem jak ludzie potrafia oszczedzac i wiem ze da sie tanio :)

    np. gosc co mi glowice sprzedawal powiedzial, sprzedaje ale bez uszczelek, bo w dobrym stanie sa i drogie sa :)
    a ja mowie, panie, ja wiem ze sa drogie, ale nie bede uzywek wkladal przeciez jak remont robie glowic, silnika, wiec co za roznica czy je dostane czy nie :)

    czyli ze te uszczelki beda do powtornego zalozenia, wiec jak widac mozna po taniosci :) sruby tak samo do powtornego zalozenia :)


    oddaj to za 4ry i strac na tym tylko tyle, mowie ci, bo zbankrutujesz a i tak auto oddasz na zlom
    nawet na czesci bedzie ciezko to opchnac, poza tym masa roboty z tym

    nie ma sensu auta w takim stanie i wyposazeniu naprawiac, szkoda pieniedzy i nerwow
    gdyby to bylo 728 to moze, bo duzo taniej, ale v12scie, najdrozsze w serwisie w e38, nie podolasz
    Ostatnio edytowane przez Franco750 ; 20-10-2016 o 00:53

  7. #67
    Zaawansowany Użytkownik Awatar maxtoto
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    381
    BMW
    740iA M62TUB44 S2, 530i M54, E65 750i
    Skąd
    Poltoriko
    A ja się pytam gdzie byli rodzice?

    Nabiłeś na forum milion postów w jeden dzień, szkoda że nie sponsorowane bo byś spłacił tego trupa. Ja mam pomysł, postaw ją sobie w garażu i jak dorośnie w Tobie dusza mechanika to będziesz wiedział co z tym zrobić. Masz łeb i ch... to kombinuj chłopaku...
    Broń Masowego Wyprzedzania

  8. #68
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    356
    BMW
    E36 M40B18 -------E34 M20B20 ------- E38 M60B40 ------- K589 K1200RS
    Skąd
    Niepołomice
    Jak dla mnie gosciu nie ogarnia w ogóle mechaniki wiec robienie V12 w garazu odpada o ile ma garaż który może zajać na jakies pół roku częsciami z V12.
    Jesli już sie podejmie rozebrania to pewnie już nie złoży tego silnika.

    Może cale to auto jest w stylu "mam na podworku V12 wklikam troche pierdół na forum to mi chłopaki na części wykupią i na tym jeszcze zarobie"
    Coś mi się zdaje ze silnik kuleje tak ze nawet 318 wymiesza to V12.

    Jesli jednak to co pisze to prawda a na mechanice sie nie znasz to odpuść sobie bo V12 to nie jest Fiat 125p.

  9. #69
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    Chyba 126p.

  10. #70
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2016
    Posty
    607
    BMW
    750ia, CL600
    Skąd
    B-B
    juz nie robcie jaj, gosc mial pecha, myslal ze nie bedzie wiekszych problemow bo auto jezdzilo
    a drogie nie bylo, pomyslal, nie dosc ze 7ka to jeszcze 750 i tania, jezdzi, to biore

    to nie odosobniony przypadek, kazdy musi zdobyc doswiadczenie jakie auto kupowac i na co zwracac uwage

Podobne wątki

  1. Problem z odpalaniem 750i
    Przez R.SŁOMIŃSKI w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 22-08-2014, 22:45
  2. e32 750i problem klimatyzacja
    Przez go_go w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 09-06-2014, 16:02
  3. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 18-01-2014, 17:53
  4. E38 750i '96r. i dziwny problem ze skrzynią
    Przez mariusz76a w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 02-06-2013, 16:38
  5. Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 16-02-2011, 18:46

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •