dokladnie o to co na zdjeciu, roznie na to ludzie mowia .
dokladnie o to co na zdjeciu, roznie na to ludzie mowia .
Ostatnio edytowane przez bobson740 ; 20-10-2016 o 19:55
IVM jakie ma zadanie ? Od czego on właściwie jest?
Co ma przebieg do rozrusznika? One się psują w różnych odstępach. Alternator podobnie (u mnie wymieniany podobno na kompletnie nowy przy okolicy 200.000km). Wyciągnąć, podpiąć na krótko pod zewnętrzny aku i wszystko stanie się jasne. Wiele roboty z tym nie ma, a w prosty sposób wykluczysz najbardziej oczywistą przyczynę.
Domyślam się, że pod "nie odpala" kryje się, że w ogóle nie kręci? Na początku zrozumiałbym, że "kręci, ale nie odpala".
Wydaje mi się, że przy padniętym module powinien być jakiś jednoznaczny komunikat w ISTA. Przypuszczam, że takie rzeczy testują się po odpaleniu auta. No, ale bardzo dobry trop, do tego poparty doświadczeniem.
bobson740, jak do tego doszedłeś, że jest padnięte??? Przecież to igła w stodole pełnej siana.
Ostatnio edytowane przez HTN ; 20-10-2016 o 21:28
Power module jest w każdej E65.
Moduł IVM występuje tylko w benzynach. Chyba tylko w N62
Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
Henry Ford
Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms
kolega kiedys miał e65 w s umei dwie , sporo czytał zagraniczne fora . a sytuacja u mnie wygladał a tak : samochod odplał sto razy bez problemu raz na jakis czas chwilowo nei reagowal na przyciska start (zasilanie bylo jak na zapalnie ale nie krecil rozrusznik) ale zaraz wracalo to do porzadku az pieknego dnia podjechałem pod market zrboielem zakupy i probowałem odpalic autko zasilanie bylo muzyka grała siwatla byly ale rozrusznik nie krecil myslalem poczatkowo z e moze cos z kluczykiem pobieglem po drugi ale to samo . zadzownilem do kolegi a on odrazu ze to modul zasilania i ze przerabial ten temat u siebie w 750 .pwoeidzila mzoe zaraz ci odpalic albo wcale. udalo sie odpalic po poltorej godziny meczenia sie . kupilem uzywke za cos okolo 30 zł autko do garazu i przed garazem sytuacja powotrzyła sie ze nei chcial odpalic maska w gore pare śrubek podmiana na nowy uzywany i po problemie rok czasu jezdze i ani razu nei bylo zeby samochod nei odpalil . warto sprobowac koszt niewielki uzywki bo nowa cos kolo 400 dolarów usa . ot i tak to u mnie wygladało . ja bym sprobowal to podmienic z innego samochodu albo kupic uzywke allegro 30-50 zł wiec nei zden pieniadz
@Bobson740 obstawiasz w takim razie PM czy IVM ??? @Cursor mówi ,że IVM jest tylko w benzynach a @Leppernsm ma Diesla więc to nie może być IVM bo go tam nie ma.
Szkoda ,że @Leppernsm nie daje znać co słychać w temacie.
ja opisałem sowj przypadek ale moj to benzyniak . Moze warto sprobowac pojsc tym tropem
No tak tylko @Leppernsm nie daje nic znać . ....z szkoda![]()
Przepraszam że zapomniałem odpisać..przyczyna bardzo prozaiczna mianowicie gdy miałem jeszcze stary kolektor dolotowy to ciekł z niego olej i lało sie po rozruszniku naleciało tam syfu ....wystarczylo przeczyścić i wszystko gra.... Co do otwierania maski to zdejmujemy lewe nadkole (kilka śrubek i 4 spinki) następnie odkrywamy zbiornik na płyn do mycia szyb i tutaj mój sposób gdy popatrzymy do góry na zamek będzie widać tam linkę przy zamku przewlekłem sznurek i pociągnęłam wdół.. Otwarte...... Przesmarowanie zamków pomogło żadnej linki nie wymienialem
Wysłane z mojego X900 przy użyciu Tapatalka
Heh...w polifcie jest nadkole plastikowe na przednim fartuchu a w przedlifcie jeszcze tak nie oszczędzali i jest całe metalowe i w ten sposób sie tam nie dostaniesz
Dobrze że wszystko poszło gładko. To nie był wtedy po prostu Twój dzień![]()