jeszcze możesz odpiąć podciśnienie z regulatora ciśnienia paliwa, może delikatnie ci puszcza paliwo
jeszcze możesz odpiąć podciśnienie z regulatora ciśnienia paliwa, może delikatnie ci puszcza paliwo
Chyba jest winny - czujnik temperatury ten dla ECU. Oporność się nie zgadzała. Dziś go podmienię. Jest dużo sadzy w wydechu. Przykładowo wyczyściłem rurki w środku papierem ściernym na błysk, przejechałem 16km po mieście i już czarne. No i zaczęła kopcić. Oporność pokazuje w przedziale tej blisko 20 stopni. Latem auto niezbyt kopciło. Można było dać do odcinki i nie dało wcale dymu. A dziś po rozgrzaniu pełnym jak dałem do odcinki to jak lokomotywa na szaro-niebiesko i smród benzyny.
Zmień proszę ten czujnik na oryginalny - ja przerabiałem zamienniki różnych marek i tam działy się cyrki - szkoda Twoich pieniędzy i nerwów. Oryginalne BOSCHA są za śmiesznie pieniążki ok 80 zł sztuka. Nie musisz brać w ASO bo są dostępne na spokojnie na rynku :-) Spasuj numery OEM z Boschami i będzie ok :-)
--------------
Pozdrawiam,
Marcin
0 280130 026 to ten nr niebieski bosch ost zmieniałem i płaciłem poniżej 50 zł
czy ten czujnik bedzie miał wpływ na wypadanie zapłonu ? czy raczej na mieszanake paliwowo-powietrzna, spalanie, itd...
na wypadanie nie powinien mieć wpływu, jedynie na skład mieszanki. Ty skup się na układzie zapłonowym.
no właśnie został mi tylko czujnik położenia wału, kopułka, palec, przewody,swiece to wszystko nowe, cewka podmieniona, komputer silnika również, nie mam sondy i katalizatora,