Na chwilę obecną ma 270tys.Ostatni wpis przy 239tys we wrześniu ubiegłego roku , potwierdzony w ASO.
W wolnej chwili wrzucę fotki na zimowych kołach i środka.
Na chwilę obecną ma 270tys.Ostatni wpis przy 239tys we wrześniu ubiegłego roku , potwierdzony w ASO.
W wolnej chwili wrzucę fotki na zimowych kołach i środka.
Mi we wrześniu wskoczyło 270 tys ale nie do tego dążę. Kumpel ma E61 z 2008 r z tym samym silnikiem co Ty @Dzuda i też ma prawie 270 tys a ,ze jest mechanikiem i co nie co juz przerobił stwierdził że czas wymienić rozrząd. OOooooo Jak byście widzieli dolny łańcuch po takim przebiegu to masakra. Tak wyciągnięty ,że szkoda gadać. Górny był dużo lepszy ale nie zachwycający. Kiedyś M57 miały podwójny ,niezniszczalny a potem te gnojki nawet na tym zaczęli oszczędzać.
Myślałem tym ale ponoć nie ma takiej potrzeby, tak mi powiedział człowiek który zna się jak mało kto na bmw
Powiedział że duże znaczenie miało to jak często był zmieniany olej.U mnie akurat nie był zmieniany co 20tys jak zaleca serwis a co równe 10tys dlatego może przez to jest w dobrym stanie.
Kolejna kwestia jest taka iż nie mam zamiaru jej trzymać niewiadomo ile. Jak dobrze pójdzie to za rok o tej porze sprzedam i kupię cos innego![]()
Dokładnie miro to gnoje.u żony w x3 przy 250tyś km.zaczyna świrować vanos na wydechu.Motor to 3.0si 272km.Na szczęście stać mnie i zamuwiłem 2×vanos +kpl.rozrząd i uszczelki.Auto ma latać jak go stworzyli......
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Ostatnio edytowane przez jaro5 ; 05-11-2016 o 22:38
było E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si
A to jest ten silnik który ma problem z tulejami ? jaki koszt naprawy tego silnika 3.0si? pytam o vanosy i rozrząd
Serwis zaleca wymianę co 30 tys![]()
Vanosy i rozrzad coś koło 2tyś.+robota
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
było E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si
No to w sumie tanio :-) myślałem że napiszesz jakąś słoną kwotę![]()
Ogólnie ten motor jest ok.w x6 też taki jest.Oliwy dolewam ok.litra na 5 tyś.km.teraz przy vanosach polecą też nowe uszczelniacze.tak profilaktycznie.Auto i tak zostaje na pare lat w domu.Apropo.....To pierwsze bmw w którym zmieniam uszczelniacze.MASAKRA......CO ZA CZASY
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
było E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si