Pokaż wyniki od 1 do 10 z 42

Wątek: Łącznik elastyczny wału - jakiej firmy polecacie?

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa

    Post

    Cytat Zamieszczone przez miro Zobacz posta
    @HTN Co do tej twardości wahaczy to bujda na resorach. Niektórzy mają bujną fantazję i jak mu przytakniesz to następny ma już z tego super temat bo zapłacił raz tyle za coś co można mieć taniej w tej samej a może i w lepszej jakości hahaha
    Oczywiście ,ze myślę tak jak TY HTN i zawieszenie auta tzn wahacze mają być sztywne a za resorowanie i komfort odpowiadają amortyzatory,sprężyny i ogumienie oraz rozmiar kół na jakich auto jezdzi.
    Na forum naprawdę czasami można się głupot naczytać i nie warto nawet nad tym rozmyślać.
    Są tacy którym trzeba przytaknąć bo oni mają wrażenie że są najmądrzejsi a jak im przytakniesz to czują sie naprawdę docenieni.
    chłopie ile ty lat spędziłeś na pracy przy autach?

    słyszałeś, że tuleje w wahaczach przednich masz olejowe? A wiesz, że Meyle są prawie bez oleju? Jak przetniesz Meyle i inne tuleje to widać zmienioną proporcję gumy do oleju. Nie wiem jak mam to lepiej wytłumaczyć. Miałeś jakiekolwiek tuleje Meyle HD w ręku i sprawdzałeś ich sztywność? Nawet zwykłe tuleje nie olejowe Lemfordera od tych Meyle HD są dużo bardziej miękkie. Nie musi być Lemforder cokolwiek innego zgodne z OEM, TRW, FEBI, co sobie życzysz.

    Jak uważasz, że za twardość zawieszenia odpowiada tylko amortyzator i sprężyny to dlaczego ludzie zakładają poliuretan? Poliuretan w wahaczach potrafi wyrwać ich mocowania na standardowym setupie sprężyn i amorów, dlaczego zatem nie dzieje się to ze zwykłymi tulejami gumowo metalowymi?

    Widziałeś kiedyś auto na szarpakach pod spodem jak pracują wszystkie tuleje? Nadal uważasz, że nie mają żadnego wpływy na amortyzację i tłumienie udarów oraz dgrań?

    Ogarnij się zanim będziesz się z innych nabijać. Z pokorą przyjmuj wiedzę innych, którzy pracowali na to latami.

    A przede wszystkim myśl logicznie i analizuj, ucz się.

    Wyobraź sobie, że niektórzy są tutaj inżynierami i pracują w zawodzie wiele lat, a nie tylko czerpią wiedzę z internetu, warto się od nich czegoś nauczyć.

    Poza tym nie napisałem o tym, że Meyle jest złe, tylko, że jest chińskie oraz twardsze. Każdy kto kupuje takie produkty musi mieć tego świadomość. Znam wielu ludzi, którzy założyli Meyle HD i było dla nich mało komfortowe i wrócili do serii.

    Z chińczykiem jest tak, że nigdy nie wiesz co trafisz od strony jakości. Jednemu się uda, a drugiemu nie, mi kiedyś w nowym Febi wypadł sworzeń w wahacza przedniego i e34 skończyło żywot na drzewie. Okazało się, że to Febi było chińskie, dlatego wyżej kolegę na to uczuliłem.
    Ostatnio edytowane przez ttrol ; 13-10-2016 o 13:52
    pozdrawiam Bartek

Podobne wątki

  1. [zawieszenie] Jakiej firmy amortyzatory i sprężyny do E32?
    Przez Florens w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 21-04-2015, 17:09
  2. [zawieszenie] Jakiej firmy łożyska do E32?
    Przez Florens w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 25-09-2014, 08:46
  3. Uszkodzony łącznik wału , podpora wału ?
    Przez GRABA730i w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 03-10-2012, 15:56
  4. Jakiej firmy opony polecacie?
    Przez tomcad w dziale Felgi, opony, itp.
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 29-03-2008, 20:46

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •