Siemanko byłem na oględzinach e38 dzisiaj po za fatalnym zaniedbaniem typu urwana klamka zew od strony kierowcy, urwana rączka od podnoszenia klapy, zaklinowany pas od strony pasażera, multum rdzy, wyszpachlowane i zamalowane farbą olejną na czarno progi, wykruszona uszczelka przy szybie i jeszcze 10 innych pierdoł zaniepokoiła mnie jedna sprawa. Do rzeczy nie wiem jak w 7 ale miałem 2 trójki i po odkręceniu korka od zbiorniczka wyrównawczego przy zapalonym silniku jest stały strumień płyn się przelewa oczywiście jeżeli układ sprawny a w tej e38 w ogóle nie było strumienia tylko na wysokich obrotach lekko kidneło poziom płynu był poniżej połowy zbiorniczka a po 20 minutach pracy silnika podniósł się prawie pod sam korek. Mam więc takie pytanko czy w e38 2,8 powinien być stały strumień jeżeli układ prawidłowo pracuje czy nie musi się przelewać płyn?