Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: pomocy BMW 730i nie pali

  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2009
    Posty
    8

    pomocy BMW 730i nie pali

    WITAM WSZYSTKICH .....pomocy BMW 730i nie pali ;( cały czas chodziła bez problemu (2 dni)rano wsiadłem nawet nie odezwała sie (rozrusznik kręci)odcieła napięcie na pompie paliwa zamiast plusa i minusa są 2 minusy (na krótko chodzi bez zarzótu ) i znikła iskra (na cewce są dwa plusy) był szpec z osprzętem testowym nie wykrył żadnych błędów oprócz SONDY LAMBDA (podobno niema nic wspólnego z odpalaniem) jeżeli miał ktoś coś podobnego niech pomoże to jes BMW 730i 92rok w automacie. jeszcze jeden szczegół na bezpieczniku od pompy paliwa niema napięcia(bezpiecznik dobry) przekażnik od pompy sprawny ... JESTEM MECHANIKIEM mam ją 8 dni a tak mnie ogupiła żę jestem w rozpaczy . POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. #2
    Zapraszamy do działu Przedstaw sie...
    To już Twój 3 temat :/
    [URL]http://7er.pl/showthread.php/9030-Damias[/URL]

  3. #3
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2009
    Posty
    8
    na profilu jest wszystko. wytłumacz mi o co chodzi z tym przedstawianiem z powarzaniem krzysiek.

  4. #4
    użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,914
    BMW
    Mała Ladacznica E30 M10 Coupe
    Skąd
    WPI
    Mamy dział "przedstaw się i swoją siódemkę" tam się przedstawiamy i witamy :)
    Jest to tez zapisane w pkt 5 regulaminu forum..
    [URL=http://www.youtube.com/watch?v=VDqIJUMsR3A].:WIERNOSC jest NUDNA:.[/URL] :D

  5. #5
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    112
    BMW
    730i bieda wersja
    Skąd
    zielona góra