Widziałem ostatnio jak wyglądają światła dzienne zakodowane na długich... Auto wygląda jak zezowate. Gusta są różne, ale mi się to w ogóle nie podoba. Nie sugerujcie się jednak moją wypowiedzią. To moja osobista opinia.
Xenon aż tak się nie zużywa, żeby oszczędzać, szczególnie, że jeszcze w żadnym samochodzie nie zdarzyło mi się ich wymieniać, a nowymi autami nie jeżdżę. Teoretycznie firmowy żarnik Xenon D2 (Philips, Osram, GE) 35W 3200lm ma świecić 1500h. Niech poświeci 1000h, to dziennie jak ktoś średnio jeździ godzinę, to 3 lata wytrzyma. W praktyce... już wcześniej napisałem. Gdzieś czytałem, że przy bardzo sprzyjających warunkach Xenon może poświecić nawet 6.000h.
Ostatnio edytowane przez HTN ; 03-10-2016 o 21:08
Wtrace sie lekko w temat jak pozwolicie. W 535 mojej mialem mala przygode- opona od tira na autostradzie. Naprawione ale po naprawie swiatla swieca ale ksenon wali w dow I pokazuje jakis blad brak komunikacji chyba. Czy po odpieciu wtyczek wymianie klampy( wymienialem prawa a to lewa nie reaguje) TRZEBA TO WSZYSTKO JAKOS ZAPROGRAMOWAC?
Obie lampy w dol swieca czy tylko wymieniony ?
Dokladny blad jakbys podal.
właśnie świeci ten nie ruszony tylko w dół, ale nie wiem jaki błąd bo nie ma mnie w domu niestety do następnej soboty. :-( Swieci centralnie mocno w dół i to tyle co wiem na chwilę obecną.