Strona 6 z 6 PierwszyPierwszy ... 456
Pokaż wyniki od 51 do 56 z 56

Wątek: [17] 17 " w e38 ??

  1. #51
    ja mam założone 235/55R17 i jest równiez komfortowo na zawieszeniu ACS.

    Nie powiem złego słowa o komforcie na tych kołach. Poszukaj wzorówn od świeższych modeli typu E60, E65. Mozna sobie zawsze cos ciekawego przebrać

    Polecam
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  2. #52
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    1,126
    BMW
    e38 735 v8 98'
    Skąd
    Skierniewice
    jak masz do wyboru 17" albo 18" to bierz 18". Ja u siebie nie widzę dużej róznicy między na przodzie 245/45/19 275/40/19 na tyle a 235/60/16. Może jest różnica wyczuwalna na koleinach ale to nie przeszkadza aż tak. A im większy rozmiar to uwierz - e38 ładniej się prezentuje


    ps. Sorki jedną rzecz pominąłem w 16" masz jedną wieeelką rzecz na plus - nie obchodzą Cię krawężniki więc sobie możesz spokonie wjechać na krawężnik nie bojąc się obrysowania rantu czy nawet pokrzywienia felgi jak w 19" Jednak w 18" guma jest dość wysoka

  3. #53
    Początkujący Użytkownik Awatar Jacko
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    89
    BMW
    e38 730i
    Skąd
    Olsztyn
    To prawda, są referaty na forum i w tym właśnie problem, ilu użytkowników tyle opinii. Szukając kół na zimę, dwa dni czytałem i dalej nic nie wiedziałem.

    Jak jest lepiej: przód węższy i wyższy, tył szerszy i niższy czy wszystkie koła takie same np 1) 235/50/18 wszędzie
    czy
    2) 235/50/18 i 255/45/18.

    Felg na lato jeszcze nie mam więc będę wiedział jakich szukać.

    PS. Jeśli macie 18' lato na sprzedaż za normalną kase, to jestem zainteresowany. Całe koła lub tylko felgi.
    Get Rich Or Die Tryin'

  4. #54
    Ja np. na zimę mam 235/60/16 a na lato 235/50/18. Na letnich auto lepiej trzyma się w zakrętach. Na zimowych elegancko wybiera dziury. Ale jak przejechałem się z Urbasiem jego autem na 215/65/16, to widzę, że działają jeszcze lepiej, tzn. praktycznie się nie uślizgują (moje lekko potrafią zatańczyć). Zatem idąc tym tropem warto założyć zimą węższe oponki.

  5. #55
    7ka
    Gość
    Cytat Zamieszczone przez sylwekk
    215/65/16, to widzę, że działają jeszcze lepiej, tzn. praktycznie się nie uślizgują (moje lekko potrafią zatańczyć). Zatem idąc tym tropem warto założyć zimą węższe oponki.
    tutaj wiele ma znaczenie od marki opon i jego stanu..



    Cytat Zamieszczone przez sylwekk
    235/50/18. Na letnich auto lepiej trzyma się w zakrętach
    to za sprawa nizszego profilu..ale glownie za sprawa ET13

    ;)

  6. #56
    Vip Vip Awatar Wiktor
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    1,544
    BMW
    EVO VIII
    Skąd
    Kraków
    Ja już drugi raz rozczarowałem się po przesiadce z letnich 19 na zimowe 16 :P Miałem nadzieję, że będzie dużo wygodniej ale jest praktycznie tak samo ;) Jedyna różnica to tak jak już zostało napisane - przy wjeżdżaniu na krawężnik :)
    Pozdrawiam
    Wiktor
    Używajcie polskich znaków - jest różnica czy robisz komuś łaskę czy laske.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •