Jak ja patrzyłem ostatnio, to okolice 3.500-4.000zł trzeba dać do skrzyni 6HP26 w sklepie z wolnej stopy. Jak wbijam na alledrogo to za 2400zł są i to podobno nowe. Piszą, że starą część trzeba odesłać, więc podchodzi tutaj regeneracją, choć na zdjęciach konwerter wygląda na absolutnie nowy. Tak, czy siak pisze "nowy", więc oczekiwałbym rachunku i 2-letniej gwarancji.
W serwisie BMW 8.000zł (!!!).
W 740d masz skryznię 6HP32Z (750Nm max), to będzie na bank drożej. Na szybko poszukałem, to widziałem jedną ofertę za 1300EUR. Na alledrogo piszą, że też niby za 2.400zł mają nówkę do 6HP32 i że to jest to samo, co do skrzyni 6HP26.
Co do regeneratorów, to pytanie skąd biorą części - jak nie szukają i biorą ze sklepu na rogu, to wyjdzie gdzieś 2x-3x więcej, niż jakby się przyłożyli i znaleźli tańszego dostawcę tych samych części tej samej marki.
Z konwerterami jest dokładnie tak samo, jak z kołami dwumasowymi - niestety diesle szybciej je wykańczają. Najwięcej jednak zależy jak agresywnie ktoś jeździ.
EDIT 19.11.2016:
Post #5 z tego wątku jest bardzo użyteczny: http://7er.pl/showthread.php/49381-W...e65-745i-2005r