No to juz pisze.. Co do szczelności przewodów sprawdziliśmy wszystko co się dało i przewody wyglądaja na całe niesparciałe każdy jest na swoim miejscu wszystko zostało spiskanie mydłem lecz nic sie nie działo ... Siedzieliśmy w kanale około 2 godzinek wszystko obserwując lecz nic z tego.. Lecz po złozeniu osłony i wszyskitego do kupy bo ten temat jak i inne czasem ogarniam z wójkiem który pracował kiedyś jako mechanik i ma trochę pojęcia.. Pokazałem mu filmik jak to faluje i mówi że może byc problem tych klapek co są w kolektorze bo mogą sie nie które nie domykać badz nie otwierać na maxa i zaczynają sie problemy...Bo to by wszystko pasowało auto na wolnych obrotach się meczy idzie przez siłe a na wyzszych juz jest ok jedzie prawidłowo nie ma żadnych problemów dopoki nie spadnie ponizej 1500 obr.. Co wy na ten temat sądzicie ?? Może tak być ?? Bo to by w sumie pasowało po tym jak sie przeczyta zasade działania tych klapek zawirowań