Cytat Zamieszczone przez HTN Zobacz posta
Ja bym zrobił następujące rzeczy w kolejności jak poniżej.
1. Odpiął bym wtyczki przepływomierzy i EGRów i pojechał sprawdzić, czy dalej pulsuje. Jeśli dalej będzie to samo, to problem nie leży raczej po stronie elektronicznego systemu pomiaru/przetwarzania danych o masie powietrza.
2a. Sprawdzić szczelność przewodów podciśnienia.
2b. Sprawdzić szczelność rur od przepływomierzy do samego turbo + rury EGR.
2c. Sprawdzić szczelność kolektora ssącego - nowe uszczelnienie.
3a. Sprawdzić ISTĄ dane przepływomierza podczas jazdy: porównać target value z actual value.
3b. Softem przynajmniej ograniczył EGRy do 40mg/storke, a najlepiej całkiem je wyłączyć (na forum pisali, że się da).

Moim zdaniem to lewe powietrze dostaje się do układu. Trzeba znaleźć nieszczelność.

Co do problemów BMW, to chyba takie też się i w innych autach zdarzają. Fora każdej marki są pełne znacznie bardziej ciekawych przypadków, niż ten.

P.S.1. Zmień proszę czcionkę, bo ciężko się czyta.
P.S.2. INPA to dosyć proste narzędzie. Zachęcam do instalacji ISTY. twin7 zrobił piękną instrukcję jak to używać. Instalacja jest prymitywna, a obsługa prostsza, niż INPY. Tutaj masz link: http://7er.pl/showthread.php/47849-I...-i-użytkowania

No dzięki za jakieś konkretne podpowiedzi .. Nie każdy chce pomóc ..Co do odłaczeńia wtyczek od przepływek odłączę a od egrów mam odłaczyc rozumiem że węzyki podcisnieniowe które do nich wchodzą tak ?? Bo one u mnie działają na podciśnienia..Co do nieszczelności to jest jakis preparat żeby mi pomógł to sprawdzić ?? Bo nie ukrywając zeby sie dostać do węzy przy Ic to chyba trzeba jedno i drugie nadkole troche rozkręcić i odchylić i sprawdzać bo mówie to jest dziwne że auto faluje przy rozpędzaniu np faluje odpuścimy trochę gaz jedziemy równo to juz nie faluję , dodamy troszkę gazu i odrazu zaczyna i nie są to uślizgi sprzegła bo czuć jak auto przyspiesza przy tym falowaniu .. A gdzieś czytałem że w e65 własnie nie wytrzymują przewody od Ic i lubią sie rozczelniać