Strona 8 z 16 PierwszyPierwszy ... 678910 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 71 do 80 z 158

Wątek: bmw e65 740d falujące obroty podczas przyspieszania do 1500 obr

  1. #71
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2016
    Posty
    76
    BMW
    e65 740d
    Skąd
    ZRDW
    Wydaje mi się że tam było na plusie ale teraz ręki sobie za to uciąć nie dam .. To co nie wymieniać tych wtrysków wg was ?? Bo sam juz człowiek nie wie co ma robić Przy odpalonym silniku i przyłozeniu ręki na te rurki paliwowe co do wtryków idą to czuć że one sporo głosniej pracują od pozostałych a ten 6-sty to już wogóle (wyczuwalnę są drgania ) ..Każdy mówi co innego lub piszę i ciężko się połapać wogóle..A co do serwisu to nie że ich bronie ale oni tam robią BMW roczne dwu letnie i każdy z nich jest zadowolony, więc po co by mnie w maline wprowadzali ? Zreszta jak kiedyś auto było podpięte przez ojca kolegi co w salonie bmw w wawie pracuje to też coś napominał o wtryskach dwóch ale zignorowałem to bo człowiek myślał tylko o tej nieszczelności że gdzieś ona jest .. Jutro mam zaplanowane wymiane tych wtrysków pierw jeszcze maszyna i ich sprawdzenie i zobaczymy, mam nadzieję że będzie juz ok
    Ostatnio edytowane przez palekkk ; 16-10-2016 o 08:55

  2. #72
    Vip Vip
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    4,269
    BMW
    Nie mam
    Skąd
    Racibórz(Śląsk)
    Fachowiec jak nic, nie wiem czym to mierzone i jaki jest zakres na -/+
    Do 2,2 tragedii nie ma.
    Na podstawie czego to stwierdzasz?
    Wielokrotnie mając rozbieżności typu +2,2 na jednym, a -1,7 na drugim i praktycznie kończyło się to regeneracją wtrysków


    Zamiast szukać używanych wtrysków lepiej swoje wyślij do sprawdzenia do jakieś dobrej firmy(w pracy wysyłamy do firmy Turbotec i tę mogę polecić)
    Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
    Henry Ford

    Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms

  3. #73
    Doświadczony Użytkownik Awatar HTN
    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    1,348
    BMW
    ex-730Ld e66 / obecnie S350CDI L
    Skąd
    okolice Frankfurtu / Wrocław / Kotlina Kłodzka

    Post

    Z tego, co podaje ISTA graniczne wartości to -5,0/+4,0. Można więc domniemać, że nic wielkiego się z nimi nie dzieje, ale cursor ma tutaj większe doświadczenie, więc bardziej bym sugerował się Jego doświadczeniem.

    To odczyt z moich:


    Bardziej niebezpieczne, że jak wtrysk leje, to mocno podnosi się temperatura głowicy i samego tłoka. Słyszałem o przypadku zaspawania się tłoka w głowicy, gdy gostek po pędzlowaniu autostradą zjechał na tankowanie, zgasił od razu auto i później zakręcić już nawet nie chciał. Przepalone denka tłoków, to chyba nic, w co ktoś mógłby nie uwierzyć.
    Ostatnio edytowane przez HTN ; 18-10-2016 o 21:35

  4. #74
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    511
    BMW
    E65 740d, 335i, 750dX
    Skąd
    LU
    Cytat Zamieszczone przez cursor Zobacz posta
    Na podstawie czego to stwierdzasz?
    Wielokrotnie mając rozbieżności typu +2,2 na jednym, a -1,7 na drugim i praktycznie kończyło się to regeneracją wtrysków


    Zamiast szukać używanych wtrysków lepiej swoje wyślij do sprawdzenia do jakieś dobrej firmy(w pracy wysyłamy do firmy Turbotec i tę mogę polecić)

    Widze ze kazdej mojej wypowiedzi sie czepiasz.

    Miales 740d ?
    Raczej nie

    HTN napisal zakresy

  5. #75
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2016
    Posty
    76
    BMW
    e65 740d
    Skąd
    ZRDW
    Ale wtryski wymienione na bardzo dobre sprawdzone na dwóch maszynach i niestety falowanie dalej jest... po skasowaniu błędów wyjechałem wróciłem podłączam a tam dalej 3f35,4373,4191... Niewiele co już z tym robić bo mnie to już tak wkurza ze głową mała

  6. #76
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2016
    Posty
    95
    BMW
    740D
    Skąd
    Torun
    Mowilem ze tak bedzie..wszyscy mowią ze konwerter a Ty swoje

  7. #77
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2016
    Posty
    76
    BMW
    e65 740d
    Skąd
    ZRDW
    Ale jeszcze raz ci powtarzam. .. ze auto stało u człowieka co robi skrzynie automatyczne bo sprawdzał poziom oleju w skrzyni i mówił ze to nie jest konwerter poziom był dobry olej czerwoniutki bo on był 42 tys km temu wymieniany... denerwuje juz mnie to bardzo bo u nas niema człowieka który ogarnie ten temat tylko tak strzelają chyba ,może to a moze tamto..

  8. #78
    Doświadczony Użytkownik Awatar HTN
    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    1,348
    BMW
    ex-730Ld e66 / obecnie S350CDI L
    Skąd
    okolice Frankfurtu / Wrocław / Kotlina Kłodzka
    Napisałem Ci kiedyś, że można spróbować sprawdzić, czy to konwerter odkręcając go od koła zamachowego. Nie za bardzo sobie wyobrażam, że można spawdzić to w inny sposób. Po kolorze oleju nie dojdziesz.

    W Twoim przypadku właśnie do takiego czegoś bym się posunął. Konwerter to bardzo prawdopodobna opcja i może jest na progu uszkodzenia. To jest taka sama historia, jak z dwumasami - objaw ich uszkodzenia objawia się w wieloraki sposób i nie jest to tylko klepanie, czy szarpanie.

  9. #79
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2016
    Posty
    76
    BMW
    e65 740d
    Skąd
    ZRDW
    No rozumiem... tylko z kad się biorą te błędy? Konwerter je powoduje?? Bo w silniku są cały czas te same błędy

  10. #80
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2016
    Posty
    95
    BMW
    740D
    Skąd
    Torun
    Cytat Zamieszczone przez palekkk Zobacz posta
    No rozumiem... tylko z kad się biorą te błędy? Konwerter je powoduje?? Bo w silniku są cały czas te same błędy
    Zrob tak..wlacz tryb manualny i jedz kawalek ze stala predkoscia.jezeli nic sie nie bedzie dzialo to konwerter jak bedzie plywal po obrotach jak w trybie d to pewnie silnik

Podobne wątki

  1. [silnik] Błąd podczas przyspieszania, problem z głośnikami bmw e65 730d pomocy!
    Przez mateuszciesluk w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 24-08-2016, 12:58
  2. [elektryka] Falujące obroty 3.0d e65
    Przez Karlos730d w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 18-01-2016, 20:17
  3. [silnik] falujące obroty e65
    Przez szyna1pl@wp.pl w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 17-08-2015, 22:35
  4. Falujące obroty tylko podczas jazdy
    Przez BOMBEL w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 12-06-2015, 22:21
  5. Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 04-08-2011, 00:25

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •