Strona 4 z 16 PierwszyPierwszy ... 2345614 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 158

Wątek: bmw e65 740d falujące obroty podczas przyspieszania do 1500 obr

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2016
    Posty
    76
    BMW
    e65 740d
    Skąd
    ZRDW
    No bo jak tłumaczyc te moje błedy to coś jest z podcisnieniami tak ?? Bo sprawdzałem nawet na forum gdzies ktoś opisywał dokładnie wszystkie błedy bmw... I napewno 3f35 i 4373 dotyczy podcinienia wiec dlatego napisałem że gdyby był walnięty wtrysk to chyba by ich nie powodował tak mi sie wydaje .. BO to wygląda tak auto jedzie na 3cim biegu zapina 4ty i odrazu czuć że auto brakuje mocy i walczy z nią przez te falowanie obrotami poczym przebija się i jedzie dalej ale za moment jest zmiana na bieg z 4tego na 5iąty i znów to samo po czym z 5-6sty bieg juz nie musi walczyć bo jest przy 1500 obrotów i tak to własnie wyglada... Temat zapewne nie jest trudny i podejrzewam że go znajde lecz zajmie mi to bardzo dużo czasu.. Zreszta co do wtrysków jak są słabe to auto też kuleje na biegu jałowym a tutaj ładnie pracuje nic się nie dzieje ładnie równiutko pracuje, cichutko.. A jak na złość koło mnie nie ma jakiegoś speca który mi to ogarnie za jakieś w miare pieniądze bo każdy by chciał nabrać kasy a na dodatek nic nie zrobić , tak jeden własciciel który ma serwis bmw ale nie ASO cyt.. Przyjedzie pan na placu stoi 740d e65 przełożymy przepływki bo u niego są sprawę w 100% i zobaczymy będzie można coś wykluczyć to pytam ile taka operacja?? To mówie pare groszy ... To znów pytam ile bedzie trzeba szykować to on na to no jak za podłączenie do komputera 250-300 zł za samą wymianę przepływek na chwile od nie swojego auta .. To teraz sytuacja że postawie mu auto z tymi objawami i on będzie szukać 2-3 dni to skasuje mnie 2500 tys ..Więc tak to wygląda ..Gdybym miał w pyte pięniędzy to bym się nieprzejmował postawił ma byc zrobione i tyle ..Ale z jednej strony troche szkoda płacic takiemu człowiekowi który bez wiedzy własciciela pojazdu przekłada częsci komuś innemu do auta to znów potem ja nie będe miec pewnosci czy mam czesci od swojego auta ..A KOLEGO CO DO FILMU TO NIC ZŁEGO SIE NIE DOPATRZYŁEŚ ?? WSZYSTKO CHODZI POPRAWNIE ??

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik Awatar KleMarine03
    Dołączył
    Sep 2013
    Posty
    203
    BMW
    E65 730 D
    Skąd
    Siedlce
    1. wyłącz wtyczkę od przepływki i pojeździj sprawdź jeśli nie pomoże podłącz ją ponownie.
    2. Odma - sprawdzić, wymienić!
    3. czujnik termostatu (wprowadzanie w błąd komputer)
    i na koniec bardzo prawdopodobne objawy padniętego konwentera (regeneracja)
    Ostatnio edytowane przez KleMarine03 ; 23-09-2016 o 18:54

  3. #3
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2016
    Posty
    76
    BMW
    e65 740d
    Skąd
    ZRDW
    Co do konwertera to napewno to niejednokrotnie on bo tym autem jeździł ten koleś znajomego ojciec co pracuje w bmw w warszawie to powiedział ze na bank to niejednokrotnie konwerter ... Niemial zbyt dużo czasu by dokładnie sprawdzić co jest z tymi podciśnieniami ale konwerter walniety to wiem jak się objawia są falowania ale i wibracje i przeważnie jest to przy stałej prędkości a tutaj tego niema ... mama moja ma walniety konwerter w a6 c6 to więc wiem jak to jest

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik Awatar KleMarine03
    Dołączył
    Sep 2013
    Posty
    203
    BMW
    E65 730 D
    Skąd
    Siedlce
    Twoje zdania nie trzymają się składni ani logiki i ciężko zrozumieć. Skoro ojciec tego człowieka zapewnia, że to nie konwenter pozostaje do niego zadzwonić i umówić się na wizytę w ASO. Kiedyś płaciło się 800 zł teraz nie wiem. Więcej wydasz na mechaników i sprawdzanie u każdego niż ,,jednorazowo,, w BMW. Podłączą komputer i wykaże co jest przyczyną lub przyczynami ( na falowanie obrotów wpływa wiele czynników ) niestety, ale to jest jedyne rozwiązanie. Daj znać czym był spowodowany objaw.

  5. #5
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2016
    Posty
    76
    BMW
    e65 740d
    Skąd
    ZRDW
    Sprawa prosta u tego człowieka byłem podłączyłem posprawdzal nastawiony turbin i powiedzial ze napewjo to nie są one pojeździć autem z 20 min i powiedział ze trzeba szukać w podciśnieniach przyczyny... niemal czasu a ja zabardzo go nienqciskalem bo robił mi to za free ... I pytałem go o konwerter i mówi że to nie jest zachowanie konwertera ... sprawdzał auto ista

  6. #6
    Doświadczony Użytkownik Awatar HTN
    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    1,346
    BMW
    ex-730Ld e66 / obecnie S350CDI L
    Skąd
    okolice Frankfurtu / Wrocław / Kotlina Kłodzka
    Hmm... na dobrą sprawę, to jesteś w stanie odłączyć konwerter od silnika bez ściągania skrzyni i sprawdzić jak wtedy auto będzie chodziło. Od przodu skrzyni jest okienko rewizyjne do odkręcenia śrub łączących konwerter ze skrzynią. Trzeba tylko konwerter lekko pchnąć w stronę skrzyni, żeby koło o nie nie zahaczyło. Nie wiem jednak jak to dokładnie wygląda w V-ce, ale sposób na odkręcenie śrub na bank jest. W R6 trzeba ściągnąć wydech i rurę idącą do turbo, żeby dostać się do tego okienka.

    Co do pracy Twojego auta, to lekko widziałem, że przepływka mierzy czasami ze sporą różnicą, ale ten układ pomiarowy jest na tyle wolny w odczycie, że jedynie wykresy można byłoby poprawnie porównać. Poza tym, tak, jak KelMarine pisał - odpiąć wtyczkę i wtedy padnięta przepływka wychodzi od razu, bo auto zaczyna normalnie chodzić.

  7. #7
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2016
    Posty
    76
    BMW
    e65 740d
    Skąd
    ZRDW
    Wiesz co kolego co do zrozumienia mojej treści to jest tak że pisałem z telefonu a wiesz jak teraz uzupełniają tekst słowniki ?? Piszesz wychodzę a wychodzi wychodzi badz coś innego... Dziś właśnie zaciągam Istę zainstaluje ja jutro z rana i będę rozkminiać z jej konfiguracją mam nadzieję że ogarnę .. Tam będę mieć porównania dwóch przepływek.. prace wtrysków itd i zobaczymy, trochę temat mnie juz denerwuje i auto postawiłem już stoi 2 dni bo jest to trochę denerwujące .. Ciekawe to jest że jeżeli było by to sprzęgło to ja juz tym autem zrobiłem 5791 km i nic od momentu jego zakupu nic sie nie pogorszyło z tym falowaniem jest cały czas tak samo ..Auto postoi 2-3 dni odpalam jadę przez chwilę nie faluję po chwili zaczyna na zimnym faluje na ciepłym prawie że nie , lecz wtedy dochodzi falowanie przy dohamowywaniu silnikiem ..I tak to wygląda ... A co do czujnika termostatu to jest to taka okrągła czarna wtyczka na przodzie motoru ??

  8. #8
    Zaawansowany Użytkownik Awatar KleMarine03
    Dołączył
    Sep 2013
    Posty
    203
    BMW
    E65 730 D
    Skąd
    Siedlce
    czy falowanie wsystępuje w zakresie 1400-1600 obr/min? jak spada w dol czuć delikatnie że auto leciutenko zwolnilo a kiedy wskazkowka znowu wskoczyla na 1500, 1600 przyspieszylo?
    - jeśli odłaczyłeś wtyczkę z przepływki spokojnie można tak jeździć nic się nie stanie( i problem nadal istnieje?) jeśli nie pomogło podłącz ponownie i:

    to stawiam na EGR wyciągnij z EGR-a wężyk i zatkaj ten wężyk czymś + zawór sterujacy podcisnieniem cewka (zawór sterujący podmień np: w szrocie lub ktoś kto posiada u Ciebie) jestem pewny, że winowajcą jest zawór lub EGR.
    Ostatnio edytowane przez KleMarine03 ; 23-09-2016 o 22:41

  9. #9
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2016
    Posty
    76
    BMW
    e65 740d
    Skąd
    ZRDW

    Post

    No powiem ci że przedział falowania to 1200 i dokładnie 1426 wg cyfrowego obrotomierza ... I jest tak jak opisujesz jak spadają czuć jakby na chwile zwolniło po czym faluje to delikatnie przyspiesza bo skaczą obroty i jak załapie normalna pracę to przyspiesza już do końca i dynamika jest naprawdę dobra,tylko tak jak wcześniej pisałem jak mu depniesz mocniej podczas jazdy to puszcza dymka na postoju można kręcić do odcinki i żadnego dymka nie ma.. Co do przepływki to u mnie są dwie odpinałem wtyczki przejechałem się kawałek i nic to nie dawało tylko długo tego nie testowałem odłączyłem przejechałem chwile i wpiełem.Co do egr-ów to również u mnie są dwa . .Co tam mam zdjąć wężyki czymś zaślepić i odpiąć wtyczki do których idą te podcisnienia ?? Bo tam są dwa zawory sterujące i z każdego zaworu odchodzą dwa podciśnienia jedno do egr a drugie to tego trójnika (mówię po swojemu )..a co do egr-ów to widać że jeden jest nowy bo z daty wyczytałem 2015 r zresztą widać że jest nawet nie zabrudzony świeży..

    A jeszcze jedno jak oglądam teraz filmiki z praca egr-a np e46 to jak auto jest odpalone to egr widzę że u innych jest uchylony a u mnie zamknięty dopiero po przegazowaniu się otwierają obydwa ale to tez przez jakiś czas bo potem już jak auto się trochę nagrzeję to już się nie otwierają ..Od frontu silnika zdejmowałem te gumowe kolanka i obserwowałem..
    Ostatnio edytowane przez palekkk ; 24-09-2016 o 07:53 Powód: ..O

  10. #10
    Zaawansowany Użytkownik Awatar KleMarine03
    Dołączył
    Sep 2013
    Posty
    203
    BMW
    E65 730 D
    Skąd
    Siedlce
    odłącz wężyki od tego wystającego z prawej strony dziubka i wężyki zaslep czymś np: scislo srubką zobaczysz że to uszkodzony EGR prawdopodobnie ten co był niewymieniany

    https://www.google.pl/search?q=egr+e...86CeJ7jdNHM%3A

    i pojeździj tak jeśli nadal będzie problem kolejną sprawą może być zawór

Podobne wątki

  1. [silnik] Błąd podczas przyspieszania, problem z głośnikami bmw e65 730d pomocy!
    Przez mateuszciesluk w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 24-08-2016, 12:58
  2. [elektryka] Falujące obroty 3.0d e65
    Przez Karlos730d w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 18-01-2016, 20:17
  3. [silnik] falujące obroty e65
    Przez szyna1pl@wp.pl w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 17-08-2015, 22:35
  4. Falujące obroty tylko podczas jazdy
    Przez BOMBEL w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 12-06-2015, 22:21
  5. Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 04-08-2011, 00:25

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •