Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 26 z 26

Wątek: Gaśnie po odpaleniu, chyba że przegazuję.

  1. #21
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    356
    BMW
    E36 M40B18 -------E34 M20B20 ------- E38 M60B40 ------- K589 K1200RS
    Skąd
    Niepołomice
    Sprawdz cisnienie pompy paliwowej i czy sie uklad nie zapowietrza.
    Sprawdz jak szybko rosnie Ci cisnienie na listwie od momentu pierwszego krecenia.

  2. #22
    Zaawansowany Użytkownik Awatar xedossfm
    Dołączył
    Apr 2015
    Posty
    230
    BMW
    ST220, było 735i m62b35 '98
    Skąd
    Zamość
    Cytat Zamieszczone przez kociniak08 Zobacz posta
    Sterownik KME Nevo. Wgląd tzn. masz na myśli czy mam program do niego?
    Tak chodzi o to czy możesz w nim grzebać.
    I jeszcze pytanie jakie wtryskiwacze tam masz i jaka jest temperatura przełączania na gaz.

  3. #23
    Zaawansowany Użytkownik Awatar kociniak08
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    329
    BMW
    e38 750
    Skąd
    Jawor
    Mam nieszczelnosc w baku. Nie mialem sie tym kiedy zajac, a nie przeszkadzalo mi to bo jest dosc wysoko i ponad polowe moge miec w baku paliwa bez wycieku. Czy to moze powodowac zapowietrzenie? Nieszczelnosc nie jest duza paliwo nie cieknie ciurkiem tylko sie saczy. Nie mam mozliwosc grzebac nic przy gazie. Wyryski Hana.Przelaczanie jest ustawione chyba na 30C.
    Było BMW e32 750 V12

  4. #24
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    356
    BMW
    E36 M40B18 -------E34 M20B20 ------- E38 M60B40 ------- K589 K1200RS
    Skąd
    Niepołomice
    Chodzi mi bardziej o to ze:

    - pompa paliwa moze juz nie domagac ze wzgledu na swój wiek, przez co po dłuższym postoju zanim dobije cisnienia do 3.5 bara uplywa zbyt wiele czasu.
    - jesli gdzieś masz jakis sparciały przewod paliwowy albo oring na regulatorze cisnienia to gdy auto stoi może w miejsce paliwka wchodzic powietrze a co za tym idzie kazde odpalanie auta przestanego dluższy czas powoduje dlugie krecenie i niedomaganie do momentu az pompa pozbedzie sie całkowicie powietrza z układu paliwowego.

    Ps. jesli objaw sie nasila w miare spadku temp. to znaczy że wszystkie przewody paliwowe (gumowe) trzeba wymienić.
    Do sprawdzenia cisnienia na listwie proponuje zakupić dowolny manometr do ciśnienia oleju - ja testowałem swój układ paliwowy na czujniku z T25 (ciagnik made in ZSRR)

  5. #25
    Zaawansowany Użytkownik Awatar kociniak08
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    329
    BMW
    e38 750
    Skąd
    Jawor
    Ok dzięki za rady. Sprawdzę ciśnienie na listwie. I wymienię przewody profilaktycznie może pomorze:) Jak nie będę dalej szukać.
    Było BMW e32 750 V12

  6. #26
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    356
    BMW
    E36 M40B18 -------E34 M20B20 ------- E38 M60B40 ------- K589 K1200RS
    Skąd
    Niepołomice
    Mozesz tez dolac denaturatu do paliwa - raz juz pomoglo moze i tym razem wina wody w ukladzie paliwowym.

Podobne wątki

  1. [silnik] Gaśnie po odpaleniu.
    Przez BarteG w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 16-04-2016, 12:47
  2. po odpaleniu dławi się i gaśnie
    Przez Mrolok w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 16-06-2014, 21:53
  3. Gaśnie po odpaleniu
    Przez tymon w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 11-08-2011, 18:01
  4. M30 gaśnie po odpaleniu ;-(
    Przez MaciejMRH w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 10-01-2011, 21:21
  5. gaśnie po odpaleniu!!!! POMOCY
    Przez IVCIO w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 24-02-2010, 14:51

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •