Sprawdz cisnienie pompy paliwowej i czy sie uklad nie zapowietrza.
Sprawdz jak szybko rosnie Ci cisnienie na listwie od momentu pierwszego krecenia.
Sprawdz cisnienie pompy paliwowej i czy sie uklad nie zapowietrza.
Sprawdz jak szybko rosnie Ci cisnienie na listwie od momentu pierwszego krecenia.
Mam nieszczelnosc w baku. Nie mialem sie tym kiedy zajac, a nie przeszkadzalo mi to bo jest dosc wysoko i ponad polowe moge miec w baku paliwa bez wycieku. Czy to moze powodowac zapowietrzenie? Nieszczelnosc nie jest duza paliwo nie cieknie ciurkiem tylko sie saczy. Nie mam mozliwosc grzebac nic przy gazie. Wyryski Hana.Przelaczanie jest ustawione chyba na 30C.
Było BMW e32 750 V12
Chodzi mi bardziej o to ze:
- pompa paliwa moze juz nie domagac ze wzgledu na swój wiek, przez co po dłuższym postoju zanim dobije cisnienia do 3.5 bara uplywa zbyt wiele czasu.
- jesli gdzieś masz jakis sparciały przewod paliwowy albo oring na regulatorze cisnienia to gdy auto stoi może w miejsce paliwka wchodzic powietrze a co za tym idzie kazde odpalanie auta przestanego dluższy czas powoduje dlugie krecenie i niedomaganie do momentu az pompa pozbedzie sie całkowicie powietrza z układu paliwowego.
Ps. jesli objaw sie nasila w miare spadku temp. to znaczy że wszystkie przewody paliwowe (gumowe) trzeba wymienić.
Do sprawdzenia cisnienia na listwie proponuje zakupić dowolny manometr do ciśnienia oleju - ja testowałem swój układ paliwowy na czujniku z T25 (ciagnik made in ZSRR)
Ok dzięki za rady. Sprawdzę ciśnienie na listwie. I wymienię przewody profilaktycznie może pomorze:) Jak nie będę dalej szukać.
Było BMW e32 750 V12
Mozesz tez dolac denaturatu do paliwa - raz juz pomoglo moze i tym razem wina wody w ukladzie paliwowym.