Stary licznik w zasadzie działa prawidłowo. Kilka razy w tygodniu potrafi zawariować tak, ze wszystkie wskazówki działają jakby dostawały co chwila różne odczyty (dla przykładu prędkościomierz wskazuje nagle 160 przy normalnej jeździe w mieście około 50, jednocześnie paliwo spada do zera a wskazanie temperatury leci na 80% i tak w zasadzie nieregularnie się to zmienia w czasie rzeczywistym, często w tym stanie gdy to się dzieje świecą się stopy z tyłu i nie działają kierunkowskazy na liczniku - za zewnątrz są... ). Da się z niego odczytać dane bez problemu. To co chcemy zakodować w tym aucie to daje rade - nie możemy tylko zrobić poprawek z wymienionym licznikiem.
CCM i inne moduły możemy robić. Nie potrafimy zrobić tylko tego licznika aby wskazywał prawidłowy przebieg i nie wyświetlała się czerwona kropka. Reszta auta - wszystkie moduły, których nie ma wiele łączą się i można z nimi robić różne cuda. IKE jest uparte i kropka - jest jakiś knyf i trzeba wiedzieć co z tym zrobić. Jestem chętny aby podjechać do kogoś kto to mi pomoże to zrobić.