Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 13 z 13

Wątek: e38 94r zmiana licznika - jak go zakodować? Auto nie ma fabrycznie EWS.

  1. #11
    Vip Vip
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    4,268
    BMW
    Nie mam
    Skąd
    Racibórz(Śląsk)
    hektorek106 - jest opcja zainstalowania licznika bez plecków w roczniku 94? W jaki sposób to połączyć? tam jest chyba i jedną wtyczkę mniej?
    Późniejsze liczniki w E38 też miały 3 wtyczki.
    2 wtyczki miały liczniki z "małym" wyświetlaczem.

    cursor - kodowaliśmy różne pierdoły NCSexpertem - moje e66 i inne. Moja stara e38 z 94 też - niestety polegliśmy z licznikiem. Jakieś rady jak to zrobić? Może coś trzeba inaczej zrobić w tych rocznikach w IKE. Nie mam jakiegoś wyszukanego połączenia z autem, zwykły interfejs z viakena przez RS232. Hmmm - z tym stołem to już w ogóle nie wiem jak się za to zabrać ;) - kto to by ogarnął? - mogę przyjechać wszędzie tym autem.
    A Twój stary licznik możesz odczytać?
    Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
    Henry Ford

    Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    455
    BMW
    e34,e32,e38 740iA 1994r
    Skąd
    szprotawa
    Mogę ale inpą, powtarzam że mi chodzi tylko o kodowanie,nic się nie zrobi bo wszystko trzyma licznik,dopiero jak zmieniłem licznik(plecki)można kodować np.GM ale LM+CCM i tak nie ruszy-zamierzam włożyć LCM przygotowałem sobie rozpiskę ale na razie mi się nie chce. Mam też licznik bez plecków i wtyczki są takie same
    sławomir

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    323
    BMW
    745iLi320i
    Skąd
    Murowana Goślina
    Stary licznik w zasadzie działa prawidłowo. Kilka razy w tygodniu potrafi zawariować tak, ze wszystkie wskazówki działają jakby dostawały co chwila różne odczyty (dla przykładu prędkościomierz wskazuje nagle 160 przy normalnej jeździe w mieście około 50, jednocześnie paliwo spada do zera a wskazanie temperatury leci na 80% i tak w zasadzie nieregularnie się to zmienia w czasie rzeczywistym, często w tym stanie gdy to się dzieje świecą się stopy z tyłu i nie działają kierunkowskazy na liczniku - za zewnątrz są... ). Da się z niego odczytać dane bez problemu. To co chcemy zakodować w tym aucie to daje rade - nie możemy tylko zrobić poprawek z wymienionym licznikiem.

    CCM i inne moduły możemy robić. Nie potrafimy zrobić tylko tego licznika aby wskazywał prawidłowy przebieg i nie wyświetlała się czerwona kropka. Reszta auta - wszystkie moduły, których nie ma wiele łączą się i można z nimi robić różne cuda. IKE jest uparte i kropka - jest jakiś knyf i trzeba wiedzieć co z tym zrobić. Jestem chętny aby podjechać do kogoś kto to mi pomoże to zrobić.

Podobne wątki

  1. Jak zakodować licznik e38
    Przez milosz123123 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 10-12-2014, 13:37
  2. jak zakodować LCM III?
    Przez korszakkk w dziale Diagnostyka / AUDIO / VIDEO / NAVI
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 29-04-2013, 15:57
  3. [elektronika] Jak zakodować pilota w podsufitce
    Przez ratovnik w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 14-02-2013, 20:32
  4. [elektronika] Jak zakodować moduł LM?
    Przez phdream w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 21-08-2012, 22:00
  5. Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 08-03-2012, 22:35

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •