Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 19 z 19

Wątek: Safety system.

  1. #11
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    Po Cursorze nie ma poprawek :)

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2010
    Posty
    133
    BMW
    E65 750i Individual + E30 318iCA
    Skąd
    Warszawa
    @cursor - Dzięki wielkie za info. Popieszczę trochę wtyczki i dam znać.
    EX: Audi 100 2.3 '84, Audi V8 4.2 '91, BMW E32 735iA '88, BMW E30 318i '90 Coupe, BMW E30 318i '94 Touring, BMW E65 745i '02
    JEST: BMW E30 318iAC '92, BMW E65 750i Individual '07, Corvette C3 '77, Ford Thunderbird '60

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik Awatar twin7
    Dołączył
    Dec 2014
    Posty
    731
    BMW
    E65 735i + E65 730d
    Skąd
    Szczucin-Antwerpen

    Post

    Ja miałem coś takiego

    Problem wyglądał następująco, jadąc wyskoczył błąd DRIVER AIRBAG FAULT i ogólny SAFETY SYSTEM (kontrolka poduszki na liczniku)
    W ISTA-D błędy:
    0094CA SZL: Resistance, firing circuit, driver's airbag, stage 1, too low
    0094D5 SZL: Resistance, firing circuit, driver's airbag, stage 2, too low



    Kasowanie błędów nic nie dawało
    Na forach nic oprócz jednego gdzie gość mając to samo wymieniał SZL ale mi to nie leżało, koszty, czas itp

    Napisze Wam teraz jak to naprawić bez ruszania niczego

    Potrzebujemy działający WinKFP i robimy moduł SZL jak w poniższej instrukcji
    http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtop...?f=48&t=266798
    Przekodowujemy go nic nie zmieniając w NCS
    http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtop...?f=48&t=260787
    Oraz musimy zresetować czas systemowy, najszybciej ISTA-D w funkcjach serwisowych
    Usunąć błędy i po problemie

    A klemę pirotechniczną dla sprawdzenia można wykodować

    W module SBSR macie orginalnie na aktiv
    Wybieracie jedna z trzech ostatnich opcji
    do czasu aż któraś z nich zadziała


    BPLUS_TRENNUNG_EINS
    aktiv
    nicht_aktiv
    abgesteckt
    nicht_bestueckt


    http://7er.pl/showthread.php/47837-I...pert-ncs-dummy

    Po kodowaniu usuwacie stare błędy z SBSR

    Osobiście nie polecam na dłuższą metę bo to druciarstwo jak i opornik a klema pirotechniczna powinna być sprawna szczególnie w razie W...
    Ostatnio edytowane przez twin7 ; 15-08-2016 o 11:15

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2010
    Posty
    133
    BMW
    E65 750i Individual + E30 318iCA
    Skąd
    Warszawa
    @cursor - Niestety "pieszczenie" wtyczek nie dało żadnego rezultatu. Sprawne napinacze na miejscu, airbagi tak samo a błąd wisi. Będę z tym walczył dalej.

    W międzyczasie w miejscu klemy pirotechnicznej znalazłem standardowo opornik... Klemę zamówiłem, bo to grosze. Niestety ktoś uciął gniazdko w wiązce. :) Czy ktoś mógłby sprawdzić jakie to gniazko/numer części?
    EX: Audi 100 2.3 '84, Audi V8 4.2 '91, BMW E32 735iA '88, BMW E30 318i '90 Coupe, BMW E30 318i '94 Touring, BMW E65 745i '02
    JEST: BMW E30 318iAC '92, BMW E65 750i Individual '07, Corvette C3 '77, Ford Thunderbird '60

  5. #15
    Zaawansowany Użytkownik Awatar twin7
    Dołączył
    Dec 2014
    Posty
    731
    BMW
    E65 735i + E65 730d
    Skąd
    Szczucin-Antwerpen
    Kup u kogoś kto ma E65 na części na allegro albo olx za 20zl z uśmiechem na twarzy wytną
    Nie raz tak robilem jak potrzebowałem np kostki do modułu bluetooth 52pin
    Jak dasz rade wykoduj kleme jak pisalem, skasuj błędy i będzie wiadomo czy to to
    Ps jak zmieniałeś aku rejestrowałeś go?
    Ostatnio edytowane przez twin7 ; 16-08-2016 o 11:23

  6. #16
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2010
    Posty
    133
    BMW
    E65 750i Individual + E30 318iCA
    Skąd
    Warszawa
    @twin7 - Aku oczywiście rejestrowałem.

    Niestety wychodzi na to że trafiłem na 7er z szalejącą elektroniką :) Tydzień temu auto zdechło - kręci ale nie odpala. Pompy paliwowej nie słychać. W INPIE w monitoringu pompy w SBSR po włączeniu zapłonu jej obroty na chwilę rosną by momentalnie spaść do zera.

    Zniknął błąd SBSR 0x98D5 - Resistor detonation pill detonation circuit2 to big, a wyskoczyły nowe z SSH:

    0x9A54 - Resistor detonation pill detonation circuit2 to few
    0x9A60 - Resistor detonation pill detonation circuit3 to big
    0x9A6B - Resistor detonation pill detonation circuit4 to big

    Auto stoi, jeżdżę drugim, szykuje się zabawa - błędy same znikają, pojawiają się - wesoło, a niestety w Gorzowie Wlkp. z magikami do E65 jest ciężko :)
    EX: Audi 100 2.3 '84, Audi V8 4.2 '91, BMW E32 735iA '88, BMW E30 318i '90 Coupe, BMW E30 318i '94 Touring, BMW E65 745i '02
    JEST: BMW E30 318iAC '92, BMW E65 750i Individual '07, Corvette C3 '77, Ford Thunderbird '60

  7. #17
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2016
    Posty
    654
    BMW
    E66 750Li, E66 760Li, G31 530xD, G05 45E
    Skąd
    Poznań
    Pewnie e65 było tanie cnie?
    Poprzegladaj wszystkie wtyczki, popraw wszystko, moze jakis glupi kabelek sie złamał i robi takie jajca.

  8. #18
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2010
    Posty
    133
    BMW
    E65 750i Individual + E30 318iCA
    Skąd
    Warszawa
    @LogiHuś - raczej przeciętna półka cenowa allegrowa. Uszczypliwe uwagi niepotrzebne ;)

    Okazało się, że przyczyną problemów był uszkodzony moduł SBSR, który siadając stopniowo robił takie cyrki. Po podmiance auto odpala bez problemu, znikły też pozostałe błędy z innych modułów (napinaczy, poduszki lewej i safety system).
    Ostatnio edytowane przez .raven ; 13-09-2016 o 20:09
    EX: Audi 100 2.3 '84, Audi V8 4.2 '91, BMW E32 735iA '88, BMW E30 318i '90 Coupe, BMW E30 318i '94 Touring, BMW E65 745i '02
    JEST: BMW E30 318iAC '92, BMW E65 750i Individual '07, Corvette C3 '77, Ford Thunderbird '60

  9. #19
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,447
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław

    Post

    Cytat Zamieszczone przez .raven Zobacz posta
    @LogiHuś - raczej przeciętna półka cenowa allegrowa. Uszczypliwe uwagi niepotrzebne ;)

    Okazało się, że przyczyną problemów był uszkodzony moduł SBSR, który siadając stopniowo robił takie cyrki. Po podmiance auto odpala bez problemu, znikły też pozostałe błędy z innych modułów (napinaczy, poduszki lewej i safety system).
    Wszystkie moduły AirBag są spięte ze sobą w "gwiazdę". Błąd jednego z nich, może powielać się w pozostałych modułach. W takim wypadku jest zawsze adnotacja, który moduł jest oryginalnym źródłem błędu. Ja miałem tak z satelitą centralnym (pod schowkiem między fotelami).

Podobne wątki

  1. [elektronika] Safety system
    Przez wujekdon w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 06-01-2019, 14:38
  2. [elektronika] Błąd szl - driver airbag fault - safety system
    Przez twin7 w dziale instrukcje / schematy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 22-06-2016, 17:32
  3. [diagnoza] Poduszka i pasy na czerwono (Safety System) INPA błąd E65
    Przez shadev16 w dziale Diagnostyka / AUDIO / VIDEO / NAVI
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 26-01-2014, 11:32
  4. [elektronika] Safety mode (RED)
    Przez olejus w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 22-09-2011, 09:40

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •