Po Cursorze nie ma poprawek :)
Po Cursorze nie ma poprawek :)
@cursor - Dzięki wielkie za info. Popieszczę trochę wtyczki i dam znać.
EX: Audi 100 2.3 '84, Audi V8 4.2 '91, BMW E32 735iA '88, BMW E30 318i '90 Coupe, BMW E30 318i '94 Touring, BMW E65 745i '02
JEST: BMW E30 318iAC '92, BMW E65 750i Individual '07, Corvette C3 '77, Ford Thunderbird '60
Ja miałem coś takiego
Problem wyglądał następująco, jadąc wyskoczył błąd DRIVER AIRBAG FAULT i ogólny SAFETY SYSTEM (kontrolka poduszki na liczniku)
W ISTA-D błędy:
0094CA SZL: Resistance, firing circuit, driver's airbag, stage 1, too low
0094D5 SZL: Resistance, firing circuit, driver's airbag, stage 2, too low
Kasowanie błędów nic nie dawało
Na forach nic oprócz jednego gdzie gość mając to samo wymieniał SZL ale mi to nie leżało, koszty, czas itp
Napisze Wam teraz jak to naprawić bez ruszania niczego
Potrzebujemy działający WinKFP i robimy moduł SZL jak w poniższej instrukcji
http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtop...?f=48&t=266798
Przekodowujemy go nic nie zmieniając w NCS
http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtop...?f=48&t=260787
Oraz musimy zresetować czas systemowy, najszybciej ISTA-D w funkcjach serwisowych
Usunąć błędy i po problemie
A klemę pirotechniczną dla sprawdzenia można wykodować
W module SBSR macie orginalnie na aktiv
Wybieracie jedna z trzech ostatnich opcji
do czasu aż któraś z nich zadziała
BPLUS_TRENNUNG_EINS
aktiv
nicht_aktiv
abgesteckt
nicht_bestueckt
http://7er.pl/showthread.php/47837-I...pert-ncs-dummy
Po kodowaniu usuwacie stare błędy z SBSR
Osobiście nie polecam na dłuższą metę bo to druciarstwo jak i opornik a klema pirotechniczna powinna być sprawna szczególnie w razie W...
Ostatnio edytowane przez twin7 ; 15-08-2016 o 11:15
@cursor - Niestety "pieszczenie" wtyczek nie dało żadnego rezultatu. Sprawne napinacze na miejscu, airbagi tak samo a błąd wisi. Będę z tym walczył dalej.
W międzyczasie w miejscu klemy pirotechnicznej znalazłem standardowo opornik... Klemę zamówiłem, bo to grosze. Niestety ktoś uciął gniazdko w wiązce. :) Czy ktoś mógłby sprawdzić jakie to gniazko/numer części?
EX: Audi 100 2.3 '84, Audi V8 4.2 '91, BMW E32 735iA '88, BMW E30 318i '90 Coupe, BMW E30 318i '94 Touring, BMW E65 745i '02
JEST: BMW E30 318iAC '92, BMW E65 750i Individual '07, Corvette C3 '77, Ford Thunderbird '60
Kup u kogoś kto ma E65 na części na allegro albo olx za 20zl z uśmiechem na twarzy wytną
Nie raz tak robilem jak potrzebowałem np kostki do modułu bluetooth 52pin
Jak dasz rade wykoduj kleme jak pisalem, skasuj błędy i będzie wiadomo czy to to
Ps jak zmieniałeś aku rejestrowałeś go?
Ostatnio edytowane przez twin7 ; 16-08-2016 o 11:23
@twin7 - Aku oczywiście rejestrowałem.
Niestety wychodzi na to że trafiłem na 7er z szalejącą elektroniką :) Tydzień temu auto zdechło - kręci ale nie odpala. Pompy paliwowej nie słychać. W INPIE w monitoringu pompy w SBSR po włączeniu zapłonu jej obroty na chwilę rosną by momentalnie spaść do zera.
Zniknął błąd SBSR 0x98D5 - Resistor detonation pill detonation circuit2 to big, a wyskoczyły nowe z SSH:
0x9A54 - Resistor detonation pill detonation circuit2 to few
0x9A60 - Resistor detonation pill detonation circuit3 to big
0x9A6B - Resistor detonation pill detonation circuit4 to big
Auto stoi, jeżdżę drugim, szykuje się zabawa - błędy same znikają, pojawiają się - wesoło, a niestety w Gorzowie Wlkp. z magikami do E65 jest ciężko :)
EX: Audi 100 2.3 '84, Audi V8 4.2 '91, BMW E32 735iA '88, BMW E30 318i '90 Coupe, BMW E30 318i '94 Touring, BMW E65 745i '02
JEST: BMW E30 318iAC '92, BMW E65 750i Individual '07, Corvette C3 '77, Ford Thunderbird '60
Pewnie e65 było tanie cnie?
Poprzegladaj wszystkie wtyczki, popraw wszystko, moze jakis glupi kabelek sie złamał i robi takie jajca.
@LogiHuś - raczej przeciętna półka cenowa allegrowa. Uszczypliwe uwagi niepotrzebne ;)
Okazało się, że przyczyną problemów był uszkodzony moduł SBSR, który siadając stopniowo robił takie cyrki. Po podmiance auto odpala bez problemu, znikły też pozostałe błędy z innych modułów (napinaczy, poduszki lewej i safety system).
Ostatnio edytowane przez .raven ; 13-09-2016 o 20:09
EX: Audi 100 2.3 '84, Audi V8 4.2 '91, BMW E32 735iA '88, BMW E30 318i '90 Coupe, BMW E30 318i '94 Touring, BMW E65 745i '02
JEST: BMW E30 318iAC '92, BMW E65 750i Individual '07, Corvette C3 '77, Ford Thunderbird '60