Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 22

Wątek: Nie zawsze odpali od pierwszego razu.

  1. #11
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    Masz rację Piotruś w 100%. Wykorzystać gwarancję na maxa. Wymieniać co widzisz. Zboczenie Twoje rozumiem bo cierpię na to samo ;) (zresztą to juz wiesz)
    @Ariel jedyne co mi przyszło jeszcze do głowy,jak ten filtr z tym regulatorem okazałby sie sprawny to czujnik położenia wału może fiksować bez żadnych błędów. Mimo wszystko nadal obstaje przy regulatorze cisnienia.

  2. #12
    Doświadczony Użytkownik Awatar jaro5
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    2,688
    BMW
    F01 750i 540km 850N x-drive,ML 3,2CDI
    Skąd
    radom
    Ciesze sie Miro z f01 jak dzieciak.Uwież mi że jest to kosmiczne auto,a 750i jedzie jak szalona.Oczywiście jak jak jest sprawna w 100%.Poprostu baja.Wiem że ciężko co niektórym w to uwieżyć ale tak jest.2-3 lata temu psioczyli na e65 a teraz jest to auto super dla nich.Tak też będzie z f01,tylko drożej.Ja to lubie,jak stawka jdzie w góre....Taka Rosyjska ruletka...KOCHAM TO

    Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
    było E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik Awatar ARIE(L)
    Dołączył
    Aug 2015
    Posty
    406
    BMW
    BMW E66 - 750 LI, FORD TRANSIT 2.0 ECOBOOST
    Skąd
    DROBIN
    Ok Panowie. Jako, że ja od pon. do pt. pracuję i mnie w domku nie ma to żona dziś zaprowadziła auto na wymianę filtra. I tak na wstępie chyba jednak to nie to. Zobaczymy jeszcze jutro jak będzie odpalała ale chyba pudło z diagnozą co nie zmienia faktu, że filtr i tak był już do wymiany. Auto po odpaleniu tak jakby po odpaleniu prawie zapaliło bo ma trochę benzynki a później potrzebuje trzy razy zakręcić żeby dopompować paliwa i odpalić. Także muszę szukać dalej i teraz przyjrzeć się pompie paliwa. Jak się do niej dostać ? Przez wyjęcie tylnej kanapy czy od spodu jest ? Są dwie czy jedna ? Przy okazji spytam bo natknąłem się na podobny temat na tym forum tylko tam akurat całkowicie system airbag odcinał pompę paliwa. U mnie jest uszkodzona mata pasażera i jakieś 3 tyg temu zakładałem emulator maty i emulator zapięcia pasów. Błędy dotyczące poduszek wykasowałem ISTĄ. Do tej pory żadne błędy z airbag nie powróciły. Może ten emulator coś mi chrzani.

    Cytat Zamieszczone przez jaro5 Zobacz posta
    Ciesze sie Miro z f01 jak dzieciak.Uwież mi że jest to kosmiczne auto,a 750i jedzie jak szalona.Oczywiście jak jak jest sprawna w 100%.Poprostu baja.Wiem że ciężko co niektórym w to uwieżyć ale tak jest.2-3 lata temu psioczyli na e65 a teraz jest to auto super dla nich.Tak też będzie z f01,tylko drożej.Ja to lubie,jak stawka jdzie w góre....Taka Rosyjska ruletka...KOCHAM TO

    Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
    Jak będziesz sprzedawał swoje cudo to daj znać. Biorę w ciemno :) Tydzień temu w Opocznie robiłem uszczelniacze zaworów i stały dwie x6 na wymianę silnika na nowy. U nich podobno nowy silnik do F-ki kosztuje 26 tys. Także można zaryzykować :)
    Ostatnio edytowane przez ARIE(L) ; 09-08-2016 o 20:01

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik Awatar ARIE(L)
    Dołączył
    Aug 2015
    Posty
    406
    BMW
    BMW E66 - 750 LI, FORD TRANSIT 2.0 ECOBOOST
    Skąd
    DROBIN
    Panowie mam pewien trop. Pomóżcie rozszyfrować 2 błędy które wyłapał komputer na diagnostyce.

    1. Błąd 2A1D - poziom paliwa w zbiorniku, prawidłowość sygnału
    2. Błąd 2A1E - sygnał poziomu paliwa w zbiorniku

    Dodam, że auto mam zatankowane zazwyczaj w 50 % a aktualnie nawet w 75 % i zawsze na wyświetlaczu wskazywał dobrze. Czy to raczej do wymiany pompka paliwa i czujnik poziomu paliwa ?
    Ostatnio edytowane przez ARIE(L) ; 13-08-2016 o 14:00

  5. #15
    Zaawansowany Użytkownik Awatar ARIE(L)
    Dołączył
    Aug 2015
    Posty
    406
    BMW
    BMW E66 - 750 LI, FORD TRANSIT 2.0 ECOBOOST
    Skąd
    DROBIN
    Wszystko wskazuje na to, że szwankuje u mnie odpowietrzanie w układzie paliwowym. Dwa dni jeździłem na benzynce i auto odpalało bez problemu. Po przejechaniu 40 km na gazie i zostawieniu auta na 2 godziny znów miał problem z pierwszym rozruchem.

  6. #16
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2014
    Posty
    602
    BMW
    E65 4.4
    Skąd
    Łódź
    Czy jak jeździłeś na benzynie gaz był zakręcony bądz butla była pusta?
    W jednym z aut miałem problem z odpalaniem i szukałem przyczyny w układzie paliwowym. Okazało się że reduktor przepuszczał gaz na membranie do przewodu podciśnienia do kolektora. Możliwe też jest że nie zamyka się do końca któryś z wtrysków gazowych. Zrób test zakręć gaz na butli lub wyjeździj cały gaz. Reduktor ma być pusty bo w nim pozostaje troszkę gazu- jak masz fiterek przy reduktorze to go odkręć na chwile- ważne abyś butlę zakręcił. Przejedz się właczając recznie gaz aby wypalić. Za 2 godziny odpal auto i sprawdz czy pali. Mieszanka gazowo benzynowa jest bardzo trudna do zapalenia

    Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

  7. #17
    Zaawansowany Użytkownik Awatar ARIE(L)
    Dołączył
    Aug 2015
    Posty
    406
    BMW
    BMW E66 - 750 LI, FORD TRANSIT 2.0 ECOBOOST
    Skąd
    DROBIN
    Jeździłem tylko na wyłączonej centralce od gazu i nie zakręcałem butli z gazem. To wystarczyło aby auto odpalało poprawnie. Mam 2 letnią instalację BRC i przez rok nie miałem jakichkolwiek problemów. Przyznaję, że mniej więcej w tym samym czasie jak zaczęły się problemy wstawiałem auto na wymianę butli z bojlera na butlę w kole zapasowym i wymianę filtrów od gazu. Ale nie jestem w stanie powiedzieć czy objawy zaczęły się przed gazownikiem czy po. No i czy można było wymieniając butlę i filterki coś schrzanić.

  8. #18
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2014
    Posty
    602
    BMW
    E65 4.4
    Skąd
    Łódź
    Zakręć gaz aby nie było nic w reduktorze. U mnie membrana puszczała gaz na dolot. To prosty sposób. Wyłączenie z centralki nie da 100% pewności.

    Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

  9. #19
    Zaawansowany Użytkownik Awatar ARIE(L)
    Dołączył
    Aug 2015
    Posty
    406
    BMW
    BMW E66 - 750 LI, FORD TRANSIT 2.0 ECOBOOST
    Skąd
    DROBIN
    No sprawdzone. Auto odpala normalnie bez gazu. Ale jeżeli by było tak jak mówisz to za każdym razem bym chyba miał problem z odpaleniem. A ja nie mogę odpalić po godzinnym postoju. Jak już odpalę to mogę 20 razy gasić i 20 razy zapalę.

  10. #20
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2014
    Posty
    602
    BMW
    E65 4.4
    Skąd
    Łódź
    Nie. I mnie też było tak zę po 5 min odpalałem normalnie a po 30min juz był problem. Poprostu gaz ulatnia się powolutku. U mnie membrana już miała 5 czy 6 lat a u Ciebie dopiero 2 lata. To jest dziwne. Może też któryś z wtryskiwaczy.

    Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Podobne wątki

  1. Telepie całą budą, nie zawsze odpala..
    Przez bawara38 w dziale Diagnostyka / AUDIO / VIDEO / NAVI
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 19-08-2015, 11:45
  2. [ elektryka] Kierunkowskaz nie zawsze odbija
    Przez 525d w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 09-08-2010, 14:54
  3. [mechanika] hamulce nie zawsze działąją
    Przez gaga74 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 10-05-2010, 21:00
  4. Nie zawsze jest fajnie
    Przez WojtekD w dziale NA KAŻDY TEMAT / Humor / Off Topic
    Odpowiedzi: 52
    Ostatni post / autor: 02-12-2009, 20:51
  5. 735i - nie zawsze odpala
    Przez kjubus w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 30-06-2008, 21:02

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •