Czy to uszczelka, czy pęknięta głowica, robota w zasadzie niemal taka sama. Ja raczej stawiam na uszczelkę. Pęknięta głowica to rzadkość. Nie sądzę przy tym, żeby LPG miało zrobić tutaj jakąkolwiek krzywdę. W zasadzie wszystkie nowoczesne instalacje jak dajesz mocno w palnik, przełącza od razu na benzynę.
Chyba w BMW w Niemczech na oryginalnych przepłaconych częściach :). Ja bym szacował z 1500-2000zł już z materiałami, jeśli to uszczelka. Uszczelniacze przy okazji, ale to też nie powinien być jakiś zabójczy koszt, bo same uszczelniacze drogie nie są, a ich wymiana na ściągniętej głowicy też nie wymaga wiele czasu.
Swego czasu, jak miałem kupić Mercedesa S500L z błędami rozrządowymi (wytarta zębatka i styrany łańcuch), we Wróblu we Wrocławiu wycenili mi taką robotę na 5.000zł łącznie z częściami, przy czym robota polega na wyciągnięciu silnika. Nie sądzę więc, że ściągnięcie nawet dwóch głowic w BWM to taki potężny koszt.





Odpowiedz z cytatem