Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: Dolot m62tub35 vs m62tub44

  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2015
    Posty
    233
    BMW
    e38 m62
    Skąd
    choszczno

    Post Dolot m62tub35 vs m62tub44

    Sprawdzałem dolot w moim 3,5TU i 4.4TU różnica w średnicach jest ogromna a przepustnica jest taka sama.W 3,5TU przed tą karbowaną rurą jest redukcja by zmniejszyć średnice mniejszej przepływki. Czy coś to da jak bym wrzucił do siebie dolot ( puszka filtra, rurka przepływki) z większą średnicą jak w 4.4? Kolektor ssący mam od m60b40 także chyba jeśli dostanie on większą rurę przepływomierza i średnica całego dolotu będzie średnicy przepustnicy to chyba wniesie to same plusy do osiągów auta? Wlot doprowadzający powietrze do puchy filtra mam zrobiony jak w Alpinie.

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik Awatar sebastian735
    Dołączył
    Aug 2015
    Posty
    375
    BMW
    e38 735il
    Skąd
    wrocław
    Cześć powinno cos dać robilem tak kiedyś z e30 do silnika 1,6 założyłem kolektory sace i wydechowe od 1,8 kompa tez i byla dosc spora różnica jak na taki silnik :p

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2015
    Posty
    233
    BMW
    e38 m62
    Skąd
    choszczno
    Ja u siebie najpierw zmienilem kolektor ssacy z tego malutkiego TU na duzy od m60b40 , mam tez udrozniony wydech czyli przelotowka bez duzych katów, soft alpiny w skrzyni biegów, dolot zrobiony na wzor alpiny a wczoraj dostrzeglem ze rura przeplywki jak i pucha od filtra sa zwezone...a sama przepustnica jest wieksza czyli ogranicza ja wielkosc rur

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik Awatar sebastian735
    Dołączył
    Aug 2015
    Posty
    375
    BMW
    e38 735il
    Skąd
    wrocław
    Tak jak mówisz na pewno cos jeszcze da

  5. #5
    Zaawansowany Użytkownik Awatar winmediacenter
    Dołączył
    Jul 2013
    Posty
    534
    BMW
    E38 740i
    Skąd
    Sulejowek
    i co czujesz różnicę po podmianie kolektora? bo do 3,5L to raczej mało sensowna opcja ponieważ przy tej pojemności mniejszy kolektor jest dostatecznie wydajny. zwiększenie średnicy przepływki spowoduje że auto od razu będzie gasło. przerabiałem temat po wymianie słupka b35tu na b44tu. po wymianie osprzętu na 4.4 (wieksza srednica przepływki) na mapach 3.5L gasł po odpaleniu. dopiero zmiana map na 4.4 załatwiła sprawę gdyż ecu poprawnie przeliczało dawkę powietrza po tym zabiegu.

  6. #6
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2015
    Posty
    233
    BMW
    e38 m62
    Skąd
    choszczno
    Z checia wgram soft od 4.4tu ten bez sond lambda tylko czy to nie uwali mi silnika przy roznych wielkosciowo cylindrach?

    A po podmianie juz teraz sie przyzwyczailem ale wtedy roznice czulem w wyzszym zakresie obrotow chyba, dolne sie nieco pogorszyly ale delikatnie , teraz wgralem soft alpiny do skrzyni i jezdzi idealnie :)
    Ostatnio edytowane przez BOSS ; 04-08-2016 o 22:29

Podobne wątki

  1. E38 M62TUB35 Jazda ze stanem oleju poniżej miniumium
    Przez damianem w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 17-06-2018, 20:30
  2. E38 M62TUB35 Wyciek z przewodów wspomagania
    Przez damianem w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 06-08-2016, 12:24
  3. [elektronika] [E38 M62TUB35] Pytanie o sterownik ABS
    Przez Zator w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 10-06-2013, 14:30
  4. [pozostale] [E38] Dolot filtra powietrza 725 TDS
    Przez Marek_JWe w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 21-03-2012, 17:00

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •