Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: Regulacja KME

  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik Awatar przemek22
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    242
    BMW
    740 manual 95 / 750iL 95 / 740IL 2001
    Skąd
    Lubuskie
    Banditen Motor Wagen

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    241
    BMW
    e32 M60B30
    Skąd
    Myszków
    Sprawdz sobie sondy. Ja jak miałem zakładany gaz to też tak wyglądało jak u Ciebie na ostatnim zdjęciu. Jedną miałem padniętą i auto nie chciało jeździć i paliło ok 25l.

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik Awatar grześ73
    Dołączył
    Apr 2009
    Posty
    206
    BMW
    e38 728
    Skąd
    Warszawa/Ursynów
    Cześć! Podłącze się pod temat żeby nie mieszać. przemek22 dalej nic nie pisze więc chyba już doszedł ładu. Ja też mam prośbę o pomoc w regulacji KME. Mam już interfejs i ściągnąłem sobie opis ze stronki KME. Ale pewnie i tak jakieś niespodzianki wyskoczą. Może ktoś osobiście to robił i podpowie na co uważać. Generalnie nie mam już cierpliwości do "fachowców". Ani tam gdzie zakładali mi gaz ani późnej nikośwariat nie potrafili prawidłowo wyregulować instalacji. Przede wszystkim zawsze budowano mapy o zakres obrotów silnika 2500 a wyraźnie producent zaleca dla automatów 2000 - czyli +/ - czyli zakres obrotów w którym mój silnik zasadniczo pracuje. Ale to tylko przykład. A mapa gazu i benzyny zupełnie się nie pokrywają. Jak ktoś może przekazać jakieś uwagi albo pomóc to będę wdzięczny. :) :) :)

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik Awatar ACS
    Dołączył
    Nov 2009
    Posty
    237
    BMW
    E-38
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez grześ73
    Cześć! Podłącze się pod temat żeby nie mieszać. przemek22 dalej nic nie pisze więc chyba już doszedł ładu. Ja też mam prośbę o pomoc w regulacji KME. Mam już interfejs i ściągnąłem sobie opis ze stronki KME. Ale pewnie i tak jakieś niespodzianki wyskoczą. Może ktoś osobiście to robił i podpowie na co uważać. Generalnie nie mam już cierpliwości do "fachowców". Ani tam gdzie zakładali mi gaz ani późnej nikośwariat nie potrafili prawidłowo wyregulować instalacji. Przede wszystkim zawsze budowano mapy o zakres obrotów silnika 2500 a wyraźnie producent zaleca dla automatów 2000 - czyli +/ - czyli zakres obrotów w którym mój silnik zasadniczo pracuje. Ale to tylko przykład. A mapa gazu i benzyny zupełnie się nie pokrywają. Jak ktoś może przekazać jakieś uwagi albo pomóc to będę wdzięczny. :) :) :)
    Podjedz na al.krakowską 42 o ile dobrze pamiętam nr,na pewno przed stacją benzynową,chyba Shell,robiłem u nich instalke KME do swojego V8 .Gostek ogarnięty a i ceny mają przystępne.

  5. #5
    Zaawansowany Użytkownik Awatar grześ73
    Dołączył
    Apr 2009
    Posty
    206
    BMW
    e38 728
    Skąd
    Warszawa/Ursynów
    Dzięki za info - ale dopiero jak sam nie dam rady to tam pojadę. :)

    I próbuje. Ale nie mam pomysłu co dalej sprawdzić. Kuleje na zasilaniu gazowym na jednym cylindrze. Zamieniałem cewki, świece, wtryski, wymieniłem odmę i dalej kuleje. Na benzynie wszystko cacy a na gazie właśnie szósty cylinder szwankuje. Mam oprogramowanie KME w wersji 15C i niestety w tej wersji nie ma kalibracji ze względu na wydajność wtryskiwacza. Ale to raczej nie wtryskiwacz bo zamiana nic nie zmienia.
    Mam pytanko do bardziej doświadczonych czy to może być i jak sprawdzić usterka komputera od gazu lub połączenia między kompem a cewką od wtryskiwacza? :?

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •