Witam, niedawno zakupi³em bmw 740i z 1995r z automatyczn± skrzyni± biegów bez tipa w kolorze petrol mica metallic.
Zauwa¿y³em kilka problemów zwi±zanych z elektryk± i innymi drobnostkami.
Na sporo pytañ odpowiedzi znalaz³em na niektóre nie jednoznacznie wiêc spytam tutaj czy dobrze wszystko rozumiem :) Jest to moje pierwsze BMW wiêc proszê o jak±¶ wyrozumia³o¶æ :)
Szyberdach gdy z³o¿ê ca³kowicie jest ok 2 mo¿e 3mm za nisko - regulacja odbywa siê za pomoc± ¶rub czy da siê elektronicznie ?
Zauwa¿y³em te¿ ¿e strza³ka od temperatury jest za nisko gdy auto siê ju¿ nagrzeje , ale problem rozwi±za³em bo okaza³o siê ¿e mam nie do koñca sprawne zegary , a OBD podczas jazdy pokazywa³o 80-90 stopni wiêc z tego co wyczyta³em to dla m60b40 to warto¶ci odpowiednie ?
Kolejna sprawa : podczas jazdy raz na jaki¶ czas ga¶nie mi lewy ksenon , ale jak wy³±cze i w³±cze ¶wiat³a to zapala siê od nowa ? ( ¿arnik na wyczerpaniu ? starter ? przetwornica ? )
Komputer pokazuje mi nastêpuj±ce b³êdy : bremlicht prufen , rucklicht prufen , nebellich hi prufen oraz eremsbelag prufen.
I z tego co zrozumia³em to mam problem z koñcz±cymi siê klockami hamulcowymi ? ( b±d¼ z czujnikami )
Oraz z tylnym o¶wietleniem ? I faktycznie nie mam tylko prawego stopu i o¶wietlenia baganika - za to odpowiedzialne s± te b³êdy ?
Na dodatek jakby tego by³o ma³o to mam uwalon± ¶róbê na silniku od plusa (+) do której id± dwa kable .
Auto pali od strza³a , zachowuje siê normalnie , biegi wchodz± idealnie g³adko , moc ma - gdyby nie komunikaty na komputerze nie wiedzia³bym ¿e jest co¶ nie tak.
Proszê o jakie¶ nakierowanie mnie czy dobrze my¶lê i jak móg³bym zaradziæ na te problemy :)
Z góry bardzo dziêkujê , forum czytam ca³y czas , ale tyle wiedzy nowej na raz to ju¿ trochê mi siê miesza w g³owie.
Pozdrawiam
Dawid




Odpowiedz z cytatem