Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Wątek: oględziny 7er

  1. #1
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    1,126
    BMW
    e38 735 v8 98'
    Skąd
    Skierniewice

    oględziny 7er

    Witam. Powiem szczerze, że w najbliższym czasie miałem kupować bmw. Zawsze chciałem e38 jednak stwierdziłem, że ciężko było by mi z utrzymaniem takiego auta, poza tym jestem młodym kierowcą. Dlatego też zainteresowałem się bmw e46. Już znalazłem parę okazyjnych ofert itd. ale jak do tego wsiadłem to za przeproszeniem ni xxxxx, ledwo co mi się tyłek zmieścił. Zacząłem myśleć o piątce z jakimś oszczędnym silnikiem ale przez przypadek trafiłem na naprawdę piękną e38 na sprzedaż. Chyba się przejadę ja obejrzeć i jeśli wszystko było by po mojej myśli to dołączył bym do grona posiadaczy e38(jedno miejsce na liście rzeczy w życiu do zrobienia zostało by skreślone :D :D :D ).

    Powiedzcie mi koledzy i koleżanki na co konkretnie patrzeć i zwracać uwagę przy zakupie e38, co najczęściej jest wadliwe, jakie mogą być ukryte wady itp ?

    Będę wdzięczny za każdą podpowiedź.
    Pozdrawiam

  2. #2
    Super Moderator Awatar EVAN
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,066
    BMW
    E38 '99 740iA, X3 M40i '20, I3s '20
    Skąd
    Kętaki
    Masz ponad 130 postów a zadajesz pytanie jakbyś tu był pierwszy dzień. Temat wałkowany raz na miesiąc :razz:
    OPCJA SZUKAJ
    Moje EX - E38 730i '95, E38 735iA '98

  3. #3
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    1,126
    BMW
    e38 735 v8 98'
    Skąd
    Skierniewice