Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 24

Wątek: Poszukuję właścicieli E38 750i z instalacją lpg

  1. #1
    Początkujący Użytkownik Awatar bolomanolo
    Dołączył
    Mar 2015
    Posty
    17
    BMW
    750 i 1997 r
    Skąd
    Zawiercie

    Post Poszukuję właścicieli E38 750i z instalacją lpg

    Witam, jak w tytule sam posiadam takie bmw z lpg i występuje u mnie problem z rozjeżdzaniem adaptacji benzynowych po jeździe na gazie. W skrócie wygląda to tak iż samochód zapala bardzo źle do momentu zagrzania i załączenia sond, silnik się krztusi obrotu spadają na 100-200 obrotów, strzela w filtrach , prycha dycha itp. gdy się rozgrzeje jest juz ok.
    jeżdżąc na samej benzynie 200-300 km wszystko wraca do normy adaptacja benz wraca do normy i tak jest do momentu gdy znów przejadę na gazie kilkaset km zaczynają się ciche wystrzały szarpanie itd.
    jeśli chodzi o gaz wszystko jest poustawiane, mapy się nakładają z benz, wygląda to dobrze po wielokrotnych wizytach u zaprzyjaźnionych gazowników.
    Mam pytanie do właścicieli takiego modelu z lpg - jak to wygląda u nich, jaka jest instalacja, sterowniki , listwy, ważne- jaka jest ustawiona temp przełączania na gaz.
    czy coś się dzieje podobnego bo walczę z tematem już dwa lata i pomysłów już mi brakuje. pozdrawiam.
    Ostatnio edytowane przez bolomanolo ; 01-08-2016 o 13:09

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik Awatar xedossfm
    Dołączył
    Apr 2015
    Posty
    230
    BMW
    ST220, było 735i m62b35 '98
    Skąd
    Zamość
    Czyli nie masz poustawiane, wbrew temu co twierdzisz.
    Jakie masz sterowniki od gazu? Od tego zacznijmy.

  3. #3
    Początkujący Użytkownik Awatar bolomanolo
    Dołączył
    Mar 2015
    Posty
    17
    BMW
    750 i 1997 r
    Skąd
    Zawiercie
    Optima Pro Tec 2 x 6 cyl, 12x wtrysk barracuda, 2 x reduktor shark 1500.

  4. #4
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2015
    Posty
    30
    BMW
    E39 535iA
    Skąd
    Kolonia
    Jak wyglądają korekty na benzynie i na gazie? Być może to wtryskiwacze się kleją.

  5. #5
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    649
    BMW
    F01 750d RWD
    Skąd
    ...
    Kolego z miejsca reduktory do wywalenia bo są za słabe, za mało wydajne. Sterowniki też niczego sobie. Na Twoim miejscu wymienił bym na TECH 326 x2 z łącznikiem MASTER/SLAVE. Wtryski ok. Jak to tak ogarniesz wszystko będzie dobrze. Ogólnie Twoja obecna instalacja jest po MEEEEEGA taniości założona no i wychodzą kwiatki. Pozdrawiam

  6. #6
    Zaawansowany Użytkownik Awatar xedossfm
    Dołączył
    Apr 2015
    Posty
    230
    BMW
    ST220, było 735i m62b35 '98
    Skąd
    Zamość
    Obstawiam, że na tych sterownikach też to ogarnie choć nie znam Optimy. Jak widać na mapy nie ma co ustawiać. Inpa, podgląd korekt i w programie od gazu korekty po obrotach i ma działać. Oczywiście w zakresie poprawnego działania reduktorów.

  7. #7
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    455
    BMW
    e34,e32,e38 740iA 1994r
    Skąd
    szprotawa
    Ja miałem podobne problemy z rozjeżdżaniem map w 740 i przyczyną były słabe parowniki nie trzymające ciśnienia,po wymianie na KME gold jest wszystko ok
    sławomir

  8. #8
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Velocityraptor
    Dołączył
    Mar 2015
    Posty
    315
    BMW
    było E38 750i, będzie E38 750i
    Skąd
    OKR
    KME Gold x 1 (nowy) + 2 sterowniki KME i działa w miarę dobrze. Wtryski Magic bodajże. 55000 na gazie zrobione. Poza upaleniem katów (350 000 przebiegu) większych problemów nie ma po wymianie parownika i regeneracji sterowników w KME.
    W nowej 750 być może zastanowił bym się nad podwójnym KME Goldem (przy niskim poziomie gazu czasami dławi się i przełącza na benzynę gdy wcisnąć gaz do deski), ale to może być problem z czymś innym.
    Jak chcesz sobie coś obczaić podłączyć i masz kompa do gazu KME to zapraszam w okolice góry św. Anny.
    -------------------------------------
    Broń Masowego Wyprzedzania.

  9. #9
    Zaawansowany Użytkownik Awatar xedossfm
    Dołączył
    Apr 2015
    Posty
    230
    BMW
    ST220, było 735i m62b35 '98
    Skąd
    Zamość
    Cytat Zamieszczone przez Velocityraptor Zobacz posta
    KME Gold x 1 (nowy) + 2 sterowniki KME i działa w miarę dobrze.
    Który bank działa na tym goldzie a który na benzynie? :-D (żarcik :-) )
    Nie mogę uwierzyć, że to chodzi na goldzie. U mnie gold się "obsrał"
    a co dopiero w takim paliwochłonie.

  10. #10
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2014
    Posty
    32
    BMW
    e32 735iL
    Skąd
    Lublin
    To w ogóle nie ma racji bytu z jednym reduktorem, ja w m60b30 wrzuciłem 2xacr01 czarny i kpl hanek, dopiero to zaczęło jeździć od zera do bohatera i nie ma spadków.
    Do v12 2x czerwony ac, albo 2x gold i wio :)

Podobne wątki

  1. E38- Pytanie do właścicieli shadowline-ów.
    Przez JACEK R w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 19-03-2011, 06:23
  2. [e38] Witam właścicieli 7er
    Przez jasql w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 01-12-2010, 18:27
  3. [e38] Witam wszystkich właścicieli 7-ek
    Przez macias-1981 w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 40
    Ostatni post / autor: 07-12-2008, 11:37

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •