Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: [ elektryka] 730 i 92r kłopot z odpaleniem pomocy!!!!!!!!!!!

  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2009
    Posty
    8

    [ elektryka] 730 i 92r kłopot z odpaleniem pomocy!!!!!!!!!!!

    730 i 92r mam ją trzeci dzień , wpierwszy chodziła idealnie(nie ma gazu) na drugi dwa razy mi zgasła po przejechaniu od odpalenia 100m .potem zapalała i tak do wieczora bez problemu zrobiłem 20 km.na drugi dzien nawet sie nie odezwała.jestem mechanikiem jednak zelektryką w bmw nie miałem nigdy do czynienia.wyciągnełem i sprawdziłem pompe paliwa na krutko chodzi.jednak po podłoczenu nie pracuje.nie wiem który przekaznik jest od niej.bo takie mam podejżenia .chciałbym sie dowiedziec jakie ewentułalnie mogą być jeszcze przyczyny.pomurzcie !!!!!!!!!!!!

  2. #2
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    90

    Re: 730 i 92r kłopot z odpaleniem pomocy!!!!!!!!!!!

    Witam pierwsze co to sprawdz bezpiecznik, nie pamietam jaki numer ale jest to ktorys po srodku w skrzynce pod maska jest od pompy, ewentualnie zobacz czy jak zakrecisz rozrusznikiem przez jakis czas to czy przekazniki pod maska obok bezpiecznikow sie nie grzeja zbytnio.Pozdro
    ralfi 730i LAKIERY MIPA WARSZAWA

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    366
    BMW
    E32 730i m30b30, e32 740iA 1993r
    Skąd
    Ełk
    Witam. Miałem kiedyś podobnie tylko najpierw paliło mi bezpiecznik. Winny był przekaźnik pompy czasami działał czasami nie.

  4. #4
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2009
    Posty
    8
    bezpieczniki sprawdzałem .ok. na forum ktos napisał ze przekaznik od pompy paliwa jest w skrzynce z komputerem pod klapa.

  5. #5
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2009
    Posty
    8
    jutro sprawdze .jak jest ich tam wiencej morze wiecie dokładnie ktury zebym nie musiał sie jutro szukac

  6. #6
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    90