-
Zaawansowany Użytkownik
Problem rozwiązany.
Wychodzi na to, że poprzednie właściciele coś majstrowali z wysokością zawieszenia przedniego i czujnik przedni był w głupim położeniu, które nakazywało świecić w podłogę. Przy żadym ustawieniu zawieszenia nie był w pozycji świecącej ok.
Z uwagi na brak możliwości regulacji przedniego czujnika ksenonów tak jak czujnika NIVO czujnik przedni został odłączony od przegubu (przegub zdemontowany żeby nie przestawiał czujnika) a czujnik zafiksowany na stałe w pozycji dającej świecenie ok. Dzięki NIVO nie ma problemu z oślepianiem.
Ciekawostka - gdy czujnik jest za bardzo wychylony w którąś stronę podaje za duży / za mały prąd i wywołuje błąd czujnika (widać go w INPA w zakładce vertical headlight aim), tak więc fiksując czujnik należy mieć podłączoną INPĘ i ustawić go w zakresie nie powodującym błędów. Trzeba też zawsze odczekać chwilę na reakcję świateł po przestawieniu dźwigienki czujnika.
I znów można https://www.youtube.com/watch?v=OXqnHLXZugA
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum