A znasz ktoś dobrego gazownika co umie to ogarnąć z okolic Bytomia? Jak zmiana położenia węży nic nie da to będę potrzebowal
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
A znasz ktoś dobrego gazownika co umie to ogarnąć z okolic Bytomia? Jak zmiana położenia węży nic nie da to będę potrzebowal
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
A sa wyżej od zbiorniczka wyrownawczego?
Na poziomie zbiornika.. mniej więcej na wysokości pokrywy zaworów może ciut nizej
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Jezeli będą wyzej niz poziom płynu w zbiorniku bedzie sie zapowietrzac.Przerabialiśmy juz to.
Jak zmienię ich położenie dam znać czy pomogło:)
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Nie będzie się zapowietrzać. Chyba że masz gdzieś nieszczelność. Natomiast trzeba odpowietrzyć porządnie układ - w m62 najlepiej jak auto będzie pod górkę, i wtedy odpowietrzasz.
Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
Nieszczelności była przy starym reduktorze z lpg dlatego wymieniony.. zobaczymy:) najpewniej poinformuję o postepach
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Zmiana polozenia wezy pomogla.. podczas nagrzewania lekko sie waha ale po osiagnieciu temp roboczej trzyma i jest git poki co:)
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Po wymianie czujnika temperatury wskazowka w ogole nje szalej wszystko jak z fabryki:)
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
V-ki lepiej nie gotować,bo niesie to ze sobą wielkie koszty.Kiedyś miałem zapowietrzoną,pęknięty zbiorniczek wyrównawczy ,ale na szczęście odrazu to zrobiłem.4.4 l ,bo o tym mowa,zabił ją rozrząd.Głowice oberwały,zawory wszystkie pogięło i silnik poszedł na stolik.