Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 19 z 19

Wątek: znikajace 6 cylindrow

  1. #11
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    54
    wykazalo brak zaplonu, przeplywomierz i impulsgeber od predkosci czyli nic co moze w czyms tu pomuc

  2. #12
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    54
    zreszta ta cala analiza komputerowa to pic na wode jeszcze nigdy mi nie pomogla

  3. #13
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    54
    tak to wyglada

  4. #14
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    54
    modic nie che mi wejsc zdjecie mam cos takiego

    Niestety Limit na wszystkie załączniki na tym forum został przekroczony. Prosze skontaktować się z administratorem forum.

  5. #15
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2008
    Posty
    1,806
    BMW
    E38 740i
    Skąd
    Skoczów
    możliwe ze kable WN jak się nagrzeją zmieniają oporność

  6. #16
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    54
    ja nie mam napiecia na cewce wiec i na kablach tez go nie ma ja tu podejzewam sterownik

  7. #17
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    14
    BMW
    e38 725 tds 99'
    Skąd
    Radzyń Podlaski
    miałem takie same objawy tylko że w innym aucie,według mnie jest to wina czujnika położenia wału

  8. #18
    Nic podobnego. Stare V12 jest naprawde prostym silnikiem.

    Jesli masz objawy takiej jak opisujesz, to wymien czujniki polozenia walu. W E31 sa z przodu silnika na kole pasowym u gory. Jesli chce Ci sie pobawic, to zamien stronami i sprawdz, ale objaw bedzie coraz czestszy.
    Brak cisnienia paliwa, brak czasow wtrysku i brak iskry. To nie sterownik, ale i je mozesz przelozyc. Oba sa jednakowe (sa2 - lewa i prawa polowka ;))

    Wymien od razu 2 czujniki i bedziesz mial znowu spokoj na 10 lat

    Uklon do autora powyzszego posta :papa: - daj znac czy trafna diagnoza

  9. #19
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    54
    hallo uszkodzenie znalezione okazalo sie ze ostatnim razem mechanik zle wasdzil jedna z wtyczek ktore sa pod korkiem wlewu oleju chyba nockenwellergiber albo ten z ostatniego kabla wn
    kabel byl wsadzony do polowy przed kotwica no i raz kontaktowal raz nie wczoraj zobaczylem to przez przypadek wsadzilem i auto chodzi jak rollex

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •