Bry. Przeczytałem już kawał forum oraz reszty internetu i wiem, że istnieją obszerne wątki na obydwa tematy. Co mogłem to zrobiłem, ale ze względu na warunki nie jestem w stanie podjąć wszystkich tropów. Szukam więc kogoś (warsztatu BMW, albo niezwiązanego z marką, albo zaufanego forumowicza-dłubacza), po prostu kogoś, kto zna od podszewki obydwa tematy w BMW E38 740iA przed liftem. Tylko koniecznie kogoś uczciwego, kto poradził sobie z obydwoma problemami. Nie odsyłajcie mnie proszę do wątku o polecanych warsztatach, bo przerobiłem sporo z nich i bez wdawania się w szczegóły powiem, że nic to nie dało i pewnie nie da.
Chętnie podjadę do kogoś w Mazowieckim, Zachodniopomorskim, Kujawsko-Pomorskim, Wielkopolskim, ale jeśli będzie warto, to niech będą nawet Suwałki albo Ustrzyki:)