Pytanie po co Ci taka duża buda, bo to ani super szybkie ani ekonomiczne. Nadaje się bardzo do latania po autostradach. Jeśli masz E34 525i w manualu to powinno wystarczyć, żeby trochę się powyżywać.
Jeśli chcesz zamienić E34 to szukaj 4.4 E39 polift. A jak już się uparłaś E38 to tylko 4.4 polift. Przeraża spalanie, słaby rozrząd który musisz wymienić przy 350 tyś przy okazji Vanosy, skrzynia przy 400 tyś będzie prosiła o zajrzenie do mózgu, dynamo, rozrusznik do regeneracji przy tym lampy przednie, karoseria lubi rdzewieć - szczególnie klapa, okolice wlewu paliwa, drzwi na dole, podsufitka opada, zje od 12-17 PB98, poza tym latasz 180 km/h z rodziną i pełnym bagażnikiem bez żadnych problemów.
Polift w manualu to mega rzadkość, a swapa nie polecam tylko 6 pięter. Pytaj o co chcesz odnośnie 4.4 ale generalnie będę Ci odradzał. Widzę Ciebie w e46 330 coupe z 6 garową rzędówką i manualem, małe zwinne ryczy i zapierdala :)
A takie cuś:
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/b...Page=lr&pos=20