Witam serdecznie kolegów,
moja maglownica cieknie więc postanowiłem ją wymienić. Niestety nie mam pojęcia jak ją wyjąć.
Czy któryś z kolegów to robił?
Witam serdecznie kolegów,
moja maglownica cieknie więc postanowiłem ją wymienić. Niestety nie mam pojęcia jak ją wyjąć.
Czy któryś z kolegów to robił?
Nie lepiej zregenerować? W Plocku za 450zl kompletna regeneracja.
Może nie do końca precyzyjnie się wypowiedziałem. Mam już zregenerowaną maglownice z Auto-Rege Kożuchowo. Muszę tylko wymienić tzn. wyjąć stary a zamontować nowy.
Rozmawiałem z naszym klubowiczem zajmującym się naprawami naszych 7 i podpowiedział mi, że trzeba zdemontować drążki i powinna wyjść bezproblemowo.
Zaznaczam, że jest tam bardzo ciasno ;)
Za kilka chwil biorę się do roboty i zobaczymy.
Za te pieniądze nie licz na cuda. Z biedą wytrzyma 6 m-cy do końca gwarancji. Za porządną regenerację 1000-1500 pln musisz liczyć. Podobno tej firmie
http://www.skraw-met.com.pl/ oraz tej https://r-service.pl/oferta/przeklad...erownicze.html można zaufać. Tyle wiem na ten temat no ale tych firm sa setki w Polsce i oddaj gdzie masz ochotę.
Ja u siebie chcialem skasowac luz i nie wiem jak to zrobic bo nie ma jak reki wlozyc i dalem spokoj.. a strzela coraz bardziej.. ;/
Wyszukanie Twojej instrukcji kasowania luzu zajęło mi dokładnie 3 sekundy: http://7er.pl/showthread.php/44923-K...maglownicy-e65
\
Najpierw czytalem Twoje porady a pozniej dopiero chcialem sie za to wziac (wczesniej nawet o tym nie myslalem) Idac do garazu, patrze na silnik z gory i nic nie widze.. schodze do kanalu i rowniez nic nie widze.. Ja zeby to zrobic musze pare rzeczy od LPG wyjac bo mi zaslaniaja i uniemozliwjaja dojscie kluczem..
Predzej chyba zrobie to z kanalu jak juz ktos tez pisal kluczem od motocykla.. Plaskim oczkowym podgietym..