Strona 2 z 6 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 56

Wątek: [E65] Regeneracja amortyzatorów EDC

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Początkujący Użytkownik Awatar balcer123
    Dołączył
    Aug 2014
    Posty
    68
    BMW
    obecnie brak, było '2006 E66 750 Li oraz '1997 E38 750i
    Skąd
    Wrocław

    Post

    Ja gdzieś rok temu wysyłałem swoje amortyzatory do firmy Nagengast. Na razie po ok. 40 tys. km jest ok. Po wcześniejszym umówieniu telefonicznym zostały zregenerowane w jeden dzień.
    Wysyłałem całe kolumny ze sprężynami. Wróciły jak nowe z nowymi osłonami i w cenie miałem też wymienione jedno górne łożysko, które miało pękniętą gumę (stare było też dołączone). Z pewnością zdecydowałbym się jeszcze raz na taką usługę. Mogę śmiało polecić.

    Przed regeneracją wyglądały tak:




    A po regeneracji wyglądały tak:



  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    538
    BMW
    e65 3.0d
    Skąd
    suwałki

    Post

    Dzisiaj otrzymałem amorek z Barczewa firma Balux amor jest amelinowy więc zbędne jest malowanie troszkę to na wyrost robione przez Nagengast,ale to moje zdanie uważam że ważniejsze co jest w środku,a nie na zewnątrz ,gwarancja na 6 miesięcy charakterystyka tłumienia równa z nowym dałem nową osłonę i odbój,auto zachowuje się jak trzeba zobaczymy co będzie dalej i kwota 450 zł.

  3. #3
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    May 2011
    Posty
    2,605
    BMW
    ....
    Skąd
    ...
    Wprawdzie e65 ale dzięki za info, niedługo wyślę chyba swoje.

  4. #4
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,447
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław
    Odkopuję temat. Chcę się zabrać za amory. Auto nalatane ponad 300k km i podejrzewam, że amory to jeszcze fabryce były zakładane. Nie mam EDC, ale mam NIVO z tyłu i teraz się zastanawiam nad takimi kombinacjami:
    1. Nowe przód / regeneracja tył
    2. Regeneracja wszystkich czterech amorków

    W przypadku opcji 1 co lepiej kupić na przód: Sachs czy Bilstein? Do kompletu na przód (czy regeneracja, czy wymiana) dojdą nowe osłony, odboje i łożyska.

    Co polecacie?

  5. #5
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2014
    Posty
    151
    BMW
    bmw 745 e65
    Skąd
    Nowa Sól

    Post

    Cytat Zamieszczone przez damned1 Zobacz posta
    Odkopuję temat. Chcę się zabrać za amory. Auto nalatane ponad 300k km i podejrzewam, że amory to jeszcze fabryce były zakładane. Nie mam EDC, ale mam NIVO z tyłu i teraz się zastanawiam nad takimi kombinacjami:
    1. Nowe przód / regeneracja tył
    2. Regeneracja wszystkich czterech amorków

    W przypadku opcji 1 co lepiej kupić na przód: Sachs czy Bilstein? Do kompletu na przód (czy regeneracja, czy wymiana) dojdą nowe osłony, odboje i łożyska.

    Co polecacie?

    ja wywalilem edc wlozylem zwykle i myslalem ze bedzie podobnie jak na comforcie a teraz to inne auto .... wiec edc wraca z hukiem niedługo

  6. #6
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    May 2011
    Posty
    2,605
    BMW
    ....
    Skąd
    ...
    Kup na przód Sacha i tylne zregeneruj

  7. #7
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2016
    Posty
    654
    BMW
    E66 750Li, E66 760Li, G31 530xD, G05 45E
    Skąd
    Poznań
    Też polecam sachsa, takie idą na montaż w fabryce.
    Moje oryginały też po 300 000km się poddały.

  8. #8
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,447
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław
    A co się zmieniło najbardziej? Bo może sobie zafunduję? Tylko u mnie to kupa roboty by była :/

  9. #9
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2014
    Posty
    151
    BMW
    bmw 745 e65
    Skąd
    Nowa Sól

    Post

    Cytat Zamieszczone przez damned1 Zobacz posta
    A co się zmieniło najbardziej? Bo może sobie zafunduję? Tylko u mnie to kupa roboty by była :/

    auto jakby inaczej wybiera nierownosci ale ................. miałem dwa amory prawy przód i prawy tył rozwalone plus słabe wahacze z przodu i fajnie jezdzilo sie 50 tys km temu wiec teraz i tak mam o niebo lepiej ale wydaje mi sie ze jest duza roznica na sprawnym edc

  10. #10
    Doświadczony Użytkownik Awatar HTN
    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    1,348
    BMW
    ex-730Ld e66 / obecnie S350CDI L
    Skąd
    okolice Frankfurtu / Wrocław / Kotlina Kłodzka

    Post

    Sprawność ich spadła, że chcesz z nimi coś zrobić? Ja swoje sprawdziłem w weekend, bo wyłapałem brutalną dziurę. Wszystkie mają okolice 80% na ciśnieniu opon 2,5 przód i 2,7 tył.

    Nowy zamiennik Arott do tył do Twojego chyba z 2000zł, więc można porównać kosztami regeneracji.

    Tutaj masz link. Przy okazji można sobie podejrzeć ile mniej więcej kosztuje zawias do konkurencji: https://pneumatycznezawieszenia.pl/k...e66-2001-2008/
    Ostatnio edytowane przez HTN ; 05-05-2017 o 20:50

Podobne wątki

  1. [zawieszenie] Zużycie amortyzatorów EDC w e65.
    Przez Zodiac w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 41
    Ostatni post / autor: 14-04-2017, 23:11
  2. [E32] Regeneracja amortyzatorów EDC
    Przez Paweł 730i w dziale instrukcje / schematy
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 10-07-2016, 21:47
  3. Regeneracja amortyzatorów EDC.
    Przez Jarek971 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 11-05-2014, 23:40
  4. [E38] Regeneracja amortyzatorów EDC
    Przez przemek22 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 01-08-2013, 14:03
  5. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 03-11-2011, 20:08

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •