A napisali że seryjny może być?
Proste, że nie piszą, że trzeba inny zastosować, bo za 2 miesiące wyleje Ci się sachs, to kupisz kolejnego na pół roku, a oni nie uznają gwarancji bo powiedzą że jeździłeś na złych sprężynach. = Hajs się zgadza ;)
A napisali że seryjny może być?
Proste, że nie piszą, że trzeba inny zastosować, bo za 2 miesiące wyleje Ci się sachs, to kupisz kolejnego na pół roku, a oni nie uznają gwarancji bo powiedzą że jeździłeś na złych sprężynach. = Hajs się zgadza ;)
Były:
VW Jetta A2
Opel Astra G Caravan
BMW E32 730i[*][*]
VW Passat B5 Variant
BMW E38 728iA
BMW E39 535iA
Audi A3 8P 2.0T++
Audi A6 C6 2.7 TDI++ Quattro
BMW E91 318d+
VW Phaeton 3.2
Astra GTC OPC Line
Mercedes CLK W209 200K lift
BMW E90 320dA 177KM 08'
Szkoda, że w co drugiej e38 dupa ciągnie się po asfalcie a oryginalne amortyzatory jakoś nie padają od tego.
Ostatnio edytowane przez xedossfm ; 16-06-2016 o 15:32
Tez słyszałem teorie ze można do -40. Ale nie wierze ze nie ma to żadnego wpływu na trwałość amortyzatorow. Dlatego najlepiej kupić gwint i mieć w dupie ;-)
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Były:
VW Jetta A2
Opel Astra G Caravan
BMW E32 730i[*][*]
VW Passat B5 Variant
BMW E38 728iA
BMW E39 535iA
Audi A3 8P 2.0T++
Audi A6 C6 2.7 TDI++ Quattro
BMW E91 318d+
VW Phaeton 3.2
Astra GTC OPC Line
Mercedes CLK W209 200K lift
BMW E90 320dA 177KM 08'
Ja 3 tyg zalożyłem zestaw Sachsa i spreżyny -35mm. Jest twardziej niż na oryginalnych spreżynach ale tragedii nie ma.
A tak z ciekawości jakie polecalibyście amortyzatory ale seryjne ?
wlasnie moje pytanie jest takie :)
Jeżeli miałbym ogolić się na łyso, nosić na szyi złoty łańcuch i „prać” ludzi kijem bejsbolowym, tylko po to, aby prowadzić na co dzień BMW E 38, robię to od razu.
Bilstein lub Sachs moim zdaniem.
Były:
VW Jetta A2
Opel Astra G Caravan
BMW E32 730i[*][*]
VW Passat B5 Variant
BMW E38 728iA
BMW E39 535iA
Audi A3 8P 2.0T++
Audi A6 C6 2.7 TDI++ Quattro
BMW E91 318d+
VW Phaeton 3.2
Astra GTC OPC Line
Mercedes CLK W209 200K lift
BMW E90 320dA 177KM 08'
Ja postawiłem na Sachs, założyłem wczoraj (przód), osłony i odboje też Sachs, do tego łożyska amorów FAG, generalnie nie ufam tanim częściom, dla uzupełnienia negatywnych informacji o Monroe powiem że po 4 tyś kilometrów, słownie czterech tysiącach na trzepakach wynik był 51% i 49%, amory suche, ale wynik beznadziejny.
Sprężyny mam Kayaba, nie spisałem symboli przy demontażu - chyba nie robią obniżanych, czyli raczej seria, auto stoi może ze 2-3 cm wyżej niż na Monroe.
Dodam też że sprężyny w V8 , mają środkowy zwój większej średnicy niż górny i dolny (jak jest w R6 nie wiem ale są różnice w średnicach dlatego piszę jak jest w v8) czyli kształt jest jakby beczkowaty co utrudnia ich ściśnięcie ściągaczami za 30zł z allegro, powiem że jest wręcz niemożliwe przy ich pomocy, potrzeba ściągaczy które mają większe odsadzenie śruby w stosunku do łapki trzymającej sprężynę , albo innego sposoba, czy też prasy.
Zapytam przy okazji czy wg waszej wiedzy należy robić zbieżność po wymianie amorów na przodzie, pojadę dla sprawdzenia, ale montując nie widziałem żadnej zależności która miała by wpływ??? Oczywiście nie ruszałem drążków.