Strona 6 z 9 PierwszyPierwszy ... 45678 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 83

Wątek: M62B44 Problem z silnikiem podczas przyspieszania(film)

  1. #51
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    One wszystkie tak samo wyglądają. Idź oddaj na reklamację i mnie nie denerwuj z takimi tekstami ,ze sie nie da bo normalnie wyjde z siebie i stane obok zaraz.
    Znajomy,nieznajomy....Twoja kasa i ma być dobre a jak nie to kasa zurück. Kochajmy sie jak bracia a liczmy sie jak żydzi :)

  2. #52
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Pawliko
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    931
    BMW
    Audi A5 Coupe 2.7 TDI S-line
    Skąd
    Szczecin / Gryfice
    Blog
    4
    Dokładnie, kto by to nie był mimo wszystko winien być uczciwy.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    Były:
    VW Jetta A2
    Opel Astra G Caravan
    BMW E32 730i[*][*]
    VW Passat B5 Variant
    BMW E38 728iA
    BMW E39 535iA
    Audi A3 8P 2.0T++
    Audi A6 C6 2.7 TDI++ Quattro
    BMW E91 318d+
    VW Phaeton 3.2
    Astra GTC OPC Line
    Mercedes CLK W209 200K lift
    BMW E90 320dA 177KM 08'

  3. #53
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2015
    Posty
    27
    BMW
    E38 740i 4.4
    Skąd
    Bydgoszcz
    W porządku panowie, zamówiłem tego Boscha z linku z poprzedniej strony. Jutro przyjdzie sprzedawca zapewnił i słusznie gdyż jutro mam wyjazd w trasę. Ciekaw jestem co wyniknie z tego... Jak przyjdzie i założę to dam znać ;)

  4. #54
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Pawliko
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    931
    BMW
    Audi A5 Coupe 2.7 TDI S-line
    Skąd
    Szczecin / Gryfice
    Blog
    4
    A co tam u znajomka w sklepie? ;))
    Były:
    VW Jetta A2
    Opel Astra G Caravan
    BMW E32 730i[*][*]
    VW Passat B5 Variant
    BMW E38 728iA
    BMW E39 535iA
    Audi A3 8P 2.0T++
    Audi A6 C6 2.7 TDI++ Quattro
    BMW E91 318d+
    VW Phaeton 3.2
    Astra GTC OPC Line
    Mercedes CLK W209 200K lift
    BMW E90 320dA 177KM 08'

  5. #55
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Kazikm3
    Dołączył
    Jan 2014
    Posty
    756
    BMW
    735iA 320ci cabrio
    Skąd
    UK
    wg mnie to wie, że to shit i dlatego powiedział, że zwrotów nie ma :)
    powinien Ciebie ostrzec, nie bierz tego bo jest lipa.
    Jeżeli miałbym ogolić się na łyso, nosić na szyi złoty łańcuch i „prać” ludzi kijem bejsbolowym, tylko po to, aby prowadzić na co dzień BMW E 38, robię to od razu.

  6. #56
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    @Mansonfan a Ty dobrze ten wkład wsadziłeś ????? Nie trzeba go czasem o 180* obrócić ??? :):):)

  7. #57
    Początkujący Użytkownik Awatar Lech1990
    Dołączył
    Jan 2016
    Posty
    75
    BMW
    e38 740iA
    Skąd
    Szczecin
    Kiedy odmę wymieniałeś ??
    Czy sprawdzałeś czy silnik nie bierze lewego powietrza.
    Mój przypadek wygladał tak
    Schodzę z rana do auta odpalam wóz, autem telepie jak głupie, mocy nie ma, check mruga bądź świeci się cały czas, musze podtrzymywać obroty gazem bo gaśnie, po nagrzaniu się do wskazówki na środku zakresu autem już tak nie telepie i chodzi w miarę równo ale szału z mocą nie ma. Jak tylko ostygnie efekt taki sam.

    Wymieniona została u mnie odma, zrzucony kolektor wymyty wraz z przepustnicą i wymienione uszczelki te podwójne pod kolektorem plus uszczelka odmy plus przepustnicy plus rurka co idzie w środku kolektora plus uszczelki wtrysków paliwa. Auto odpalone i cudowne uzdrowienie, całkowicie nie ten wóz. Silniczek chodzi równo zero błędów a kopa dostał jak cholera.

    Także nie dość że odma była zawalona, to brał mi lewe powietrze, przez to sondy świrowały jak cholera. Teraz auto pali mi w trasie nawet do 2 litrów na tempomacie mnie niż wcześniej.

  8. #58
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2015
    Posty
    27
    BMW
    E38 740i 4.4
    Skąd
    Bydgoszcz
    Cytat Zamieszczone przez Pawliko Zobacz posta
    A co tam u znajomka w sklepie? ;))
    Potworzyl mi tylko ze "czesci elektronicznych sie nie zwraca", ale dogadalem ze rozpocznie procedure zwrotu jednak nic nie moze obiecac, dodal takze, ze moga wymagac...na pismie z serwisu gdzie montowali przeplywke zaswiadczenia, ze faktycznie nie dziala ona nalezycie w tym egzemplarzu...



    Cytat Zamieszczone przez miro Zobacz posta
    @Mansonfan a Ty dobrze ten wkład wsadziłeś ????? Nie trzeba go czasem o 180* obrócić ??? :):):)
    Nawet sie nie da odwrotnie, nie pasowałby - sprawdzilem osobiscie :D

    Cytat Zamieszczone przez Lech1990 Zobacz posta
    Kiedy odmę wymieniałeś ??
    Czy sprawdzałeś czy silnik nie bierze lewego powietrza.
    Mój przypadek wygladał tak
    Schodzę z rana do auta odpalam wóz, autem telepie jak głupie, mocy nie ma, check mruga bądź świeci się cały czas, musze podtrzymywać obroty gazem bo gaśnie, po nagrzaniu się do wskazówki na środku zakresu autem już tak nie telepie i chodzi w miarę równo ale szału z mocą nie ma. Jak tylko ostygnie efekt taki sam.

    Wymieniona została u mnie odma, zrzucony kolektor wymyty wraz z przepustnicą i wymienione uszczelki te podwójne pod kolektorem plus uszczelka odmy plus przepustnicy plus rurka co idzie w środku kolektora plus uszczelki wtrysków paliwa. Auto odpalone i cudowne uzdrowienie, całkowicie nie ten wóz. Silniczek chodzi równo zero błędów a kopa dostał jak cholera.

    Także nie dość że odma była zawalona, to brał mi lewe powietrze, przez to sondy świrowały jak cholera. Teraz auto pali mi w trasie nawet do 2 litrów na tempomacie mnie niż wcześniej.
    Wcale nie wymienialem, przeciez ja ten samochod mam od koncowki grudnia, a wyjezdzone niewiele ze wzgledu na to, ze zwykle mnie nie ma w Polsce.
    Nie mam pojecia jak sprawdzic czy bierze lewe powietrze - przypominam ze nie jestem mechanikiem!

    Oprocz tego jednak moje inaczej sie zachowuje niz twoje, choc oczywiscie pewne aspekty sa podobne, moj np - nie gasnie nigdy.
    Do czasu przyjscia tego boscha jezdze na odlaczonej przeplywce - 0 kontrolek, pelna moc, tylko spalanie :D

    No nic czekamy powinna przyjsc dzis ;)

  9. #59
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    Ja wiem ,że nie pasuje inaczej ale uwierz mi ,że nie takie żeczy widziałem. (Bez urazy oczywiscie)
    Wg mnie nie ma co roztrząsać tematu. Czekamy na BOSCHA :)
    Dawaj zaraz znać !
    Niech Ci znajomy da formularz do reklamacji i podjedź z nim do jakiegoś znajomego mechanika ,żeby Ci tam przybił pieczątkę . Opisz zachowanie auta w tym formularzu

  10. #60
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2015
    Posty
    27
    BMW
    E38 740i 4.4
    Skąd
    Bydgoszcz
    Bosch przyszedl. Z entuzjazmem zamontowalem i niespodzianka. Silnik jeszcze gorzej zdławiony niz na ori i na Delphi...Mialem problem rozpedzic sie do 40km/h - wytrąbili mnie bo ruszalem spod swiatel jak łajza, a to nie byla moja wina(:D), check engine mruga non stop. Malo tego: obroty jałowe powodowaly silne wyczuwalne w calym pojezdzie dragania karoserii(tak samo jak Delphi) plus jakis dziwaczny dzwiek spod oslony silnika. Szybko pojechalem do domu po ori celem zalozenia go z powrotem.
    Delphi oddalem do sklepu znajomy uruchomi procedure zwrotu zobaczymy co z tego wyjdzie dam znac jak bedzie wiadomo.
    W rezultacie wsadzilem z powrotem przeplywke ta pierwsza co byla. Tylko cos musze dodac: w serwisie(innym niz do tej pory, gdzie - jak widac - lepiej wiedza co robia) podlaczyli do komputera(innego gniazda niz wczesniej) wykazalo rozne bledy, zostaly skasowane i na nowo pojawily sie tylko 2. Z gory przepraszam za mozliwe pominiecie jakiegos slowa badz niedokladny zapis, ale nie mam tego nigdzie zanotowanego wiec z pamieci napisze jak one brzmialy, ale ogolny sens na pewno bedzie zachowany.
    1) Oxygen sensor before cat. converter bank 2
    2) map cooling

    Jestem umowiony na jutro godzine 10 na wizyte, bo to byl taki maly komputerek poreczny, a na jutro gosc wezmie ze soba normalny komputer z INPA i podlaczymy jeszcze raz celem dokladniejszej analizy sytuacji.

    Ciekawostka: bezposrednio zanim odjechalem stamtad wyjal moja przeplywke(ori) i powiedzial ze: "cos przeczysci bo jest taka jedna rzecz tam"...tylko ze jak zalozyl ja z powrotem...Auto jezdzi praktycznie normalnie, nie mialem okazji zrobic porzadnego testu bo wracalem na parking a to bylo moze 1,5km...ale raz depnalem to krecil normalnie do konca i moc byla - choc moze nie az tak jak z odlaczona przeplywka. A zanim dokonal ów magicznego czyszczenia to nawet na postoju krecil do ok 3,5tys... Niezla historia.
    Oczywiscie jutro napisze co i jak po dokladniejszych ogledzinach ;)
    Ostatnio edytowane przez Mansonfan ; 21-06-2016 o 20:28

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 22-09-2015, 21:26
  2. [silnik] Drgania silnika na postoju i podczas przyspieszania.
    Przez stachu0505 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 16-02-2014, 20:55
  3. [Mechanika] e38 Problem z silnikiem m62b44
    Przez zuczek09 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 05-12-2012, 00:59
  4. Pukanie podczas przyspieszania
    Przez sławek.s w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 13-06-2012, 23:11
  5. Dziwne stuki podczas przyspieszania.
    Przez GRABA730i w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 28-09-2011, 10:37

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •