Strona 2 z 9 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 83

Wątek: M62B44 Problem z silnikiem podczas przyspieszania(film)

  1. #11
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2015
    Posty
    27
    BMW
    E38 740i 4.4
    Skąd
    Bydgoszcz
    Cytat Zamieszczone przez Franco750 Zobacz posta
    Czyli co bez przepływki będziesz jeździł?
    Sprawdzałeś na dobrym przepływomierz?
    Oczywiscie ze nie! Wlasnie jutro mam zamiar kupic przeplywke. Miala byc nowa oryginalna, ale akurat widze uzywke tez ori za znacznie nizsza cene powinna pasowac, jeszcze sprawdze potem oznaczenia.

    Co myslicie o niej?
    http://allegro.pl/bmw-e39-e39-e53-m6...248579132.html

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2016
    Posty
    607
    BMW
    750ia, CL600
    Skąd
    B-B

    Post

    tylko sie nie zdziw jak kupisz uzywke i bedzie dokladnie to samo

    poza tym nie wiem czy to jest dobra metoda diagnostyczna ze jak bez prrzeplyki jezdzi dobrze to wina jest zwlony przeplywomierz
    watpie


    jak odepniesz przeplywke to masz premanentny zapalony check engine?

  3. #13
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2015
    Posty
    27
    BMW
    E38 740i 4.4
    Skąd
    Bydgoszcz
    Bez przepływki nie ma zadnych bledow, nic sie nie swieci, auto jezdzi rewelacyjnie.

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2016
    Posty
    607
    BMW
    750ia, CL600
    Skąd
    B-B
    he, no to wlasnie mowilem, zwalona przeplywka nie daje czek engine...

    logiczine rzecz biorac gdyby to przeplyka powodoala check engine, to po odpieciu jej mialbys go caly czas

    stad wniosek, ze to jednak cos innego

    a to ze ja odlaczyles spowodowalo ze autoo chodzi w tryb awaryjny, nie bierze pod uage innych danych
    z czegos, co jest zwalone i daje check engine

    ale to moje gdybania, kup uzywke i sprawdz, ja sie poprawi to ok
    jak nie, to albo zwalona przeplywka ktora kupiles, albo dobra i to cos innego jednak :) nie bedziesz wiedzial chyba ze kupisz nowke :)
    Ostatnio edytowane przez Franco750 ; 15-06-2016 o 20:28

  5. #15
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2015
    Posty
    27
    BMW
    E38 740i 4.4
    Skąd
    Bydgoszcz
    Kupno nowki nie wydaje sie za dobrym pomyslem w sytuacji, gdy twierdzisz, ze to moze byc wina czego innego. Ehh i jak tu naprawic samochod jak niewiadomo co dolega ><. Wlasnie o to chodzi by nie wymienic pol samochodu zanim sie odkryje o co chodzi :P

  6. #16
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Kazikm3
    Dołączył
    Jan 2014
    Posty
    756
    BMW
    735iA 320ci cabrio
    Skąd
    UK
    wymień przeplywkę i będzie żyć :)
    Jeżeli miałbym ogolić się na łyso, nosić na szyi złoty łańcuch i „prać” ludzi kijem bejsbolowym, tylko po to, aby prowadzić na co dzień BMW E 38, robię to od razu.

  7. #17
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN

    Post

    Błędne dane z przepływki ,są gorsze niż ich brak . Normalnie możesz użytkować auto przez cały czas z odpiętym MAFem tylko będzie więcej palił i to cały problem odpiętej wtyczki.
    P.S. Podaj nr z wkładu a nie z obudowy.
    Powinieneś mieć taki nr wkładu F00C2G2029
    Możesz go zastąpić takim nr F00C2G2032 lub takim F00C2G2008 Mają te same parametry.
    Szukaj w takich autach
    BMW 316 1.6i 16V (E46) 03.2004 - 03.2005 N45 B16 B 85KW

    BMW 316 1.8i 16V (E46) 03.2004 - 00.2006 N46 B18 B 85KW

    BMW 316 1.8i 16V (E46) 04.2001 - 03.2004 N42 B18 B 85KW

    BMW 316 1.9i (E46) 04.1998 - 00.2001 M43 B19 TU UL KAT B 77KW

    BMW 318 1.9i (E46) 04.1998 - 09.2001 M43 B19 TU OL B 87KW

    BMW 318d 2.0 16V (E46) 03.2003 - 05.2005 M47 D20TU UL D 85KW

    BMW 318d 2.0 16V (E46) 09.2001 - 03.2003 M47 D20 UL D 85KW

    BMW 320d 16V (E46) 06.1997 - 08.2001 M47 D20 OL D 100KW

    BMW 320d 16V (E46) 09.2001 - 02.2005 M47 D20TU OL D 110KW

    BMW 330d 3.0 24V (E46) 03.2003 - 03.2005 M57 D30 TU D 150-160KW

    BMW 330d 3.0 24V (E46) 09.1999 - 02.2003 M57 D30 (135 kW) KAT D 135-142KW

    BMW 520d 16V (E39) 06.1999 - 05.2003 M47 D20 OL D 100KW

    BMW 525d (E39) 02/00 – 05/04 2497CC M57256D1 120KW

    BMW 530d 3.0 24V (E39) 09.1998 - 05.2004 M57 D30 (135 kW) KAT D 135-142KW

    BMW 540 4.4i 32V (E39) 01.1996 - 09.1998 M62 B44 KAT B 210KW

    BMW 540 4.4i 32V (E39) 09.1998 - 04.2004 M62 B44 TU KAT B 210KW

    BMW 730d 3.0 24V (E38) 09.1998 - 07.2001 M57 D30 (135 kW) KAT D 135-142KW

    BMW 740 4.0i 32V (E38) 03.1996 - 09.1998 M62 B44 KAT B 210KW

    BMW 740 4.0i 32V (E38) 06.1994 - 06.1996 M60 B40 KAT B 210KW

    BMW 740 4.0i 32V (E38) 09.1998 - 10.2001 M62 B44 TU KAT B 210KW

    BMW 740d 3.9 32V (E38) 05.1999 - 07.2001 M67 D39 D 175-190KW

    BMW X5 3.0d 24V (E53) 04.2001 - 09.2003 M57 D30 (135 kW) KAT D 135-142KW

    BMW X5 3.0d 24V (E53) 09.2003 - 09.2006 M57 D30 TU D 150-160KW

    BMW X5 4.4i 32V (E53) 03.1999 - 09.2006 M62 B44 TU KAT B 210KW

    BMW X5 4.4i 32V (E53) 09.2003 - 09.2006 N62 B44 B 235-245KW

    BMW X5 4.6i 32V (E53) 09.2001 - 09.2003 M62 B46 B 255KW

    BMW Z3 1.9i (E36/7) 09.1998 - 09.2002 M43 B19 TU OL B 87KW

    BMW 535 i (E39) 04.99-06.03 180 KW 3498 CC

    BMW M5 (E39) 10.98-06.03 294 KW 4941 CC

    BMW 735 i,iL (E38) 01.96-11.01 173 KW 3498 CC

    BMW Z8 4.9 06.00-06.03 294 KW 4941 CC

    LANDROVER FREELANDER (LN) - 2.0 Td4 11.01- 80 KW 1951 CC

    LANDROVER FREELANDER (LN) - 2.0 Td4 11.00- 82 KW 1951 CC

    MG ZT - 2.0 CDTi 06.02 - 09.03 85 KW 1951 CC

    MG ZT - 2.0 CDTi 11.02- 96 KW 1951 CC

    MG ZT- T - 2.0 CDTi 06.02 - 09.03 85 KW 1951 CC

    MG ZT- T - 2.0 CDTi 11.02- 96 KW 1951 CC

    ROVER 75 (RJ) - 2.0 CDT 02.99- 85 KW 1950 CC

    ROVER 75 (RJ) - 2.0 CDTi 02.03- 96 KW 1951 CC

    ROVER 75 Tourer (RJ) - 2.0 CDT 08.01- 85 KW 1950 CC

    ROVER 75 Tourer (RJ) - 2.0 CDTi 02.03- 96 KW 1951 CC

    AUDI - A2 (8Z0) 1.2 TDI Diesel 03/01 - 08/05 45 KW 1191 CC ANY

    AUDI - A3 (8L1) 1.8 Petrol Engine 09/96 - 92 KW 1781 CC APG

    AUDI - A3 (8L1) 1.8 Petrol Engine 09/96 - 92 KW 1781 CC AGN

    AUDI - A3 (8L1) 1.8 quattro Petrol Engine 08/98 - 92 KW 1781 CC AGN

    SEAT - LEON (1M1) 1.8 20V Petrol Engine 11/99 - 92 KW 1781 CC APG

    SEAT - LEON (1M1) 1.8 20V Petrol Engine 11/99 - 92 KW 1781 CC AGN

    SEAT - TOLEDO II (1M2) 1.8 20V Petrol Engine 04/99 - 05/06 92 KW 1781 CC APG

    SEAT - TOLEDO II (1M2) 1.8 20V Petrol Engine 04/99 - 05/06 92 KW 1781 CC AGN

    SKODA - OCTAVIA (1U2) 1.8 Petrol Engine 09/96 - 92 KW 1781 CC AGN

    SKODA - OCTAVIA (1U2) 2.0 Petrol Engine 04/99 - 85 KW 1984 CC AEG

    SKODA - OCTAVIA (1U2) 2.0 Petrol Engine 04/99 - 85 KW 1984 CC AZH

    SKODA - OCTAVIA (1U2) 2.0 Petrol Engine 04/99 - 85 KW 1984 CC APK

    SKODA - OCTAVIA (1U2) 2.0 Petrol Engine 04/99 - 85 KW 1984 CC AQY

    SKODA - OCTAVIA COMBI (1U5) 1.8 20V Petrol Engine 07/98 - 92 KW 1781 CC AGN

    SKODA - OCTAVIA COMBI (1U5) 2.0 4x4 Petrol Engine 05/01 - 85 KW 1984 CC AEG

    SKODA - OCTAVIA COMBI (1U5) 2.0 4x4 Petrol Engine 05/01 - 85 KW 1984 CC AZJ

    SKODA - OCTAVIA COMBI (1U5) 2.0 4x4 Petrol Engine 05/01 - 85 KW 1984 CC AQY

    SKODA - OCTAVIA COMBI (1U5) 2.0 4x4 Petrol Engine 05/01 - 85 KW 1984 CC AZH

    SKODA - OCTAVIA COMBI (1U5) 2.0 Petrol Engine 04/99 - 85 KW 1984 CC AEG

    SKODA - OCTAVIA COMBI (1U5) 2.0 Petrol Engine 04/99 - 85 KW 1984 CC AZH

    SKODA - OCTAVIA COMBI (1U5) 2.0 Petrol Engine 04/99 - 85 KW 1984 CC AQY

    SKODA - OCTAVIA COMBI (1U5) 2.0 Petrol Engine 04/99 - 85 KW 1984 CC APK

    VOLKSWAGEN - BORA (1J2) 1.8 4motion Petrol Engine 02/99 - 05/05 92 KW 1781 CC AGN

    VOLKSWAGEN - BORA (1J2) 1.8 Petrol Engine 10/98 - 05/05 92 KW 1781 CC BAF

    VOLKSWAGEN - BORA (1J2) 1.8 Petrol Engine 10/98 - 05/05 92 KW 1781 CC AGN

    VOLKSWAGEN - BORA (1J2) 2.0 4motion Petrol Engine 04/00 - 05/05 85 KW 1984 CC AZJ

    VOLKSWAGEN - BORA (1J2) 2.0 4motion Petrol Engine 04/00 - 05/05 85 KW 1984 CC AZH

    VOLKSWAGEN - BORA (1J2) 2.0 Petrol Engine 10/98 - 05/05 85 KW 1984 CC AZJ

    VOLKSWAGEN - BORA (1J2) 2.0 Petrol Engine 10/98 - 05/05 85 KW 1984 CC AZH

    VOLKSWAGEN - BORA (1J2) 2.0 Petrol Engine 10/98 - 05/05 85 KW 1984 CC AZG

    VOLKSWAGEN - BORA (1J2) 2.0 Petrol Engine 10/98 - 05/05 85 KW 1984 CC AQY

    VOLKSWAGEN - BORA (1J2) 2.0 Petrol Engine 10/98 - 05/05 85 KW 1984 CC APK

    VOLKSWAGEN - BORA Estate (1J6) 1.8 4motion Petrol 05/99 - 05/05 92 KW 1781 CC AGN

    VOLKSWAGEN - BORA Estate (1J6) 2.0 4motion Petrol 04/00 - 05/05 85 KW 1984 CC AZJ

    VOLKSWAGEN - BORA Estate (1J6) 2.0 4motion Petrol 04/00 - 05/05 85 KW 1984 CC AZH

    VOLKSWAGEN - BORA Estate (1J6) 2.0 Petrol Engine 05/99 - 05/05 85 KW 1984 CC AZJ

    VOLKSWAGEN - BORA Estate (1J6) 2.0 Petrol Engine 05/99 - 05/05 85 KW 1984 CC AZH

    VOLKSWAGEN - BORA Estate (1J6) 2.0 Petrol Engine 05/99 - 05/05 85 KW 1984 CC AZG

    VOLKSWAGEN - BORA Estate (1J6) 2.0 Petrol Engine 05/99 - 05/05 85 KW 1984 CC APK

    VOLKSWAGEN - BORA Estate (1J6) 2.0 Petrol Engine 05/99 - 05/05 85 KW 1984 CC AQY

    VOLKSWAGEN - GOLF IV (1J1) 1.8 4motion Petrol Engine 05/98 - 06/05 92 KW 1781 CC AGN

    VOLKSWAGEN - GOLF IV (1J1) 1.8 Petrol Engine 08/97 - 06/05 92 KW 1781 CC BAF

    VOLKSWAGEN - GOLF IV (1J1) 1.8 Petrol Engine 08/97 - 06/05 92 KW 1781 CC AGN

    VOLKSWAGEN - GOLF IV (1J1) 2.0 4motion Petrol Engine 10/00 - 06/05 85 KW 1984 CC AZJ

    VOLKSWAGEN - GOLF IV (1J1) 2.0 4motion Petrol Engine 10/00 - 06/05 85 KW 1984 CC AZH

    VOLKSWAGEN - GOLF IV (1J1) 2.0 Petrol Engine 07/98 - 06/05 85 KW 1984 CC AZG

    VOLKSWAGEN - GOLF IV (1J1) 2.0 Petrol Engine 07/98 - 06/05 85 KW 1984 CC AZJ

    VOLKSWAGEN - GOLF IV (1J1) 2.0 Petrol Engine 07/98 - 06/05 85 KW 1984 CC AQY

    VOLKSWAGEN - GOLF IV (1J1) 2.0 Petrol Engine 07/98 - 06/05 85 KW 1984 CC APK

    VOLKSWAGEN - GOLF IV VARIANT (1J5) 1.8 4motion Petrol 05/99 - 92 KW 1781 CC AGN

    VOLKSWAGEN - GOLF IV VARIANT (1J5) 2.0 4motion Petrol 10/00 - 85 KW 1984 CC AZJ

    VOLKSWAGEN - GOLF IV VARIANT (1J5) 2.0 4motion Petrol 10/00 - 85 KW 1984 CC AZH

    VOLKSWAGEN - GOLF IV VARIANT (1J5) 2.0 Petrol Engine 05/99 - 85 KW 1984 CC AZJ

    VOLKSWAGEN - GOLF IV VARIANT (1J5) 2.0 Petrol Engine 05/99 - 85 KW 1984 CC AQY

    VOLKSWAGEN - GOLF IV VARIANT (1J5) 2.0 Petrol Engine 05/99 - 85 KW 1984 CC APK

    VOLKSWAGEN - LUPO (6X1, 6E1) 1.2 TDI 3L Diesel 07/99 - 07/05 45 KW 1191 CC AYZ

    VOLKSWAGEN - LUPO (6X1, 6E1) 1.2 TDI 3L Diesel 07/99 - 07/05 45 KW 1191 CC ANY

    VOLKSWAGEN - NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.8 T Petrol 10/99 - 110 KW 1781 CC AWV

    VOLKSWAGEN - NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.8 T Petrol 10/99 - 110 KW 1781 CC AWU

    VOLKSWAGEN - NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.8 T Petrol 10/99 - 110 KW 1781 CC AVC

    VOLKSWAGEN - NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.8 T Petrol 10/99 - 110 KW 1781 CC APH

    VOLKSWAGEN - NEW BEETLE (9C1, 1C1) 2.0 Petrol Engine 01/98 - 85 KW 1984 CC AZG

    VOLKSWAGEN - NEW BEETLE (9C1, 1C1) 2.0 Petrol Engine 01/98 - 85 KW 1984 CC APK

    VOLKSWAGEN - NEW BEETLE (9C1, 1C1) 2.0 Petrol Engine 01/98 - 85 KW 1984 CC AEG

    VOLKSWAGEN - NEW BEETLE (9C1, 1C1) 2.0 Petrol Engine 01/98 - 85 KW 1984 CC AQY

    VOLKSWAGEN - NEW BEETLE CABRIOLET (1Y7) 2.0 Petrol 01/03 - 85 KW 1984 CC BGD

    VOLKSWAGEN - NEW BEETLE CABRIOLET (1Y7) 2.0 Petrol 01/03 - 85 KW 1984 CC BDC

    VOLKSWAGEN - NEW BEETLE CABRIOLET (1Y7) 2.0 Petrol 01/03 - 85 KW 1984 CC AZJ

    VOLKSWAGEN - TRANSPORTER IV MINI BUS 2.5 TDI 05/98 - 04/03 111 KW 2461 CC AHY

    VOLKSWAGEN - TRANSPORTER IV MINI BUS 2.5 TDI 05/98 - 04/03 111 KW 2461 CC AXG

    VOLKSWAGEN - TRANSPORTER IV Van (70XA) 2.5 TDI 09/00 - 04/03 111 KW 2461 CC AXG
    Ostatnio edytowane przez miro ; 15-06-2016 o 22:06

  8. #18
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2015
    Posty
    27
    BMW
    E38 740i 4.4
    Skąd
    Bydgoszcz
    Tak, wiem z czym sie wiaze jazda z odlaczona przeplywka, przez to jest to na dluzsza mete nie do zaakceptowania wlasnie ze wzgledu na zwiekszone spalanie.

    Wkład powiadasz? Czyli ja sie jakos otwiera/rozbiera najwidoczniej...Brzmi skomplikowanie - przypominam nie jestem mechanikiem.

    Chyba na poczatek kupie ta uzywke co pokazalem. Jest znacznie tansza niz nowy oryginal. Zobaczymy jak bedzie na tej uzywce. Skoro jest "w pelni sprawna" to po jej zamontowaniu:
    -wszystko wroci do wlasciwego stanu(oby)
    -nadal bedzie tak jak bylo, wobec tego to nie jest wina tego elementu ale bede stratny te 150 złotych, a nie 750 za ori.

  9. #19
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2016
    Posty
    607
    BMW
    750ia, CL600
    Skąd
    B-B
    poradzisz sobie, trzeba miec tylko torxa zeby ten wklad odkrecic

  10. #20
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    90
    BMW
    E38 740i '98
    Skąd
    Gdynia
    1. Jest to element który sie zużywa - kup zamiennik boscha - ok 450zl
    2. Skoro odpięcie pomaga - to na 100% wina przepływki.

    Nie kombinuj z kupowaniem używek - szkoda czasu i pieniędzy. Nowa przepływka lub sam wkład dobrej firmy, śrubokręt oraz 5 min pracy i 7 odzyska swoją moc.

    Rozwijając temat: przepływomierz moze sie uszkodzić w sposób który komputer nie wyłapie lub będzie sypał innymi błędami.


    Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 22-09-2015, 20:26
  2. [silnik] Drgania silnika na postoju i podczas przyspieszania.
    Przez stachu0505 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 16-02-2014, 19:55
  3. [Mechanika] e38 Problem z silnikiem m62b44
    Przez zuczek09 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 04-12-2012, 23:59
  4. Pukanie podczas przyspieszania
    Przez sławek.s w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 13-06-2012, 22:11
  5. Dziwne stuki podczas przyspieszania.
    Przez GRABA730i w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 28-09-2011, 09:37

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •