Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16

Wątek: M62B35 - "wycie" wraz ze wzrostem obrotów

  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2014
    Posty
    64
    BMW
    735i
    Skąd
    Krk

    Post M62B35 - "wycie" wraz ze wzrostem obrotów

    Od jakiegoś czasu słychać pod maską "wycie" które rośnie razem z obrotami silnika. Nie ma to związku ze skrzynią bo dzieje się to zarówno podczas jazdy jak i na neutralu (N) i parkingu (P). Nagrałem filmik gdzie dobrze to słychać (wiem wiem, pionowe nagranie, ale szukałem mikrofonem skąd dochodzi dźwięk :))




    Potrafi ktoś stwierdzić co to może być? Pompa wody?

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik Awatar xedossfm
    Dołączył
    Apr 2015
    Posty
    230
    BMW
    ST220, było 735i m62b35 '98
    Skąd
    Zamość
    A to tak zaczęło nagle czy już zaczęło cię denerwować?

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2014
    Posty
    250
    BMW
    E38 728 Shadow Line
    Skąd
    KATowice
    wygląda jak łożysko rolki napinacza paska lub łozyko altka

  4. #4
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2014
    Posty
    64
    BMW
    735i
    Skąd
    Krk
    Stopniowo, na początku myślałem ze to filtr w skrzyni który wymieniałem. Wyczytałem ze czasem sie "zapadają" jak nie są ori. Zmieniłem filtr i to samo, ale trochę sie nasila.

    Rolki i paski zmieniałem jakoś rok temu może.

  5. #5
    Zaawansowany Użytkownik Awatar xedossfm
    Dołączył
    Apr 2015
    Posty
    230
    BMW
    ST220, było 735i m62b35 '98
    Skąd
    Zamość
    U mnie w m62b35 i m52b28 wyje tak samo tyle że średnio głośno
    i nie przeszkadza to raczej.
    W obu przypadkach winna jest pompa wspomagania, nie oryginał.
    W m62 efekt potęguje jeszcze dziwny gwizd alternatora chińczyka.
    Poprzedni właściciel taki założył, bo nowy, a ja nie czepiam póki działa.
    Ostatnio edytowane przez xedossfm ; 11-06-2016 o 19:47

  6. #6
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2014
    Posty
    64
    BMW
    735i
    Skąd
    Krk
    Wspomaganie wykluczam bo było robione razem z pompą dosłownie pare tygodni temu. Wtedy pompa buczała non stop a jak ruszyło się kierownicą to jeszcze głośniej. Pompa poszła do regeneracji, wymieniłem też wszystkie przewody na nowe oryginalne i teraz jest cicho, no oprócz tego co nagrałem :D

    Piszesz o gwiździe, jesteś w stanie to nagrać? Mam wrażenie że jak szybko przyspieszam to słychać taki świst, może to to samo?
    Ostatnio edytowane przez Cube ; 12-06-2016 o 08:00

  7. #7
    Zaawansowany Użytkownik Awatar xedossfm
    Dołączył
    Apr 2015
    Posty
    230
    BMW
    ST220, było 735i m62b35 '98
    Skąd
    Zamość

    Post

    Nagrałem. Sorry za nagranie "widelcem" ale mam zmieniony soft w tel i S3 z aparatem googla tak właśnie nagrywa.
    Na samym początku trochę słychać.

  8. #8
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    649
    BMW
    F01 750d RWD
    Skąd
    ...
    Przecież to ewidentnie dźwięk, który wydaje z siebie pompa wspomagania. I to że regenerowałeś nie ma znaczenia bo jak coś skopali to i tak będzie lekko "wyła".

  9. #9
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2014
    Posty
    64
    BMW
    735i
    Skąd
    Krk
    To w takim razie dlaczego pompa nie wydaje żadnych "dodatkowych" dźwięków, nie wzrasta też ten obecny podczas kręcenia kierownicą? Rozumiem że jak rosną obroty to ciśnienie w układzie też rośnie i pompa pracuje, ale pracuje też podczas kręcenia kierownicą, tak?

  10. #10
    Zaawansowany Użytkownik Awatar xedossfm
    Dołączył
    Apr 2015
    Posty
    230
    BMW
    ST220, było 735i m62b35 '98
    Skąd
    Zamość
    Pewnie wyje coś niezależnego od ciśnienia.
    Jak stuka zawór w głowicy to mu nie robi różnicy czy stoisz czy jedziesz, po prostu stuka.

Podobne wątki

  1. [silnik] M73 wycie proporcjonalne do obrotów silnika
    Przez Velocityraptor w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 09-11-2015, 14:25
  2. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-10-2013, 18:35
  3. Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 14-07-2013, 22:50
  4. Silnik "dławi" się po przekroczeniu 6000 obrotów
    Przez Mariusz735i w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 02-09-2009, 04:53

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •