Pokaż wyniki od 1 do 10 z 58

Wątek: Problemy z M73 - urwane śruby, szpilki, szlam w oleju

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #36
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2016
    Posty
    607
    BMW
    750ia, CL600
    Skąd
    B-B
    nie no, za 2 dychy mozna kupic 750tke :)
    bo sam kupilem :)

    baze do remontu i wydac 2x tyle na auto do jazdy :)

    ale przynajmniej wie sie co sie ma :)

    razem 56 tysiecy w obecnym stanie z felgami oponami
    jeszcze z piatke by sie przydalo wladowac
    ale bedzie tip top

    e38 750 to auto dla wielbicieli marki, malo racjonalny wybor :)
    Ostatnio edytowane przez Franco750 ; 27-08-2016 o 20:18

Podobne wątki

  1. [skrzynia] Problemy ze skrzynią 6hp26 przed i po wymianie oleju, błąd 4f53
    Przez LowRider w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 03-06-2016, 17:53
  2. [silnik] Bulgotanie po wyjęciu bagnetu oleju M73
    Przez kruger32 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 25-06-2015, 19:25
  3. M73 Śruby pokrywy zaworów
    Przez ziom890 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 07-12-2014, 13:35
  4. Problemy z ciśnieniem oleju w M30B30
    Przez martyman w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 23-12-2012, 16:25
  5. Odkrecająca się pompa oleju m73
    Przez x-factor w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 12-11-2011, 12:04

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •