Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy ... 3456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 58

Wątek: Problemy z M73 - urwane śruby, szpilki, szlam w oleju

  1. #41
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    May 2011
    Posty
    2,605
    BMW
    ....
    Skąd
    ...
    No to masz przyczynę pękniętych głowiec. Wszyscy piszą, że silnik jest nie do zdarcia, ale nie wolno przegrzewać bo to jego słaby punkt. Jak miał problemy z chłodzeniem to ktoś mógł nieźle go upalić.
    Zobacz jak tam cylindry, tłoki i pierścienie.

    Życzę powodzenia.

  2. #42
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2016
    Posty
    607
    BMW
    750ia, CL600
    Skąd
    B-B

    Post

    przegrzany nie znaczy katowany
    po prostu ktos nie zwrocil uwagi na chlodnice, pompe wody, visco
    albo na wentylator klimy ktory padl (co jest bardzo popularna usterka w e38) a moze ktos jezdzil wtedy na wlaczonej klimie
    rozwalilo weze, rozszczelnila sie chlodnica

    i gotowe :) uszczelki do wymiany, pekniete glowice

    cos w tym stylu :)
    Ostatnio edytowane przez Franco750 ; 22-06-2016 o 15:10

  3. #43
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2016
    Posty
    607
    BMW
    750ia, CL600
    Skąd
    B-B
    na serwisie sciagneli mi miske w kupionym silniku, kazali przyjechac zeby to zobaczyc
    wszystkie sruby od pompy oleju odkrecone... pompa sobie dyndala
    byla troche uszkodzona na obudowie, ale nie tak zeby nie pompowala, dostala pewnie srubami

    a sruby zjechane lepki od tarcia
    wiec lancuch tez byl zjechany, jak i kolo zebate

    sruba sie odkreca i dotyka coraz bardziej lancucha ktore ja sciera i siebie tez...
    nawet na wczesnym etapie gdy nic nie sygnalizuje problemow z cisnieniem lancuch jest juz pilowany przez coraz bardziej odkrecajaca sie sruby


    jako ze walki byly idelane, wyjeli 1 szklanke, idealna
    wiec diagnoza, ze dol jest ok


    zalozyli pompe ze starego silnika, wraz z lanuchem i kolem bo tam o dziwo wszystko bylo na miejscu, poza mega szlamem z oleju...

    w kazdym badz razie uczulam na ta pompe...
    Ostatnio edytowane przez Franco750 ; 31-07-2016 o 20:34

  4. #44
    Doświadczony Użytkownik Awatar Supermen
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    2,108
    BMW
    e38 750iL
    Skąd
    Chojnice
    No ja się teraz boję. Chyba przy następnej wymianie oleju zajrzę u siebie do tej pompy.
    Prowadzenie BMW serii 7 nie sprowadza się do jazdy do celu
    lecz jest celem samym w sobie.

    https://www.facebook.com/Chojnickie-Muzeum-Motoryzacji-i-Techniki-1624705857838311/



  5. #45
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Tommo
    Dołączył
    Aug 2013
    Posty
    328
    BMW
    TTRS 438 KM i 617 Nm Lex RX450h
    Skąd
    Nowe Miasto nad Pilicą
    Ja się nie boję, ale sprawdzić na pewno warto.

  6. #46
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2016
    Posty
    607
    BMW
    750ia, CL600
    Skąd
    B-B
    jaki olejl lejecie do 750tek?


    mysle zeby zalac po remoncie jakis bardzo rzadki na powiedzmy1500km na przplukanie silnika
    cos ala 5w50
    nie rozsczelina sie uczelki?
    jak myslicie? dobry to pomysl?

  7. #47
    Doświadczony Użytkownik Awatar prezE32s
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    1,899
    BMW
    Było 750iA, A8 4.2 D2 FL, Phaeton 3.2 V6, E270CDi W211 Avantgarde, jest: Phaeton 5.0 V10 TDi
    Skąd
    Chojnów
    V12 powinno chodzić od nowości na oleju klasy 5w.. :)

  8. #48
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2015
    Posty
    244
    BMW
    E38 750iL 2001
    Skąd
    Bydgoszcz
    Na pewno pełen syntetyk 5w*, ale równie ważna jest jego jakość. Millers, Penrite, na pewno nie Castrol :)
    A jak coś Ci się rozszczelni, to znaczy, że trzymało się na nagarze, czyli remont się należał.

  9. #49
    Doświadczony Użytkownik Awatar Supermen
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    2,108
    BMW
    e38 750iL
    Skąd
    Chojnice
    Cytat Zamieszczone przez Franco750 Zobacz posta
    jaki olejl lejecie do 750tek?


    mysle zeby zalac po remoncie jakis bardzo rzadki na powiedzmy1500km na przplukanie silnika
    cos ala 5w50
    nie rozsczelina sie uczelki?
    jak myslicie? dobry to pomysl?

    Od zawsze leję 5W30 do swojej Fałdwanaście.
    Prowadzenie BMW serii 7 nie sprowadza się do jazdy do celu
    lecz jest celem samym w sobie.

    https://www.facebook.com/Chojnickie-Muzeum-Motoryzacji-i-Techniki-1624705857838311/



  10. #50
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2016
    Posty
    217
    BMW
    Rozglądam się za e66 750 Li
    Skąd
    BSK
    @ Franco750

    I jak zakończyła się akcja reanimacji silnika, bo śledziłem cały wątek, ale coś chyba mi uleciało, jak można to zapytam jakie są to orientacyjne koszty, bo widziałem, że podejście masz dobre.
    Ostatnio edytowane przez ByCygano ; 27-08-2016 o 19:23

Podobne wątki

  1. [skrzynia] Problemy ze skrzynią 6hp26 przed i po wymianie oleju, błąd 4f53
    Przez LowRider w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 03-06-2016, 17:53
  2. [silnik] Bulgotanie po wyjęciu bagnetu oleju M73
    Przez kruger32 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 25-06-2015, 19:25
  3. M73 Śruby pokrywy zaworów
    Przez ziom890 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 07-12-2014, 13:35
  4. Problemy z ciśnieniem oleju w M30B30
    Przez martyman w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 23-12-2012, 16:25
  5. Odkrecająca się pompa oleju m73
    Przez x-factor w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 12-11-2011, 12:04

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •