Pokaż wyniki od 1 do 10 z 58

Wątek: Problemy z M73 - urwane śruby, szpilki, szlam w oleju

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #22
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2016
    Posty
    607
    BMW
    750ia, CL600
    Skąd
    B-B
    juz nie ogarniam :)
    nie chce liczyc nawet


    chyba cos pod 2 dychy juz poszlo, z samego aso faktury na 3 tysiace euro

    ale pozamawialem mase czesci ogolnie do auta, typu nowe listwy, listwy zderzaka, nawet 2 nakladki na progi nowe ( beda do sprzedania, idealne tylko jeden porysowany do malowania)
    nowe podszybie
    czujniki, uszczelki, cala elektryka zaplonowa, cale chlodzenie nowe,
    roletka boczna bo byla uszkodzona i mase pierdol i sie nazbieralo :)

    nie wiedzialem ze takie jaja z silnikiem beda
    i niekonczaca sie historia :)

    nigdy bym nie wpadl na to ze 2 glowice moga byc pekniete, najwyrazniej ten motor ktory kupilem mial problemy z chlodzeniem, a wygladal na oko wewnatrz super
    Ostatnio edytowane przez Franco750 ; 22-06-2016 o 13:48

Podobne wątki

  1. [skrzynia] Problemy ze skrzynią 6hp26 przed i po wymianie oleju, błąd 4f53
    Przez LowRider w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 03-06-2016, 17:53
  2. [silnik] Bulgotanie po wyjęciu bagnetu oleju M73
    Przez kruger32 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 25-06-2015, 19:25
  3. M73 Śruby pokrywy zaworów
    Przez ziom890 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 07-12-2014, 13:35
  4. Problemy z ciśnieniem oleju w M30B30
    Przez martyman w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 23-12-2012, 16:25
  5. Odkrecająca się pompa oleju m73
    Przez x-factor w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 12-11-2011, 12:04

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •