Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy ... 23456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 58

Wątek: Problemy z M73 - urwane śruby, szpilki, szlam w oleju

  1. #31
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Chromik1
    Dołączył
    Mar 2008
    Posty
    170
    BMW
    750 il 2001 318 i 1992
    Skąd
    Libiąż-Małopolska
    Widać że jesteś fanem V12 i widać że Cię na nie stać. Nie zapomnij dokręcić pompę oleju. pozdro
    Bóg stworzył życie, Otto je rozpędził, Diesel je napędził, Vankel je zakręcił a Ja z tego życia korzystam.

  2. #32
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Tommo
    Dołączył
    Aug 2013
    Posty
    328
    BMW
    TTRS 438 KM i 617 Nm Lex RX450h
    Skąd
    Nowe Miasto nad Pilicą
    Cytat Zamieszczone przez Chromik1 Zobacz posta
    Nie zapomnij dokręcić pompę oleju. pozdro
    To chyba nie w tym silniku?

  3. #33
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa

    Post

    Kurcze nie możecie wyluzować, ciekawe ile osób na forum zrobiło remont silnika M70/M73. Widać nie ważne co się robi I pisze I tak temat zejdzie na psy, bo trzeba komuś dokopać.

    Do głowy przychodzi mi tylko zazdrość, chyba, że targają Wami jeszcze inne emocje.

    U mnie też siedzi polift w przedlifcie I w tej chwili różni sie tylko zaworami wydechowymi, większymi o milimetr na średnicy tak jak było po lifcie. Czy to naprawdę powoduje dyskwalifikację pacjenta?

    W M70/M73 też się odkręcają śruby pompy oleju, może mniej, ale jednak.
    pozdrawiam Bartek

  4. #34
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2016
    Posty
    607
    BMW
    750ia, CL600
    Skąd
    B-B

    Post

    w m73 zawory przed i po lifcie sa takie same

    ale zauwazylem ze roznia sie podkladki i sprezyny, ale to raczej nieistotne :)
    http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=11_1436
    http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=11_1436


    niestety histori ciag dalszy, po sprawdzeniu glowic z nowego motoru, okazalo sie ze OBIE sa pekniete
    byly czysciutkie, sruby na miejscu a pekniete

    no ale dlatego chcialem rozlozyc silnik zeby wylapac takie kwiatki

    jakis totalny niefart, dziwne to bardzo ze obie byly pekniete

    najwyrazinej w tym motorze jest jakas tendencja do peknia glowic,

    kazalem sprawdzic stare i jesli beda dobre, w co juz chyba watpie, ale na razie nie mialem i tak zadnych alternatyw
    to bede czyscil i robil
    jesli nie to szukam nowych glowic


    jakby ktos mial dwie glowice sprawne z mozliwoscia sprawdzenia szczelnosci, to kupie :)
    Ostatnio edytowane przez Franco750 ; 21-06-2016 o 17:45

  5. #35
    Zaawansowany Użytkownik Awatar xedossfm
    Dołączył
    Apr 2015
    Posty
    230
    BMW
    ST220, było 735i m62b35 '98
    Skąd
    Zamość

    Post

    Cytat Zamieszczone przez ttrol Zobacz posta
    Kurcze nie możecie wyluzować, ciekawe ile osób na forum zrobiło remont silnika M70/M73. Widać nie ważne co się robi I pisze I tak temat zejdzie na psy, bo trzeba komuś dokopać.

    Do głowy przychodzi mi tylko zazdrość, chyba, że targają Wami jeszcze inne emocje.
    Kolego @ttroll , czy chodzi o ten tekst?


    Cytat Zamieszczone przez Chromik1 Zobacz posta
    Widać że jesteś fanem V12 i widać że Cię na nie stać. Nie zapomnij dokręcić pompę oleju. pozdro
    Proszę przeczytać uważnie. ......i widać____że Cię_____na nie______stać............
    Ja za pierwszym razem przeczytałem "na nie nie stać", nie wiem dlaczego tak
    Może miałeś tak samo :-)
    Pozdrawiam.

  6. #36
    Vip Vip
    Dołączył
    Mar 2013
    Posty
    145
    BMW
    E38 728iA 99r
    Skąd
    Cieszyn

    Post

    No Franco750 jak to czytam to na prawdę może być pod górkę przy takim remoncie, nic wesołego. Ale nic jak to ogarniecie Ty i Kruger to będą to możliwe nieliczne w pełni sprawne M73 w kraju :)

  7. #37
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez xedossfm Zobacz posta
    Kolego @ttroll , czy chodzi o ten tekst?




    Proszę przeczytać uważnie. ......i widać____że Cię_____na nie______stać............
    Ja za pierwszym razem przeczytałem "na nie nie stać", nie wiem dlaczego tak
    Może miałeś tak samo :-)
    Pozdrawiam.
    faktycznie mea culpa, czyli jesteście wporzo chłopaki :)
    pozdrawiam Bartek

  8. #38
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2016
    Posty
    607
    BMW
    750ia, CL600
    Skąd
    B-B
    he, niestety pod gorke mam jak ch#@! :)

    ale chyba okazuje sie ze to nie jest w cale taki solidny motor, w teori tak, dol nie do zdarcia, gora niby tez
    tylko te glowice, wysoka temperatura, kolnierze na kolektory, uszczelki pod deklami, odmy...

    jak ktos nie zaglada do silnika, to mysle ze nawet nie zorientuje sie ze ma pekniete glowice, czy wydmuchane uszczelki albo wyrwane sruby
    troszke sie tam moze i bedzie grzal... ale ten typ tak ma :)
    i przejezdzi tak z 2 kolejnych wlasicieli :)

    na moim przykladzie widac ze czasem lepiej nie zagladac i nie warto byc nadgorliwym
    bo sie mozna wpier$#@! w taka robote ze hej :)

    i nawet bilety na mecz z aso nie poprawia bilansu, hah :)

    walka o zycie trwa nadal :)
    Ostatnio edytowane przez Franco750 ; 22-06-2016 o 13:26

  9. #39
    Doświadczony Użytkownik Awatar darekbb
    Dołączył
    Apr 2015
    Posty
    1,527
    BMW
    E38 730iA 1995
    Skąd
    Czechowice-Dziedzice
    Z ciekawości jak w tej chwili kształtują się koszty tej imprezy? ;)

  10. #40
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2016
    Posty
    607
    BMW
    750ia, CL600
    Skąd
    B-B
    juz nie ogarniam :)
    nie chce liczyc nawet


    chyba cos pod 2 dychy juz poszlo, z samego aso faktury na 3 tysiace euro

    ale pozamawialem mase czesci ogolnie do auta, typu nowe listwy, listwy zderzaka, nawet 2 nakladki na progi nowe ( beda do sprzedania, idealne tylko jeden porysowany do malowania)
    nowe podszybie
    czujniki, uszczelki, cala elektryka zaplonowa, cale chlodzenie nowe,
    roletka boczna bo byla uszkodzona i mase pierdol i sie nazbieralo :)

    nie wiedzialem ze takie jaja z silnikiem beda
    i niekonczaca sie historia :)

    nigdy bym nie wpadl na to ze 2 glowice moga byc pekniete, najwyrazniej ten motor ktory kupilem mial problemy z chlodzeniem, a wygladal na oko wewnatrz super
    Ostatnio edytowane przez Franco750 ; 22-06-2016 o 13:48

Podobne wątki

  1. [skrzynia] Problemy ze skrzynią 6hp26 przed i po wymianie oleju, błąd 4f53
    Przez LowRider w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 03-06-2016, 17:53
  2. [silnik] Bulgotanie po wyjęciu bagnetu oleju M73
    Przez kruger32 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 25-06-2015, 19:25
  3. M73 Śruby pokrywy zaworów
    Przez ziom890 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 07-12-2014, 13:35
  4. Problemy z ciśnieniem oleju w M30B30
    Przez martyman w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 23-12-2012, 16:25
  5. Odkrecająca się pompa oleju m73
    Przez x-factor w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 12-11-2011, 12:04

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •