Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 58

Wątek: Problemy z M73 - urwane śruby, szpilki, szlam w oleju

  1. #21
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2016
    Posty
    607
    BMW
    750ia, CL600
    Skąd
    B-B
    bylem w serwisie, rano dostali silnik
    kupilem silnik z przebiegiem 260tys, rocznik 95

    normlanie z allegro kup teraz, zaplaclem przelewem, kupilem kota w worku :)
    troche na ryzyk fizyk, bo to wiadomo ze sprzedawca mowi jedno a sie moze okazac co innego

    http://allegro.pl/bmw-750-e-38-silni...198668378.html

    w kazdym razie polecam tego handlarza :)


    silnik w srodku malina, ideal, zero zuzycia :)
    nie musialem go rozbierac nawet, ale chcaialem sie przekonac

    zadne sruby od glowicy nie odkrecone, nic nie ulamane
    zdemontowali walki, wszyscy w szoku, zero jakichkolwiek sladow na walkach
    czysciutko tak jak powinno byc

    wymieniam uszczelniacze tylko, przepoleruje, nowe uszczelki
    + od razu caly rozrzad bo zal nie wymienic

    i na kolejne 250tys km mam spokoj :)

    ale ile mnie to kosztuje, to swoja droga
    niestety takie auta nigdy nie kosztuja ponizej 40tys zlotych
    czy w zakupie, czy w sumie w serwisie + zakup

    ale jestem zadowolony ze tak sie to skonczylo, auto nie kupilem az tak drogo a teraz bede mial wszystko tip top :)

    wychodzi na to ze te silniki sa mega solidne, przebieg 260-300tys to jest nic
    500tys to jest nic jak ktos olej normlanie zmienial :)

    nie ma co kupowc silnikow drozej ktore chodza, bo to ze chodza nic nie znaczy
    moj tez chodzil, i nawet rowno jak sie nagrzal :)

    nie ma co przeplacac, tak jak mowilem, kupic za trojke max i zrobic na tip top
    i wiemy co mamy
    Ostatnio edytowane przez Franco750 ; 10-06-2016 o 15:14

  2. #22
    Doświadczony Użytkownik Awatar prezE32s
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    1,899
    BMW
    Było 750iA, A8 4.2 D2 FL, Phaeton 3.2 V6, E270CDi W211 Avantgarde, jest: Phaeton 5.0 V10 TDi
    Skąd
    Chojnów
    Super, że Ci się udało kupić motor :) ja w Mercedesie S500 też wymieniałem i kupiłem golasa za 1200zł, mechanik wymienił, zapalił od strzała i chodzi do tej pory jak żyleta :)

  3. #23
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Tommo
    Dołączył
    Aug 2013
    Posty
    328
    BMW
    TTRS 438 KM i 617 Nm Lex RX450h
    Skąd
    Nowe Miasto nad Pilicą
    Może wymień przy okazji pompe wody, bo pewnie nie była zmieniana jeszcze a dojście masz teraz bardzo dobre.

  4. #24
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2016
    Posty
    607
    BMW
    750ia, CL600
    Skąd
    B-B
    ja juz mam wszystko bo w starym mialem wymienic zanim go rozebrano kupilem duzo gratow

    pompe termostat, uszczelniacze walu, nowe uszczelki wszysciutkie, nowe kable, aparaty
    nowe uszczelki na wtryski, pod miske olejowa
    wszystko co warto wymienic :)

    jakbym nie wiedzial ze mam silnik w az tak tragicznym stanie to bym tego nie robil, nie kupowal tych czesci
    tylko zmienil motor

    ale ze juz czesci mialem to teraz doszly do roboty glowica i rozrzad, bo zal tego nie robic skoro i tak uszczelki drogie kupilem (pod kolektory, dekle)
    Ostatnio edytowane przez Franco750 ; 10-06-2016 o 16:21

  5. #25
    Vip Vip Awatar kruger32
    Dołączył
    Jan 2012
    Posty
    1,827
    BMW
    BMW e38 750 il audi a8 d3 4.2tdi exlusive
    Skąd
    Bielsko
    Ostatnio edytowane przez kruger32 ; 10-06-2016 o 18:12


    1 Miejsce
    w konkursie na auto zlotu - Ślesin 2014 w kategorii E38

    3 Miejsce
    w
    konkursie na najładniejsze auto X VIP-owskiego zlotu 2015

  6. #26
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2016
    Posty
    607
    BMW
    750ia, CL600
    Skąd
    B-B
    kolektory jak czysciles?

    ultradzwiekami tylko, nie?

  7. #27
    Vip Vip Awatar kruger32
    Dołączył
    Jan 2012
    Posty
    1,827
    BMW
    BMW e38 750 il audi a8 d3 4.2tdi exlusive
    Skąd
    Bielsko
    Cytat Zamieszczone przez Franco750 Zobacz posta
    kolektory jak czysciles?

    ultradzwiekami tylko, nie?
    oni czyścili takie odebrałem z regeneracji

    Cytat Zamieszczone przez Franco750 Zobacz posta
    bylem w serwisie, rano dostali silnik
    kupilem silnik z przebiegiem 260tys, rocznik 95

    Franco nie jestę w 100% pewien ale z 95roku jest inna wiązką więc nie wiem czy nie musisz motować gołego słupka a reszty nie przełożyć z twojego auta m73n gdzieś na forum jest opis i ewentualne kłopoty z przełożeniem silników m73-m73n
    Ostatnio edytowane przez tuczi77 ; 11-06-2016 o 18:27


    1 Miejsce
    w konkursie na auto zlotu - Ślesin 2014 w kategorii E38

    3 Miejsce
    w
    konkursie na najładniejsze auto X VIP-owskiego zlotu 2015

  8. #28
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2016
    Posty
    607
    BMW
    750ia, CL600
    Skąd
    B-B
    wiem wiem, wiazka inna czujniki inne
    kolektor dolotowy inny
    uszczelniacz walu na dole i pokrywy z uszczelakami z przodu inne

    na razie innych roznic nie znalazlem na realoem

  9. #29
    ULA Vip Awatar tequila1909
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    3,413
    BMW
    E39 525iA ex. E32 735i, E32 735iAL, E38 728iA
    Skąd
    Jura KC
    Cytat Zamieszczone przez Franco750 Zobacz posta
    kupilem silnik z przebiegiem 260tys, rocznik 95
    Będziesz wieśniaczył swoje 7er, przedliftowy motor do polifta ? Przecież VIN się nie będzie zgadzał ...
    Widzę, że punkt widzenia zmienia się wraz z zaistniałą sytuacją, ale to życie jest przewrotne ...

    BTW
    Masz na klawiaturze ctrl, alt, shift ? Używaj ich, to wszystkim będzie się lepiej czytało.
    Mr. Perfect 4 x K1 World Champion

  10. #30
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2016
    Posty
    607
    BMW
    750ia, CL600
    Skąd
    B-B
    Wszystko się zgadza kolego. Blok głowice ma te same numery. Reszta leci ze starego motoru. Żadnej wiochy tu nie ma. Obecnie koszt części wzrósł do 15tysiecy. Wlasnie zrobilem kolejne zamówienie. Cały rozrząd śruby , wszystkie czujniki uszczelniacze i uszczelki. Same czujki spalania stkowego 800zl wszystko nie licząc tej trójki za silnik. Do tego koszt zrobienia głowic uszczelniaczy i robocizny

Podobne wątki

  1. [skrzynia] Problemy ze skrzynią 6hp26 przed i po wymianie oleju, błąd 4f53
    Przez LowRider w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 03-06-2016, 17:53
  2. [silnik] Bulgotanie po wyjęciu bagnetu oleju M73
    Przez kruger32 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 25-06-2015, 19:25
  3. M73 Śruby pokrywy zaworów
    Przez ziom890 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 07-12-2014, 13:35
  4. Problemy z ciśnieniem oleju w M30B30
    Przez martyman w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 23-12-2012, 16:25
  5. Odkrecająca się pompa oleju m73
    Przez x-factor w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 12-11-2011, 12:04

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •