Kruger
1l to chyba nie tak nic, tym bardziej ze mowiles jednak ze uszczelniacze puszczaly i prowadnice zaworowe robiles
jak wymienisz uszczelniacze, prowadnice, dotrzesz zawory
to na pewno bedzie mniej
i wtedy to bedzie nic :)
Tommo, powiem tak, u mnie nie bylo nic takiego, tylko nierowno pracowal
gdybym wymienil tylko swiece i przewody, olej tez bym jezdzil dlugo
ale chcialem zrobic wiekszy pakiet startowy i zerknalem pod pokrywy dekli :)
a jako ze mialem juz wszystkie w cale nie tanie uszczelki na gore, zdecydowalem ze musze to zrobic porzadnie
robocizna mnie troche kosztuje, wiec za samo czyszczenie, rozbieranie zaplacil bym chyba tyle co za nowy silnik a i tak byloby ryzyko
poza tym mialem podejrzenei ze sa pozrywane gwinty, nie chialem ryzykowac na darmo zrobionej roboty zeby to reanimowac
jak w nowym silniku glowice beda ok, tylko przepoleruje, ewentualnie wymienie uszczelniacze zaworowe
nic wiecej
no i mam troche gratow na zapas ze starego silnika w razie czego
zaloze nowe sruby uszczelki, wszystkie nowe uszczelki na gorze i powinno byc ok