Pokaż wyniki od 1 do 10 z 58

Wątek: Problemy z M73 - urwane śruby, szpilki, szlam w oleju

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #11
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2016
    Posty
    607
    BMW
    750ia, CL600
    Skąd
    B-B
    bylem w serwisie, rano dostali silnik
    kupilem silnik z przebiegiem 260tys, rocznik 95

    normlanie z allegro kup teraz, zaplaclem przelewem, kupilem kota w worku :)
    troche na ryzyk fizyk, bo to wiadomo ze sprzedawca mowi jedno a sie moze okazac co innego

    http://allegro.pl/bmw-750-e-38-silni...198668378.html

    w kazdym razie polecam tego handlarza :)


    silnik w srodku malina, ideal, zero zuzycia :)
    nie musialem go rozbierac nawet, ale chcaialem sie przekonac

    zadne sruby od glowicy nie odkrecone, nic nie ulamane
    zdemontowali walki, wszyscy w szoku, zero jakichkolwiek sladow na walkach
    czysciutko tak jak powinno byc

    wymieniam uszczelniacze tylko, przepoleruje, nowe uszczelki
    + od razu caly rozrzad bo zal nie wymienic

    i na kolejne 250tys km mam spokoj :)

    ale ile mnie to kosztuje, to swoja droga
    niestety takie auta nigdy nie kosztuja ponizej 40tys zlotych
    czy w zakupie, czy w sumie w serwisie + zakup

    ale jestem zadowolony ze tak sie to skonczylo, auto nie kupilem az tak drogo a teraz bede mial wszystko tip top :)

    wychodzi na to ze te silniki sa mega solidne, przebieg 260-300tys to jest nic
    500tys to jest nic jak ktos olej normlanie zmienial :)

    nie ma co kupowc silnikow drozej ktore chodza, bo to ze chodza nic nie znaczy
    moj tez chodzil, i nawet rowno jak sie nagrzal :)

    nie ma co przeplacac, tak jak mowilem, kupic za trojke max i zrobic na tip top
    i wiemy co mamy
    Ostatnio edytowane przez Franco750 ; 10-06-2016 o 15:14

Podobne wątki

  1. [skrzynia] Problemy ze skrzynią 6hp26 przed i po wymianie oleju, błąd 4f53
    Przez LowRider w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 03-06-2016, 17:53
  2. [silnik] Bulgotanie po wyjęciu bagnetu oleju M73
    Przez kruger32 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 25-06-2015, 19:25
  3. M73 Śruby pokrywy zaworów
    Przez ziom890 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 07-12-2014, 13:35
  4. Problemy z ciśnieniem oleju w M30B30
    Przez martyman w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 23-12-2012, 16:25
  5. Odkrecająca się pompa oleju m73
    Przez x-factor w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 12-11-2011, 12:04

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •