Strona 8 z 13 PierwszyPierwszy ... 678910 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 71 do 80 z 123

Wątek: Przesiadka z e38 na e65

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Pawliko
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    931
    BMW
    Audi A5 Coupe 2.7 TDI S-line
    Skąd
    Szczecin / Gryfice
    Blog
    4
    Nie chcę 35d, nie stać mnie na 286KM, a 272 czytałem że nie jest dobrym pomysłem. Szczególnie że to zawsze trochę wiekszy koszt przy ewentualnej awarii, a wg mnie 3.0d 218ps po mapie na 270 też jedzie nienajgorzej.
    W E65 tez biore pod uwage tylko i wylacznie 30d, bo 40d nie chce (nie stac mnie na diesla v8) a 45d mimo ze podobno super sie sprawuje to jednak kosztuje kupe siana.
    Były:
    VW Jetta A2
    Opel Astra G Caravan
    BMW E32 730i[*][*]
    VW Passat B5 Variant
    BMW E38 728iA
    BMW E39 535iA
    Audi A3 8P 2.0T++
    Audi A6 C6 2.7 TDI++ Quattro
    BMW E91 318d+
    VW Phaeton 3.2
    Astra GTC OPC Line
    Mercedes CLK W209 200K lift
    BMW E90 320dA 177KM 08'

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2016
    Posty
    130
    BMW
    E65 730d
    Skąd
    Wodzisław Śląski

    Post

    Mnie nigdy nie podobało się z wyglądu e65, teraz jestem posiadaczem tego modelu i tak szczerze dalej mi się nie podoba, ale tylko przód. Mimo to kupiłem, bo auta kupuję kierując się rozumem a nie sercem. Na felgach 19'' patrząc z boku, prezentuje się całkiem nieźle, trochę sportowa linia, tył masywny i agresywny, ale jak na tamte lata bardzo nowoczesny i nawet pasuje do dzisiejszych czasów, bardziej podoba mi się w przedlifcie aniżeli w polifcie. Przód jak już wspomniałem nie podoba mi się, taka "żaba ze zdziwioną mordą". Ale przecież auto jest po to, żeby jeździć, a nie żeby podziwiać wygląd, gdybym chciał sobie popatrzeć, to powiesiłbym plakat. Czytając wcześniejsze posty dowiedziałem się, że są nawet tutaj osobniki, dla których najważniejsze jest, żeby auto pięknie wyglądało - szczerze współczuję im światopoglądu.

    Porównując do e38, E65 jest autem bardziej wygodnym, bardziej przestronnym, komfortowym, ergonomiczym, mniej męczącym na długich trasach, lepiej wyciszonym, wyższym, lepiej się go prowadzi, sprzęt audio zdecydowanie lepszej klasy, jest na pewno o wiele bezpieczniejszym i lepiej wyposażonym autem, technologicznie o dziwno wcale nie tak bardzo zacofany, nawet jak na dzisiejsze czasy. Jednym zdaniem - nie ma za bardzo co porównywać, E38 to po prostu przeżytek w porównaniu z E65.
    E65 to auto do jeżdżenia i to jeżdżenia z przyjemnością, na długie trasy bez męczenia się jazdą. Ja mam 3.0d i na silnik nie narzekam, na bagnecie między wymianami nie ubywa nawet 0,5mm oleju, skrzynia po wymianie oleju, płyty separatora i tłumików mechatronika oraz oleju w tylnym moście działa idealnie, zmiany bardzo płynne, zero szarpnięć czy tąpnięć (przed wymianą olejów lekko tąpała podczas nagłego zatrzymywania). Wyolbrzymiane są też problemy z elektroniką. Oczywiście są bo muszą być takie przypadki, że sypie się wszystko po kolei, ale nie ma się dziwić, jeżeli ktoś jest dusigroszem i kupi najtańszą z okazji czyli auto w stanie agonalnym, po wypadku i kilku kolizjach. Opinie ludzi, którzy piszą że nigdy nie kupiliby E65 bo jest brzydka, nie traktuj poważnie, bo takie stwierdzenie jest dowodem kompetencji tychże ludzi. Jeżeli chodzi o awaryjność, to spodziewałem się znacznie więcej problemów, ja jestem pozytywnie zaskoczony. Oczywiście mam kilka problemów, takich jak zatarta regulacja sztycy elektrycznej czy wystukane ograniczniki w drzwiach, ale to tak szczerze drobiazgi, które tanim kosztem można ogarnąć, tylko trzeba mieć nieco więcej czasu. W skrócie - e65 to o wiele lepsze auto o e38, a f01 to o wiele lepsze auto od e65. Również seria G jest o wiele lepsza od F. To czy ktoś się na nią zdecyduje, w 99% przypadków zależy od tego, czy go na nią stać. A to że coraz więcej plastiku wszędzie, to nie ma co się dziwić, przecież każdemu zależy na tym, żeby auto mało paliło.
    Ostatnio edytowane przez Polus111 ; 21-09-2016 o 14:31

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik Awatar IceMan11
    Dołączył
    Feb 2015
    Posty
    137
    BMW
    E39 528iA 1999
    Skąd
    Kościan
    Cytat Zamieszczone przez Polus111 Zobacz posta
    Mnie nigdy nie podobało się z wyglądu e65, teraz jestem posiadaczem tego modelu i tak szczerze dalej mi się nie podoba, ale tylko przód. Mimo to kupiłem, bo auta kupuję kierując się rozumem a nie sercem. Na felgach 19'' patrząc z boku, prezentuje się całkiem nieźle, trochę sportowa linia, tył masywny i agresywny, ale jak na tamte lata bardzo nowoczesny i nawet pasuje do dzisiejszych czasów, bardziej podoba mi się w przedlifcie aniżeli w polifcie. Przód jak już wspomniałem nie podoba mi się, taka "żaba ze zdziwioną mordą". Ale przecież auto jest po to, żeby jeździć, a nie żeby podziwiać wygląd, gdybym chciał sobie popatrzeć, to powiesiłbym plakat. Czytając wcześniejsze posty dowiedziałem się, że są nawet tutaj osobniki, dla których najważniejsze jest, żeby auto pięknie wyglądało - szczerze współczuję im światopoglądu.

    Porównując do e38, E65 jest autem bardziej wygodnym, bardziej przestronnym, komfortowym, ergonomiczym, mniej męczącym na długich trasach, lepiej wyciszonym, wyższym, lepiej się go prowadzi, sprzęt audio zdecydowanie lepszej klasy, jest na pewno o wiele bezpieczniejszym i lepiej wyposażonym autem, technologicznie o dziwno wcale nie tak bardzo zacofany, nawet jak na dzisiejsze czasy. Jednym zdaniem - nie ma za bardzo co porównywać, E38 to po prostu przeżytek w porównaniu z E65.
    E65 to auto do jeżdżenia i to jeżdżenia z przyjemnością, na długie trasy bez męczenia się jazdą. Ja mam 3.0d i na silnik nie narzekam, na bagnecie między wymianami nie ubywa nawet 0,5mm oleju, skrzynia po wymianie oleju, płyty separatora i tłumików mechatronika oraz oleju w tylnym moście działa idealnie, zmiany bardzo płynne, zero szarpnięć czy tąpnięć (przed wymianą olejów lekko tąpała podczas nagłego zatrzymywania). Wyolbrzymiane są też problemy z elektroniką. Oczywiście są bo muszą być takie przypadki, że sypie się wszystko po kolei, ale nie ma się dziwić, jeżeli ktoś jest dusigroszem i kupi najtańszą z okazji czyli auto w stanie agonalnym, po wypadku i kilku kolizjach. Opinie ludzi, którzy piszą że nigdy nie kupiliby E65 bo jest brzydka, nie traktuj poważnie, bo takie stwierdzenie jest dowodem kompetencji tychże ludzi. Jeżeli chodzi o awaryjność, to spodziewałem się znacznie więcej problemów, ja jestem pozytywnie zaskoczony. Oczywiście mam kilka problemów, takich jak zatarta regulacja sztycy elektrycznej czy wystukane ograniczniki w drzwiach, ale to tak szczerze drobiazgi, które tanim kosztem można ogarnąć, tylko trzeba mieć nieco więcej czasu. W skrócie - e65 to o wiele lepsze auto o e38, a f01 to o wiele lepsze auto od e65. Również seria G jest o wiele lepsza od F. To czy ktoś się na nią zdecyduje, w 99% przypadków zależy od tego, czy go na nią stać. A to że coraz więcej plastiku wszędzie, to nie ma co się dziwić, przecież każdemu zależy na tym, żeby auto mało paliło.
    Tu bym się nie rozpedzał za bardzo. Między E38, a E65 była i jest naprawdę duża przepaść, ale już między E65, a F01 takiej nie ma.

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2016
    Posty
    130
    BMW
    E65 730d
    Skąd
    Wodzisław Śląski
    Tak, wiem, ale zauważ, że nie napisałem, iż jest taka sama przepaść, bo nie da się ukryć, że największy postęp i metamorfozę BMW wprowadziło właśnie poprzez E65. Takiego przeskoku jak z e38 na e65 nie było chyba w całej historii motoryzacji. Miałem okazję kilka próbnych kilometrów zrobić w F01 i jednak wolałbym F01 od E65. Może nie ma już tej przestrzeni, jest wyraźnie ciaśniej, siedzenia już też nieco mniej komfortowe i manetka z biegów powróciła w to "złe miejsce", bo w E65 rozwiązanie z manetką było rewelacyjnie pomyślane, mnie to się bardzo podobało, bo dzięki temu mnóstwo miejsca mamy pod ASK i pomiędzy fotelami. Ale mimio że F01 jest też bardziej awaryjne i ośmielę się napisać że wręcz bardziej delikatne, to jednak wnętrze dużo nowocześniejsze, lepiej i dokładniej spasowane elementy, zdecydowanie lepiej wyciszone co ma bardzo duże znaczenie na trasach przy prędkościach ponad 200km/h. Poza tym eFka jest zwinniejsza, lepiej się prowadzi i lepiej się zbiera bo mocniejsze motory, mniejszy opór powietrza, a do tego spalanie mniejsze. Bardziej zaawansowana elektronika poprawia ergonomię i to co jest tak naprawdę najważniejsze a o czym tak wielu z Was zapomina - bezpieczeństwo. A dla niektórych jest najważniejsze to, że f01 jest ładniejsza :)
    Ostatnio edytowane przez Polus111 ; 21-09-2016 o 18:30

  5. #5
    Vip Vip Awatar Xardas
    Dołączył
    May 2014
    Posty
    47
    BMW
    BMW E65 730d i BMW E46 330i Cabrio i E38 740i Individual
    Skąd
    Augustów
    F01 jest fajniejsza, ale mnie jeszcze na nią nie stać. Ja mam e65 3.0d jeżdżę 2 lata i jest lux, oprócz grubszego serwisu po kupnie, latam bezproblemowo. Natomiast kolega ma e60 z 3d i inwestuje miesięcznie 3 tys. Ale znowu mam ochotę kupic E38 740i a miałem już 4 takie tęskno mi do dźwięku v8 i ciągle myślę, ale czy posiadanie 2 siódemek to nie przesada. Juz raz miałem tak ze kupiłem inny samochód a potem wróciłem do e 38 i niby było fajnie była lepsze poliftowa ale dalej to było to samo. A jest tu ktos taki co miał e65 a znowu chce e38 ? e 65 jeżdżę 2 lata a e38 miałem 7 lat
    Ostatnio edytowane przez Xardas ; 21-09-2016 o 19:31

  6. #6
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2016
    Posty
    130
    BMW
    E65 730d
    Skąd
    Wodzisław Śląski
    Cytat Zamieszczone przez Xardas Zobacz posta
    A jest tu ktos taki co miał e65 a znowu chce e38
    Gdyby rosły na drzewach, albo za "Bóg zapłać" ktoś by dzielił takimi, które bez dramatycznych wydatków pojeżdżą jeszcze lata, to czemu nie? Ale tylko jako dodatkowe, drugie 7er tak jak Ty masz. Natomiast przypadek zamiany zdecydowanie nie wchodzi w opcję. :)

  7. #7
    Doświadczony Użytkownik Awatar darekbb
    Dołączył
    Apr 2015
    Posty
    1,527
    BMW
    E38 730iA 1995
    Skąd
    Czechowice-Dziedzice
    Apropo bezpieczeństwa, widać że e38 jest solidne, odnoszę wrazenie że to nie o konstrukcje chodzi a o jazde z predkościami sporo powyżej dopuszczalnej i wtedy żadne nowoczesne zabezpieczenia nie pomogą jak przy 200 km/h uderzysz w slup albo drzewo
    https://www.youtube.com/watch?v=BiJIxEgoxvY
    Ostatnio edytowane przez darekbb ; 21-09-2016 o 22:40

  8. #8
    Vip Vip Awatar Ronin
    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    1,080
    BMW
    E38 730d E61 525d
    Skąd
    ( S I )
    Ciekawe ile z aut przedstawionych na filmie dostało drugie, "nowe" życie? :D Pójdę dalej, ile z nich jeździ po naszych pięknych drogach?

  9. #9
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Tommo
    Dołączył
    Aug 2013
    Posty
    328
    BMW
    TTRS 438 KM i 617 Nm Lex RX450h
    Skąd
    Nowe Miasto nad Pilicą
    Kolega ma 750d F01 poliftowe 2011 rok. Jechałem tym i szczerze, wolę swoją starą 760. głośne toto silnik brzydko warczy przy wyższych obrotach, jest ciaśniej. Jedyne co jest lepsze to mniejsza kiera i bardziej bezpośredni układ kierowniczy. No i wyposażenie dużo skromniejsze.

  10. #10
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Zbichu
    Dołączył
    Sep 2015
    Posty
    566
    BMW
    Tymczasowo Audi
    Skąd
    Estoril

    Post

    Cytat Zamieszczone przez Tommo Zobacz posta
    Kolega ma 750d F01 poliftowe 2011 rok.
    Raczej nie poliftowe :)
    Rozwiń listę wyposażenia swojego auta i tej F-ki kolegi, to się przekonasz gdzie jest skromniej. Rozumiem, że zachwyciłeś się swoją 760-ką, bo to naprawdę fajny wóz i gratuluję zakupu, ale nijak ma się ona do F01 750d. To trochę jak walczyć z mieczem przeciwko karabinowi. F01 750d jest szybsze, wyposażone w nowocześniejszą technologię i co najważniejsze najczęściej występuje z napędem x-drive. Nie ma właściwie o czym pisać, bo to są auta z innej epoki.

Podobne wątki

  1. [E38] Przesiadka na e38 740i
    Przez Cevu w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 24-05-2016, 06:43
  2. [E65/66] Witam z kolejną siódemką, tym razem przesiadka z E38 750i '97 na E65 730d 2005r. ;-)
    Przez lukasz740 w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 06-01-2015, 21:54
  3. [E38] [e39] Witam, to co przesiadka do e38?
    Przez chudini3 w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 17-05-2013, 21:03
  4. Przesiadka z E38 do E32 na co zwrócić uwagę ?
    Przez przemol w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 44
    Ostatni post / autor: 21-02-2012, 08:59
  5. [E38] Przesiadka na auto z większym silnikiem.
    Przez adios w dziale Allegro, Ebay i inne ...
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 07-06-2010, 06:42

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •