Aktualnie mam trzy różne samochody z klimatronikiem. W każdym z nich podczas pracy silnika kompresor się włącza lub wyłącza w zależności od potrzeb schłodzenia wnętrza auta.
Słychać to wyraźnie na zewnątrz charakterystycznym kliknięciem sprzęgła elektromagnetycznego sprężarki.
marcin8181 kolego jeździłem kilkoma e38 z silnikami m60/62 i w każdej jest spora różnica na włączonej klimie.
Z którego roku masz te skode ? W nowszych autach są nowsze sprężarki dwu-komorowe tak jak było to wspomniane już w tym temacie.
Nie szukaj dziury w całym...
W tamtym roku gdy znajomy szukał e38 oglądaliśmy kilka sztuk i zwracałem na to uwagę jak jest z klimą i bez i reakcje były bardzo podobne jak ja mam w swoim ( też myślałem że jest coś nie tak )...
Ostatnio edytowane przez bawarczyk88i ; 28-05-2016 o 11:03
dziwne rzeczy piszecie tu jak dla mnie.. , mam 2.8 i zrobiłem, nia 60 tyś km glownie w lato ( zima auto stoi ) i nigdy nie poczyłem zadnej róznicy miedzy on/off klima , a chlodzi elegancko . mialem problemy z wentylatorem klimy to w korku nie chlodziła ale naprawiłem i jest ok. zadnych spadków mocy nie odczułem nigdy , a tym bardziej szarpnieć... dwumas zminiałem , ale nawet przed tym nie szarpało nic na klimie , wiec wydaje mi sie panowie że coś macie nie sprawne.. pozdrawiam !
ja moge dodac tylko do tego ze juz regenerwoalem swoja pompe od klimy (podobno tak mnie mechanik zepwniał). ale uwierz kolego na słowo jest jak piszemy. Moze jest i coś zwalone tylko potrzeba nam mądrej głowy która coś podpowie więcej niż my wiemy....
Racja w e46 również nie odczuwam że klima obciąża silnik a auto z 2000 roku jest
Jakie ciśnienia i jak szybko są osiągane po włączeniu? A może przy regeneracji założyli Ci mniejsze koło pasowe ze sprzęgłem i dlatego tak obciąża... Jaką masz sprężarkę, taką jak w m62 7SBU16C ?
oj tego co pytasz nie mam pojecia musialbym wejsc pod auto i zobaczyc...
generalnie klima działa dobrze pod wzlgledem chlodzenia szybko w miare nabiera odp temp itd.. tyle ze te cholerne obciazenie ktore jak i nie tylko u mnie daje w kosc silnikowi....
pow vin w bmw store
nr czesci 64 52 8 385 917
E38
730i Limousine, ECE 730iL Limousine, ECE 735i Limousine, ECE 735iL Limousine, ECE 740iL M60 Limousine, ECE 740iL M62 Limousine, ECE 740i M60 Limousine, ECE 740i M62 Limousine, ECE
Ostatnio edytowane przez marcin8181 ; 28-05-2016 o 21:36
Jeśli "chłodnica" sprawna a osuszacz nowy to zostaje tylko zawór rozprężny lub walnięty kompresor. Cudów w klimie nie ma, to prosty układ, w naszych autach oczywiście , bo są wynalazki np. w Toyotach, które nie bardzo wiadomo jak działają